Rezultatele cautarii dupa : "formula"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 5 »
Noua campanie Heineken, Daniel Craig versus James Bond, in 75 de tari
Luni, 03 Februarie 2020
 Heineken® a lansat cea mai recenta reclama TV James Bond, avandu-l ca protagonist pe Daniel Craig. Lansarea precede cel de-al 25-lea film James Bond, No Time to Die, care va avea premiera in luna aprilie a acestui an
HEINEKEN devine partener al UEFA EURO 2020 si reinnoieste sponsorizarea UEFA Champions League, pentru 2021-2024
Luni, 25 Noiembrie 2019
 Hans Erik Tuijt, Global Sponsorship Director, HEINEKEN: ,, Acest parteneriat este unul care completeaza celelalte platforme unice pe care le avem la nivel global: Cupa Mondiala de Rugby, Formula 1 si James Bond.”
Joint-venture Stefanini Infinit in Romania. Export de servicii de agentie digitala romaneasca pe piata globala
Vineri, 27 Septembrie 2019
 Noua organizatie va fi o companie de marketing digital full service, infiintata in parteneriat cu fratii si antreprenorii Alexandru Cernatescu si Andrei Cernatescu, proprietarii agentiei de comunicare digitala Infinit Solutions.
Caravana WATER POWER, by SEPHORA, prin Romania, pentru un ten luminos
Luni, 23 Septembrie 2019
 
Lansare de brand inspirat din fitoterapie. Plant Line (Unilever) cu The Hub & Partners - creatie, Mindshare - media, Image PR - relatii publice
Miercuri, 24 Iulie 2019
Campania de comunicare pentru lansarea noului brand inspirat din fitoterapie include un mix de actiuni de promovare: spoturi TV, comunicare in mediul digital, actiuni in-store si activitati de relatii publice. Teo Trandafir, Andra Gogan, Ela Craciun, Dr. Ruxandra Constantina, specialist in apifitoterapie sunt cativa...
Noua conducere IAB Romania: Gabriel Patru, Presedinte. Andrei Dragu, Oana Lupoaie, Oana Petroff, Cristian Petriceanu, Ionut Oprea, Ionut Munteanu, Ana Visian si Doina Radicof in Consiliu.
Luni, 15 Iulie 2019
 Consiliul Director al Asociatiei IAB Romania 2019-2021 va fi compus din Gabriel Patru (GroupM), Andrei Dragu (V8 Interactive), Oana Lupoaie (Think Digital), Oana Petroff (Mediacom), Cristian Petriceanu (MadHouse), Ionut Oprea (STANDOUT), Ionut Munteanu (Webdigital), Ana Visian (OLX) si Doina Radicof (Gemius).
Lider Google ZOO, think tank de creatie Google, presedintele juriului Effie Awards Romania 2019
Vineri, 19 Aprilie 2019
 Detinator de premii de eficienta si un membru constant in juriul Euro Effie, GWA Effie si AME @ New York Festivals, Achim Rietze, Strategy Lead la Google ZOO - think tank-ul de creatie Google pentru branduri si agentii - va fi Presedintele Juriului Effie Awards Romania 2019.
20.000 de copii, mai informati despre ,,Ce mancam?'' Campanie CSR pentru o alimentatie sanatoasa.
Vineri, 25 Ianuarie 2019
 In mai putin de 6 luni, iunie – decembrie 2018, Campanie de constientizare pentru o alimentatie sanatoasa sustinuta de Asociatia „Orasul Meu, Culorile Mele” si Kaufland Romania a ajuns la 20.000 de copii, din 280 de gradinite, in toate judetele Romaniei.
Cu peste 200 de talente si cele mai mari comunitati online, fondatorul Global, Stefan Lucian si Olga Juverdeanu, GM-ul, lanseaza Global Talent United
Luni, 10 Decembrie 2018
 Cu peste 200 de talente din toate zonele de entertainment si avand cele mai mari si relevante comunitati online, Global Talent United se pozitioneaza cea mai mare agentie de endorsement din Romania
Casa de Productie TVR anunta APOSTOLUL BOLOGA. Filmul este o adaptare a romanului Padurea Spanzuratilor de Liviu Rebreanu
Vineri, 09 Noiembrie 2018
 Filmul regizat de Dominic Dembinski are o distributie remarcabila si va putea fi vazut la Televiziunea Romana la finalul acestei luni si, pe marele ecran, in cadrul unor festivaluri de film.
Nou obicei de alimentatie sanatoasa de la jucatorii si nutritionistul FC Barcelona. Beko continua Eat Like a Pro prin campania 4-3-3 si limbaj emoji
Luni, 05 Noiembrie 2018
 Realizata cu sprijinul Fundatiei Barça, campania isi propune sa ajute la prevenirea obezitatii infantile. Sprijin in campanie vin si jucatorii FC Barcelona si nutritionistul clubului, care se alatura actiunii Eat Like A Pro, dezvaluind formulele lor 4-3-3 favorite in social media.
Program cofinantat prin POCA cu peste 200.000 EURO pentru elaborarea primei Strategii nationale de incurajare a utilizarii bicicletei.
Vineri, 19 Octombrie 2018
Cu o valoare totala a proiectului este de 972,656.90 lei, din care 953,203.73 lei reprezinta valoarea asistentei financiare nerambursabile acordate, proiectul „Dezvoltarea parteneriatului dintre ONG-uri si administratie pentru promovarea modalitatilor durabile de transport in interiorul localitatilor” –...
Dupa hituri cu zeci de milioane de vizualizari, Havana (Global Records, Cat Music) lanseaza I Lost You, un featuring cu Yaar
Vineri, 28 Septembrie 2018
Cu peste 46 de milioane de vizualizari adunate pe YouTube, single-ul si clipul "Vita Bella" de la Havana a cucerit publicul din Romania si a avut impact in tari din Europa precum Franta, Belgia, Luxemburg, Olanda, Rusia, Grecia si Bulgaria
5 elevi uniti in echipa Malaxa reprezinta Romania in competitia mondiala F1 in Schools cu un prototip F1
Joi, 06 Septembrie 2018
Sponsorul principal al echipei, Renault Romania, a organizat un program de mentorat pentru membrii echipei cu: Alin Avirvari, Director de Sisteme de Inginerie la Renault Technologie Roumanie, actorul Marius Manole si Dragos Motica, Director...
Echipa Malaxa reprezinta Romania la Competitia Internationala F1 in Schools
Miercuri, 08 August 2018
 Cinci elevi romani s-au calificat la etapa internationala a competitiei internationale F1 in Schools si vor concura cu o masina in miniatura de tip F1 impotriva a 50 de echipe de elevi, din peste 25 de tari. Competitia se afla deja la cea de-a paisprezecea editie si se desfasoara in perioada 9 – 14 septembrie...
78% dintre femei se confrunta cu risc de iritare si aparitie a infectiilor intime. Cu ce vine Barza?
Luni, 16 Iulie 2018
 Barza recomanda vara servetelele intime cu bicarbonat de sodiu, un ingredient natural, recomandat pentru asigurarea unei igiene intime corespunzatoare
SPOR, vopseaua lavabila votata Produsul Anului 2018
Miercuri, 30 Mai 2018
 „Este o mare bucurie pentru noi sa avem aceasta confirmare a increderii romanilor in cea mai reprezentativa inovatie de la SPOR – noua formula a lavabilei de interior, care nu curge si acopera excelent, cu albul generos garantat cinci ani” spune Camelia Dragomirescu, director de marketing Policolor.
Antalis lanseaza prima hartie cu cip NFC incorporat. Noul PowerCoat Alive are aplicatii in promotii, invitatii, tichete, semnalistica si ambalaje
Luni, 14 Mai 2018
 Cu aplicatii in promotii, invitatii, tichete, semnalistica si ambalaje, noul produs PowerCoat Alive produs de Arjowiggins, hartie inteligenta care detine cip NFC (Near Field Communications), permite telefoanelor inteligente sa citeasca informatia digitala fara a fi nevoie de o aplicatie sau de codul QR
SEO prin motoare de cautare de 750.000 eur pe an, in crestere cu 30%. DWF la AdPlayers Report
Marti, 20 Februarie 2018
Cu afaceri de 750.000 de euro la sfarsitul anului 2017, in crestere cu 30% comparativ cu anul precedent, DWF este o agentie cu capital integral romanesc ce are ca obiectiv cresterea vizibilitatii site-urilor in rezultatele organice Google, prin servicii SEO - Optimizare pentru...
Rebranding Dolce Sport la Telekom Sport cu Leo Burnett Romania si United Senses Germania
Miercuri, 13 Septembrie 2017
 Pentru campania de rebranding, Telekom a colaborat cu agentia de creatie Leo Burnett Romania, iar pe parte de productie grafica, cu agentia United Senses, din Germania
« 1 2 3 4 5 »