Management nou la Graffiti BBDO. Four Business Men, one Business Woman.
Vineri, 21 Iunie 2013

( adplayers. Iulian Toma) De 4 ori finalista la editia din acest an a festivalului de publicitate de la Cannes Lions cu Business Man si Business Woman pentru Capital, Graffiti BBDO anunta un nou management al agentiei de publicitate gandit si pus in „job description” in prima jumatate a anului in curs.

Doi seniori Creative Directors - Alex Strimbeanu si Vlad Lazar, Stefan Chiritescu – Head of Innovation care lasa echipa de strategie la Dan Sendroiu (Strategy Director) si Bianca Dordea Client Service Director, intregesc noul management din structura interna Graffiti BBDO.

“Simtim zi de zi cum progresul tehnologic ne influenteaza si modeleaza stilul de viata. Numirile recente in managementul agentiei au rolul de a stimula inovatia si creativitatea, doi dintre pilonii fundamentali ai progresului ”, a declarat Cosmin Radoi, Managing Director Graffiti BBDO.

Printre noile conturi si proiecte aduse in portofoliul Graffiti BBDO in ultima perioada de noua echipa de management se numara UPC, pentru care agentia a dezvoltat platforma actuala de comunicare, Tassulo si Policolor, ale caror campanii TV ruleaza deja on air, proiectul de Economie Sociala al Fundatiei React, un program de mediu dezvoltat pentru Primaria Municipiului Bacau, dar si altele. 

STRAMBEANU
Cu peste opt ani de experienta de agentie, Alex Strimbeanu a inceput job-ul de copywriter la Gavrila&Asociatii continuand apoi la Grey Worldwide Romania ca Senior Copywriter si la Graffiti BBDO Group Creative Director. Are in portofoliu campanii semnate pentru clienti importanti de pe piata romaneasca precum: Volksbank, Petrom, Dacia, Tuborg.

LAZAR
De 10 ani in publicitate si de doi ani in echipa Graffiti BBDO, Vlad Lazar a crescut la Headvertising, agentie unde s-a angajat pentru ca ii placeau jocurile de cuvinte si de Serban Alexandrescu, „proful” de scenaristica de la U.N.A.T.C. De aproape 10 ani insa, Vlad si-a luat job-ul in serios si a contribuit cu directii inovatoare pentru branduri ca: Ursus, Petrom, Lay’s si Prigat.

SENDROIU
De sase ani de Strategic Planning in cadrul Graffiti BBDO, Dan Sendroiu, noul Strategy Director, s-a ocupat de planificarea strategiilor de comunicare si consultanta de business si de dezvoltarea insight-urilor care stau la baza unor campanii interactive de marketing. Profesor Asociat al Universitatii din Bucuresti din 2010, Sendroiu a intrat in Client Service la Leo Burnett in 2007, unde a fost Regional Brand Communication Executive Balkans si a lucrat pentru clienti din FMCG, Bunuri de folosinta indelungata sau produse si servicii financiare.

CHIRITESCU
In echipa Graffiti BBDO din 2005, Ștefan Chiritescu a fost in fruntea echipei de strategie de peste cinci ani si are un palmares complet de medalii obtinute in competitia Effie, culminand cu un Grand Effie in 2012 pentru Campania “Pepsi – Today. Same as yesterday”.

DORDEA
Cu 15 ani in MarCom in companii precum BRD si Vodafone si managamentul Tempo, Bianca Dordea a lucrat pentru o gama larga de categorii de afaceri. Din pozitia de Client Service Director in Graffiti BBDO, Dordea a re ca obiectiv castigarea de noi conturi si dezvoltarea celor curente.

Mai mult in Oameni


PUBLICITATE: