Licitatie digitala Ursus Breweries de 500-700.000 euro la Kaleidoscope Proximity
Joi, 24 Ianuarie 2013
( adplayers, Iulian Toma) In urma unei licitatii Ursus Breweries organizata pentru serviciile de comunicare digitala si marketing direct, agentia Kaleidoscope Proximity ( BBDO ) a castigat brandurile Timisoreana, Ciucas, Stejar si Azuga.

Surse adplayers din piata de comunicare digitala estimeaza bugetul la 500-700 Mii euro. Oficialii agentiei conduse Kaleidoscope Proximity nu au comentat valoarea contului.

Potrivit reprezentantilor companiei, procesul de selectie a inclus mai multe agentii digitale din piata si s-a desfasurat in perioada octombrie - decembrie 2012.

Despre alegerea agentiei, Mihai Paduraru, Brand Activation Manager Timisoreana, a afirmat: "A fost un proces lung la capatul caruia am decis sa lucram cu Kaleidoscope Proximity atat datorita expertizei avute in mediul digital, cat si pentru solutiile creative si eficiente pe care le-au dezvoltat pentru pitch”.

Echipele din procesul de selectie:

Kaleidoscope Proximity: Miruna Ocnarescu - Client Service Director, Vlad Ciocan - Interactive Director, Andrei Dragu - Account Director, Razvan Soroceanu – Account Manager, Iulian Barbulescu – Copywriter, Andreea Strachina – Copywriter, Csaba Nacu - Art Director, Radu Zaharescu - Art Director si Cristian Pantazi - Managing Director.

Graffiti BBDO, Departamentul de strategie:  Ștefan Chiritescu, Head of Strategy

Ursus Breweries: Cristina Gherman – Senior Brand Manager, Mihai Paduraru – Brand Activation Manager, Gabriela Niculea – Procurement Specialist POSM & Indirects, Vlad Vladescu – Junior Brand Manager, Andrei Bucur – Media Assistant si Marius Vechiu – Commercial Trainee.

 


PUBLICITATE: