Rezultatele cautarii dupa : "publicitatea in presa scrisa"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Secretele SNA. Cat este Rebate-ul? sau Cati bani face audienta?
Luni, 27 Februarie 2012

Cat de important este numarul de cititori pe copie, audienta versus tirajul auditat, sau de ce o publicatie poate avea un numar de cititori mai mare pe un exemplar distribuit in comparatie cu alta, sunt tot atatea motive pentru care Secretele Studiului National de Audienta merita dezvaluite. O parte dintrea acestea le gasiti in adplayers, in seria de articole...

Realitatea Catavencu renunta la DBV Media House pentru vanzarile Publishing si Radio
Joi, 07 Mai 2009
 La nici sase luni de administrare a publicitatii prin regia DBV Media House, potrivit unor surse din piata, board-ul Realitatea Catavencu ar fi votat deja marti, 6 mai,...
Ultima zi de inscrieri la „Ziarele si New Media in dialog cu Viitorul”
Luni, 08 Octombrie 2007
„Avem si o sesiune dedicata publicitatii, beneficiile publicitatii in print, ale creativitatii in presa scrisa, dar si tendintele in publicitatea online”, adauga Aura Iordan. „Vom discuta cat de mari sunt regulile si bugetele in publicitatea online, cat de mare este piata, cine face regulile in publicitatea online, cine sunt jucatorii, cum se vinde publicitatea online”