"Made in Romania" la ThinkDigital pentru 18 tari europene. "Turn up the volume of nature" WWF
Vineri, 20 Mai 2016


Spotul video din campania 
”Turn up the volume of nature”  WWF
Agentie: ThinkDigital Romania


adplayers. Iulian Toma

ThinkDigital Romania a fost alegerea WWF pentru a dezvolta campania ”Turn up the volume of nature” / „Da natura mai tare”, o „simfonie digitala” cu sunete din natura, prin care  autorii declanseaza o actiune de constientizare a necesitatii protejarii naturii.

Comunicarea si-a propus sa atraga atentia guvernelor din 18 tari europene asupra modificarilor legislative care ar putea avea un impact negativ la adresa mediului inconjurator. Campania se desfasoara in contextul in care, la finalul acestui an, Comisia Europeana si Consiliul Ministrilor de Mediu vor lua o decizie cu privire la deschiderea spre revizuire a Directivelor Natura 2000.

Printre obiectivele campaniei WWF „Da natura mai tare” se numara imbunatatirea implementarii Directivelor Natura 2000 si nemodificarea acestora, astfel incat presiunile asupra biodiversitatii sa fie reduse. Alaturi de acestea, autorii campaniei mai adauga luarea de masuri concrete pentru a proteja si reface capitalul natural, dar si participarea cetatenilor europeni in activitati care sa determine mediul politic sa le asculte vocea in actiunile de a protejare a naturii.

”Turn up the volume of nature”. Ideea castigatoare

Potrivit responsabililor de comunicare WWF, ThinkDigital Romania si-a prezentat viziunea pentru aceasta campanie in luna ianuarie a.c., alaturi de alte 4 companii de digital media din Europa.  Biroul de la Bruxelles al WWF a decis sa dea castig de cauza conceptului ”Turn up the volume of nature”, una dintre propunerile echipei ThinkDigital din Romania.

Pe langa aplicatia de pe wwf.ro, pentru o constientizare cat mai buna asupra importantei deciziilor de la Buxelles, ThinkDigital a creat si un spot video, produs de Block Buster Media si regizat de Bogdan Albu a carui obiectiv este sa ne aminteasca si cat de multa nevoie are omul de natura.

Astfel, si in Romania, publicul este invitat sa intre pe pagina online WWF Romania wwf.ro, la sectiunea ”danaturamaitare” si, cu ajutorul unei aplicatii, doritorii pot incarca propriul sunet cu elemente din natura. Acelasi lucru se intampla pe toate paginile WWF din Europa, pe pagina campaniei internationale.

Colectand cat mai multe sunete, autorii campaniei spera ca mesajul de protejare a naturii sa se faca auzit pentru ca, adauga ei, „sunetul, impreuna cu mesajul tau, vor fi trimise Ministrului de Mediu ce reprezinta la Bruxelles fiecare tara in parte”.

Made in Romania.

”Nu e un task usor, din postura de comunicator, sa atingi spiritul civic si sa generezi emotie online, in probleme de mediu,fara sa ai o abordare negativa. Aceasta a fost una dintre provocarile campaniei: sa facem oamenii sa se implice, desi transmitem un mesaj pozitiv. Suntem bucurosi ca WWF a ales o idee „Made in Romania” si ca avem sansa sa lucram la o campanie frumoasa, care poate avea un impact pozitiv real si palpabil”, spune Gabriela Bartic, director de creatie si strategie la ThinkDigital Romania.

“Atat in privinta dezvoltarii economice cat si a conservarii naturii, Romania are avantajul lectiilor invatate de tarile din vestul Europei” adauga Diana Cosmoiu, Specialist regional in politici publice in cadrul WWF-Romania. „O dezvoltare care nu tine cont de limitele ecosistemelor lasa in urma un mediu antropizat care nu este deloc benefic societatii pe termen mediu si lung”.

„Este binecunoscut faptul ca mentinerea ecosistemelor naturale sanatoase aduce nenumarate beneficii nu doar de mediu, ci si economice sau sociale. Daca dorim sa pastram ultimele colturi de natura salbatica din Europa si beneficiile acestora, avem nevoie de o buna informare si implicare civica pentru influentarea deciziilor politice in favoarea omului si naturii”, a mai spus Cosmoiu.

Campania ”Turn up the volume of nature”  este a doua colaborare intre ThinkDigital Romania si WWF Romania din 2016, dupa campania si aplicatia ”Iubeste”, lansata de Ziua Indragostitilor, pe 14 februarie. Comunicarea combina nevoia oamenilor de a oferi afectiune celor dragi cu instinctul de a proteja mediul inconjurator.

Spotul video din campania ”Turn up the volume of nature”  WWF

Una dintre cele mai mari retele de servicii media online din Europa de Est si de Sud, ThinkDigital are birouri in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Ungaria, Albania si Emiratele Arabe Unite. In Romania, compania organizeaza si ICEEfest, unul dintre cele mai importante festivaluri internationale dedicate Internetului care au loc in regiune.

Mai mult in Licitatii
CSR


PUBLICITATE: