Noua conducere IAB Romania: Gabriel Patru, Presedinte. Andrei Dragu, Oana Lupoaie, Oana Petroff, Cristian Petriceanu, Ionut Oprea, Ionut Munteanu, Ana Visian si Doina Radicof in Consiliu.
Luni, 15 Iulie 2019

 

Credit: IAB Romania

Consiliul Director al Asociatiei IAB Romania 2019-2021 va fi compus din Gabriel Patru (GroupM), Andrei Dragu (V8 Interactive), Oana Lupoaie (Think Digital), Oana Petroff (Mediacom), Cristian Petriceanu (MadHouse), Ionut Oprea (STANDOUT), Ionut Munteanu (Webdigital), Ana Visian (OLX) si Doina Radicof (Gemius).

AdPlayers. Info

In cadrul celei mai recente Adunari Generale a Asociatilor IAB Romania a fost aleasa noua formula a Consiliului Director, impreuna cu Presedintele si Vice Presedintele Asociatiei.

Potrivit comunicarii IAB Romania remisa AdPlayers, Consiliul Director al Asociatiei pentru viitorii 2 ani va fi compus din Gabriel Patru (GroupM), Andrei Dragu (V8 Interactive), Oana Lupoaie (Think Digital), Oana Petroff (Mediacom), Cristian Petriceanu (MadHouse), Ionut Oprea (STANDOUT), Ionut Munteanu (Webdigital), Ana Visian (OLX) si Doina Radicof (Gemius).

Gabriel Patru a fost re-votat in functia de Presedinte al Asociatiei iar pentru postul de Vice Presedinte a fost ales Andrei Dragu.

“In ultimii ani am reusit sa cristalizam si sa dezvoltam o serie de proiecte-cheie, precum MIXX Awards, ROADS si DIMAQ, iar din acest an Educatia, prin IAB Academy va prinde un contur mai pronuntat. Am facut pasi importanti, datorita unui Consiliu Director care si-a asumat si un rol operational, si tin sa le multumesc pe aceasta cale. Pentru urmatorii doi ani ne vom axa in principal, dar nu ne vom limita la consolidarea acestor patru piloni” a declarat Gabriel Patru, Presedinte al Asociatiei IAB Romania.

In mandatul 2019-2021, IAB Romania continua aceeasi linie de consolidare a Asociatiei drept un organism de autoreglementare si dezvoltare a ecosistemului de comunicare digital-tehnologic in Romania.

Proiectele IAB in urmatorul an se vor centraliza in jurul a 4 directii principale: Masurare & Cercetare (ROADS), Dezvoltare (MIXX Awards, IAB Academy, Dimaq, IAB Breakfasts/Digital Talks), Reprezentativitate (Activitati de lobby la nivel national (e-Privacy), Reprezentativitate la nivel international (IAB Europe, contact direct cu celelalte IAB-uri nationale) si Auto-reglementare (Standarde ale industriei, Transparency & Consent Framework).

Structura noului consiliu director imbina atat nevoia de continuitate pentru a consolida directiile de actiune votate la intalnirea anterioara cat si elemente de noutate - in prezenta noului membru ales, Ionut Munteanu, aflat la primul mandat in CD al IAB Romania.

“De-a lungul timpului am trait cu pasiune cresterea si dezvoltarea pietei de Performance Marketing si acum am ocazia sa contribui la cresterea si dezvoltarea intregii piete de digital marketing, asistand noua generetie sa faca fata provocarilor. Ma bucur enorm ca s-au potrivit atat de bine obiectivele mele profesionale din acest an cu componentele ce au nevoie de sustinere in cadrul IAB Romania. Multumesc IAB pentru ocazia de a ma implica activ de procesul de transformare, educare a celei mai importante resurse din digital marketing, oamenii.” Ionut Munteanu, Managing Partner WebDigital & Digital Speaker & Trainer

Consolidarea IAB MIXX Awards ca etalon al industriei digitale din punct de vedere creativitate si bune practici.

“Structura actuala a consiliului director are planuri ambitioase pentru viitor ce includ pe langa proiectele concrete mentionate de catre colegul meu Gabriel Patru si o trasare a unor linii directoare de business fairplay, standarde de industrie si cadru legislativ. Reprezentam un mediu extrem de dinamic ce catalizeaza cu o viteza halucinanta metamorfoza economiei si a modului de viata actual. In tot acest parcurs rapid catre o noua era, IAB trebuie sa devina un organism rapid adaptabil la schimbare pentru a putea media dialogul intre entitatile implicate" a adaugat Andrei Dragu, Vice-Presedinte al IAB Romania si Programme Manager MIXX Awards Romania.

"Credem si ne propunem ca reglementarile si best practice-urile acestui mediu sa fie rezultatul dialogului. Entitatile pozitionate diferit pe curba de adoptie a schimbarii trebuie sa comunice intr-un cadru mediat de catre o organizatie cerebrala si deopotriva vizionara si ancorata in realitarea prezentului.” a mai spus Dragu.

IAB Romania a fost creata in anul 2006 si reuneste cele mai importante companii din domeniul publicitatii pe internet: regii de media, agentii de publicitate, furnizori de servicii in domeniul publicitatii online, publisheri autohtoni si filiale internationale. Asociatia IAB Romania este o asociatie profesionala, fara scop lucrativ, neguvernamentala, apolitica si autonoma, care isi propune sa protejeze si sa promoveze interesele profesionale si investitiile realizate pe piata de publicitate online din Romania, sa elaboreze standarde ale industriei, sa creeze cadrul pentru autoreglementare precum si sa prezinte tendintele ce contureaza viitorul industriei de publicitate digitala . Asociatia IAB Romania este membru al asociatiei IAB Europe (www.iabeurope.eu), participand ca membru fondator la reconfigurarea acestei asociatii in 2008.


Piata de publicitate digitala in Europa, in crestere cu 13,9% la 55,1 miliarde de euro
Credit: IAB Europe / IAB Romania

Mai mult in Digital, Interactive



PUBLICITATE: