Rezultatele cautarii dupa : "gabriela"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 2 3 4 5 6 »
 Itsy Bitsy premiaza “Verde la fapte bune pentru copii si parinti.
Marti, 07 Aprilie 2015
 
Reglementarea promotiilor si analiza campaniilor? Trade Marketing Congress, 26 feb.
Vineri, 13 Februarie 2015
 Organizata in parteneriat cu adplayers, editia a IV-a a evenimentului Trade Marketing Congress va avea loc pe 26 februarie 2015, Ramada Bucharest Parc - Sala Terra Grand Ballroom
1,3 Milioane lei de la Dorna in Grija pentru copii ca 30 maternitati sa sprijine copiii prematuri
Luni, 17 Noiembrie 2014
In total 30 de maternitati au fost ajutate de Dorna sa aduca la maturitate copiii nascuti prematuri prin campania "Grija pentru copii" 
Licitatia Depanero la McCann Bucuresti
Joi, 30 Octombrie 2014
 Prima campanie de comunicare pentru Depanero – „Salveaza numarul” este deja in eter
Concurs de design organizat de Bucharest Design Center si Antalis
Joi, 28 August 2014
 Data limita de trimitere este 19 septembrie, ora 5:00 PM, la adresa de email imagecoloraction@antalis.ro. Castigatorii vor fi anuntati pe data de 23 septembrie 2014 pe pagina de Facebook Bucharest Design Center.

 

El a creat primul logo turistic al Romaniei. Necontroversat, necopiat, romanesc, simplu, graitor
Joi, 12 Iunie 2014
Gabi Lungu pentru cei care nu l-au cunoscut pe Emil Cioanca. Doar atat:
Cuvintele au tacut. Lacrimile si florile au vorbit despre Emil Cioanca.
Joi, 12 Iunie 2014
 Desi s-a despartit de lumea aceasta trecatoare la doar 54 de ani, a lasat in publicitate multi ucenici care ii duc mai departe rabdarea si modestia de a...
Campanie ROM de peste 100.000 de euro. Kandia Dulce intra pe piata biscuitilor cu ROM Sandvis.
Joi, 19 Septembrie 2013
 Desi nu a dezvaluit bugetul de lansare, Gabriela Munteanu, Marketing Director al companiei producatoare a declarat pentru adplayers ca marca de biscuiti ROM Sandvis urmareste succesul batonului de ciocolata ROM care vinde in jur 30 Milioane de unitati pe an
LaFesta isi deschide mintea la tineri si cota de piata cu 150-200.000 EUR.
Miercuri, 10 Aprilie 2013
 Cu un buget estimat la 150-200 mii de euro, autorii campaniei dezvoltate de Saatchi & Saatchi si Zenith Media au declarat pentru adplayers ca, pe langa awarness, printre obiectivele campaniei La Festa 3 in 1 se numara intinerirea brandului La Festa si cresterea cotei de piata.
Licitatie digitala Ursus Breweries de 500-700.000 euro la Kaleidoscope Proximity
Joi, 24 Ianuarie 2013
 In urma unui pitch organizat de Ursus Breweries, Kaleidoscope Proximity, agentia de digital si direct marketing a grupului BBDO, si-a extins recent portofoliul de clienti, castigand brandurile Timisoreana, Ciucas, Stejar si Azuga
Gabriela Lungu a parasit parteneriatul The Practice, pentru o pozitie in Weber Shandwick EMEA
Vineri, 18 Ianuarie 2013
 Fostul partener al agentiei The Practice va face parte din conducerea diviziei EMEA Consumer a retelei Weber Shandwick

Priplak trimite PVC-ul la plimbare? Comunicare creativa de la vizual si ambalaje, la abajur pentru Ikea
Sambata, 22 Septembrie 2012

Cu 35% mai usor decat PVC-ul, marca de produse Priplak distribuita Antalis este in prezent vandut in proportie de 55% pentru aplicatiile sale in solutiile POS si Visual communication, 25% pentru ambalaje iar 15% pentru game de produse stationery.