Lider Google ZOO, think tank de creatie Google, presedintele juriului Effie Awards Romania 2019
Vineri, 19 Aprilie 2019


Credit: Effie Awards Romania 

Detinator de premii de eficienta si un membru constant in juriul Euro Effie, GWA Effie si AME @ New York Festivals, Achim Rietze, Strategy Lead la Google ZOO - think tank-ul de creatie Google pentru branduri si agentii - va fi Presedintele Juriului Effie Awards Romania 2019.

AdPlayers. info

Lider in think tank-ul de creatie Google, presedintele Juriului Effie Awards Romania 2019. Detinator de premii de eficienta si un membru constant in juriul Euro Effie, GWA Effie si AME @ New York Festivals, Achim Rietze, Strategy Lead la Google ZOO - think tank-ul de creatie Google pentru branduri si agentii - va fi Presedintele Juriului Effie 2019, anunta organizatorii festivalului local de eficienta.

„Sunt onorat sa conduc juriul Effie de anul acesta. Effie este o platforma excelenta de prezentare a companiilor si oamenilor care creeaza proiecte cu adevarat eficiente si o oportunitate frumoasa pentru industria noastra de a face schimb de cunostinte si experiente.” a spus, Achim Rietze.

Achim Rietze si-a inceput cariera in 2001 la reteaua globala Young & Rubicam, inainte de a se alatura echipei Jung von Matt in 2006 - „cea mai premiata agentie din lume, pe toate mediile de comunicare, in 2007” (conform Big One Show).

A fondat apoi propria divizie de strategie ca membru in LLR – un spin off al lui Jung von Matt, cu care a castigat 9 CannesLions in primul an de existenta, devenind „Newcomer Agency of the Year 2009" in Germania. Ȋn 2015 a intrat in echipa Google.

Creative Strategist-ul, acum in varsta de 43 de ani, este implicat in Account Planning Group Germany de peste 10 ani si a fost parte din board in 2013, reprezentand interesele comunitatii de planneri. Este totodata membru al asociatiei industriale globale pentru Virtual Reality si Augmented Reality.

Google ZOO inseamna o echipa extrem de experimentata de strategi, creativi si specialisti in tehnologie, pasionati si concentrati pe definirea viitorului marketingului intr-o lume digitala. Bazandu-se pe formula de lucru „sprint methodology”, colaboreaza cu branduri si partenerii lor de creatie pentru a utiliza tehnologiile si platformele Google in moduri unice si inovatoare - de la experiente de tip Live VR pentru Red Bull Air Race sau experimente high tech in industria de fashion precum Project Muze pentru Zalando si pana la YouTube pre-rolls cu oferte exclusive pentru Yoox.

Juriul Romanian Effie Awards 2019 va fi format din peste 100 de reprezentanti ai industriei de marketing si comunicare, specialisti cu mare experienta din companii, agentii de publicitate, media si digital, researchers, consultanti de marketing si reprezentanti ai mediului academic din marketing si comunicare.

Ȋnscrierile in competitia Romanian Effie Awards continua pana pe 25 aprilie. Procesul de jurizare se va desfasura in 2 etape: Runda 1 pentru stabilirea finalistilor in zilele de 15 si 16 mai si Runda 2 pentru stabilirea castigatorilor in data de 6 iunie. Gala de Anuntare a Finalistilor va avea loc pe 28 mai si Gala de Premiere Effie Awards 2019 pe 10 iunie.

Romanian Effie Awards 2019 este un proiect organizat de IAA Romania si UAPR. EFFIE Awards este un festival international sub licenta EFFIE Worldwide, Inc. EFFIE Awards a fost lansat in 1968, in SUA. Romanian EFFIE Awards este un eveniment de marca al industriei de marketing si comunicare, organizat de International Advertising Association Romania (IAA Romania), in parteneriat cu Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania (UAPR) si implementat de The Institute.

Mai mult in Festival, 


PUBLICITATE: