Campanie ROM de peste 100.000 de euro. Kandia Dulce intra pe piata biscuitilor cu ROM Sandvis.
Joi, 19 Septembrie 2013

adplayers. Iulian Toma.

Campanie de peste 100.000 de euro pentru intrarea ROM pe piata biscuitilor.

Desi nu a dezvaluit bugetul de lansare, Gabriela Munteanu (foto), Marketing Director al companiei producatoare Kandia Dulce a declarat pentru adplayers ca marca de biscuiti ROM Sandvis urmareste succesul batonului de ciocolata care vinde in jur 30 Milioane de unitati pe an –  un baton si jumatate de ciocolata pentru fiecare roman.

Dupa "Romanii sunt Destepti" de la batonul de ciocolata, ambitia ROM Sandvis este de a-i face pe americani sa cante imnul Romaniei la un meci de baseball, un sport autentic romanesc care isi are originea in cunoscuta oina de pe plaiurile Mioritei. 

Daca despre piata ciocolatei oficialul de marketing este de parere ca va fi in crestere pentru acest an, comparativ cu anul 2012, pe segmentul biscuitilor Munteanu a preferat sa vorbeasca doar de obiectivele ROM Sandvis care tintesc in timp un volum de vanzari comparabil cu cel al batonului de ciocolata.

„Piata biscuiti este foarte fragmentata, cu foarte multi producatori, branduri si cote de piata foarte mici” este de parere oficialul de marketing ROM.

Contactati de catre adplayers, oficialii de media ai Universal McCann (UM), agentia de media care administreaza bugetul, nu au dezvaluit pentru adplayers valoarea exacta, dar au lasat de inteles ca acesta ar putea depasi 100.000 de euro.

Alina Carasol (foto), Group Account Director la Universal McCann a afirmat pentru adplayers ca durata campaniei pentru gama de biscuiti ROM Sandvis va fi de aproximativ 5 saptamani  si se va derula pe canale media TV, Online si Outdoor.


Daca in publicitatea din trecut ROM facea valva pe Internet pentru „Romanii sunt Destepti”, campania Rom Sandvis are ambitia sa adune suficient de multi suporteri online pentru ca imnul „Desteapta-te Romane” sa fie cantat de americani la ei acasa.

Sebastian Olar, Copywriter la McCann Erickson – agentia de publicitate autoare a campaniei, se asteapta ca interactiunea pe internet pe media sociala si pe site-ul romautentic.ro a aparatorilor oinei romanesti sa ajunga la cel putin trei jucatori de baseball americani dintre cei mai activi in mediul online.

Potrivit copywriter-ului de la McCann, cu ceva sanse, initiativa de aparare a oinei ar putea ajunge pe canale media de sport americane.

Mai mult in Conturi


PUBLICITATE: