Comunicarea Groupe SEB Romania (Tefal, Rowenta, Krups) castigata de Pure Media Solutions
Joi, 25 Februarie 2016
 
adplayers. Iulian Toma

Incepand cu 1 martie 2016, Pure Media Solutions comunica pentru Groupe SEB Romania, in urma unui proces de selectie desfasurat in Bucuresti la inceputul lunii februarie. Pure Media va asista Groupe SEB in dezvoltarea strategiei de Marcom la nivel local.

Groupe SEB este lider mondial in productia de aparate electrocasnice mici si se remarca printr-un portofoliu de branduri puternice, diferentiate si complementare. In Romania, Groupe SEB este prezent prin marcile Tefal, Rowenta si Krups.

„Strategia elaborata de Pure Media se aliniaza perspectivei noastre privind planul de comunicare al Groupe SEB Romania. Suntem pasionati de inovatie si avem incredere in puterea tehnologiei de a oferi clientilor nostri o viata mai buna. Pure Media ne va ajuta sa transmitem acest mesaj printr-o comunicare targetata si empatica”, motiveaza alegerea agentiei, Gabriela Velicu, Trade Marketing Manager Groupe SEB Romania.

Castigatoarea procesului de selectie, potrivit agentiei, strategia de comunicare pentru Groupe SEB a fost construita in jurul nevoii de a transmite mai multa emotie si dinamism, prin interactiunea directa cu utilizatorii. Accentul va fi pus pe utilizarea endorserilor din blogosfera, a key opinion leaders online si offline, dar si a instrumentelor clasice de comunicare.

„Suntem bucurosi ca am castigat in portofoliul nostru un nume international care incorporeaza branduri renumite din categoria produselor electrocasnice. Propunerea noastra pentru Tefal, Rowenta si Krups include o comunicare integrata, prin care ne dorim sa cream o comunitate efervescenta in jurul acestor branduri”, spune Ruxandra Vasile, Managing Partner Pure Media Solutions. 

Mai mult in Licitatii 


PUBLICITATE: