Rezultatele cautarii dupa : "youtube"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 4 5 »
Bonduelle se concentreaza cu gama Vapeur pe inovatiile dezvoltate de grupul francez
Marti, 27 Februarie 2024
 Campania pentru gama Vapeur de legume pregatite la abur cu o tehnologie inovatoare, care pastreaza calitati precum continutul de vitamine, a fost derulata in-store, prin canalele de e-commerce si in social media, precum si prin intermediul unui parteneriat de brand, si-a propus sa reflecte orientarea Bonduelle catre noua generatie de consumatori, preocupati de sanatate si de...
BETC ETOILE ROUGE & BETC FULLSIX (FR) redefinesc rolul oglinzii in noua campanie de brand SEPHORA
Miercuri, 07 Februarie 2024
 Pentru a comunica in Europa, China și Orientul Mijlociu, BETC a conceput o nouă campanie de brand care prezintă un simbol al categoriei pentru a o redefini mai bine: oglinda. Scopul este de a transforma o oglindă, de prea multe ori un judecător al defectelor noastre, intr-un aliat, un martor susținător și...
Cu premii de peste 1.000.000 de dolari in 2024, HELL Boxing Kings si Roy Jones Jr., de noua ori campion mondial la box, cauta cei mai buni luptatori de box din 10 tari.
Vineri, 02 Februarie 2024
 Turneul de box HELL Boxing Kings se va desfasura pe tot parcursul anului si va avea premii totale in valoare de peste 1.000.000 de dolari. Castigatorii din fiecare categorie de greutate vor primi premii in valoare de 100.000 de dolari si oportunitatea de a semna un contract cu HELL ENERGY Promotion.
Campanie manifest ,, Cat Cantareste sufletul?. Peste 3 milioane de oameni au beneficiat de 163 de proiecte de CSR sustinute de Profi Romania in 2023.
Joi, 21 Decembrie 2023
 ,,Pentru a construi un viitor sustenabil si echilibrat, trebuie sa ne implicam in toate aspectele vietii comunitatii noastre’’ declara Calin Costinas, Director General adjunct Profi.
Murfatlar Vinul a lansat platforma de comunicare ..Jumatate vin, jumatate viata,,. Campanie semnata de Propaganda.
Vineri, 15 Decembrie 2023
 ”Murfatlar Vinul – Jumatate vin, jumatate viata. E o semnatura de brand pe cat de desteapta, pe atat de adevarata. Nu exista moment important din viata noastra la care vinul sa nu ne fie aproape. Primesti prima lingurita de vin la botez. Pastele, Craciunul, Sfintii, logodna, nunta, botezul sunt tot...
HONOR lanseaza campania ‘Eroii nestiuti’ prin care celebreaza eroii nestiuti ai sarbatorilor
Joi, 14 Decembrie 2023
 Brandul celebreaza acele persoane remarcabile care isi dedica timpul pentru a ingriji, a munci si, in general, a merge dincolo de orice pentru binele altora, mai ales in aceasta perioada speciala a anului.
Black Pet Friday. Initiativa care invita la adoptia cainilor negri din adaposturi ca ultima tehnologie de dragoste neconditionata. Parteneriat DDB Romania cu Adapostul Kola Kariola.
Joi, 09 Noiembrie 2023
 Black Pet Friday isi propune sa elimine stigmatul asociat fenomenului cunoscut sub numele de 'Black Dog Syndrome', care este o problema intalnita la nivel local si international. Aceasta problema a condus la evitarea adoptiei cainilor negri sub pretextul ca acestia ar fi mai putin prietenosi sau agresivi.
X-MAS Gala, cea mai mare petrecere corporate de Crăciun, are loc în decembrie în 4 orașe din România
Miercuri, 18 Octombrie 2023
 X-MAS Gala (www.xmasgala.ro ) răspunde astfel unei nevoi existente pe piață...
Noua identitate de brand CONFIDENT sub umbrela The Confident Group care include CONFIDENT - comunicare si Venus Five - productie vizuala.
Vineri, 06 Octombrie 2023
 Noua pozitionare si noua identitate de brand au venit in contextul maturizarii agentiei la nivel de servicii, de portofoliu de clienti si, totodata, in contextul extinderii internationale - CONFIDENT a deschis un nou birou in Barcelona
Care-i filmul tau? WOPA semneaza campania de lansare pentru aplicatia SAMEDAY App
Miercuri, 04 Octombrie 2023
 SAMEDAY App promite ca scapa destinatarii de filme si le ofera control asupra procesului de livrare!
Tinerii reconstruiesc Bucurestiul in Minecraft. Campania 2023 de admitere la UTCB, coordonata de Cognition
Joi, 06 Iulie 2023
 Pentru al patrulea an consecutiv, campania de admitere a Universitatii Tehnice de Constructii Bucuresti (UTCB) se deruleaza in mare parte online. Anul acesta tinerii absolventi de liceu pasionati de tehnologie si constructii sunt invitati sa dea frau liber imaginatiei si sa inceapa...
HONOR Romania si Tribal Worldwide te invita sa-ti pui telefonul la incercare prin „The Magic Challenge”
Vineri, 30 Iunie 2023
 Noua campanie HONOR, dezvoltata la nivel local si semnata de agentia Tribal Worldwide Romania, isi propune nu doar sa comunice performantele remarcabile ale celui mai nou telefon flagship din seria Magic – HONOR Magic5 Pro – ci chiar sa le puna la incercare in mod real, pentru a demonstra  superioritatea acestora printr-o...
Apa Nova a lansat „Importantii”, prima campanie de employer branding pentru furnizorul serviciilor esentiale
Joi, 29 Iunie 2023
 Campania este semnata de agentiile DDB Romania, Porter Novelli Romania si Tribal Worldwide si este promovata pe canalele media online & social media, OOH, in cadrul targurilor de joburi si a altor evenimente de HR.
24pay si Cognition prezinta noul ambasador de brand al aplicatiei 24pay: Sir Pay-a-Lot, cavalerul platilor sigure si rapide, aliatul finantelor romanilor
Luni, 26 Iunie 2023
 Colaborarea dintre 24pay si Cognition Cognition, agentia de digital a grupului Godmother si singura agentie romaneasca parte a Neuromarketing Science & Business Association, a demarat in primavara acestui an, odata cu castigarea pitchului pentru desemnarea agentiei responsabile cu strategia, conceptul si implementarea campaniei de...
Padurea Povestilor Nemuritoare. Campanie McCann PR alaturi de Fundatia Conservation Carpathia si Primaria Nucsoara
Marti, 23 Mai 2023
 Raluca Andreica, Creative Director Mccann PR: ”Paduri cu arbori seculari s-au mai vazut. Dar paduri care spun povesti nu s-au mai auzit. Pana azi. „Padurea Povestilor Nemuritoare” – o campanie care poate duce povestea vietii tale mai departe”
Peste 25.000 de persoane au vizitat Romanian Design Week in prima saptamana de festival
Vineri, 19 Mai 2023
 Expozitia poate fi vizitata de luni pana vineri in intervalul 12:00–22:00, iar in weekend intre orele 10:00–22:00 pana duminica, 28 mai. Accesul este gratuit si se face in baza unei rezervari prealabile sau direct, la intrare.
7 din 10 romani sunt mesteri in propriile locuinte. Principalele sunt bucataria (55%) si baia (53%)
Miercuri, 10 Mai 2023
 Videoclipurile pe YouTube (45%), site-urile magazinelor de bricolaj (40%) si sfaturile din partea cunoscutilor (40%) sunt principalele surse de informare la care apeleaza romanii pentru a se descurca singuri cu amenajarile si renovarile propriilor case
ARBOmedia a lansat noi proiecte pentru creatorii de continut si social media pentru influencer-ii din Romania
Luni, 27 Februarie 2023
 „In ultimii ani, ARBOmedia a venit in permanenta cu noi proiecte de dezvoltare. Astfel am reusit ca, in ciuda contextului de piata dificil, marcat de volatilitate si de impredictibilitate, sa ne crestem cifra de afaceri intr-un mod sustenabil. Diversificarea ofertei si satisfacerea nevoilor pietei de...
Crestere cu 120% in 2022 la Godmother. Agentia condusa de Valentin Vacarus a atins 5,5 milioane de Euro, nivelul pre-pandemic al cifrei de afaceri.
Vineri, 13 Ianuarie 2023
 „2022 a fost un an intens, in care am simtit ca revenim la acea normalitate pe care o stiam, cu proiecte multe si diverse, care ne-au provocat sa gasim cele mai bune solutii nu numai la nivel creativ ci si la nivel de management al resurselor” a spus Valentin Vacarus, Managing Director, Godmother. Cu...
Castigatorii festivalului digital Internetics 2022
Vineri, 18 Noiembrie 2022
 Festivalul premiaza in fiecare an inteligenta digitala si excelenta in comunicarea online, si a oferit 44 de trofee, dintre care 18 trofee GOLD si 23 trofee SILVER.
1 2 3 4 5 »