Rezultatele cautarii dupa : "engagement"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 4 »
38 de trofee, dintre care 11 Gold, 24 Silver și trofee speciale pentru câștigătorii ediției Internetics 2025
Vineri, 28 Noiembrie 2025
 Pe lista caștigătorilor se regăsesc 11 agenții, confirmand diversitatea și complexitatea industriei digitale din Romania: Cohn & Jansen Creative Network, DDB Romania, Digitas, Friends TBWA, Heist Industries, Jam Session Agency, Leo Burnett, MRM Romania, Ogilvy, Oxygen și Saatchi & Saatchi + The...
25 de ani de Internetics. 61 de finalisti, din 111 inscrieri in competitia Internetics 2025.
Joi, 06 Noiembrie 2025
 Ediția din 2025 a atras 111 inscrieri in competiție, provenind de la 23 de agenții, asociații și companii, pentru 44 de branduri și ONG-uri. In urma primei etape de jurizare, 61 de lucrări au fost desemnate finaliste, inscrise de 16 agenții și companii.
Impactul AI în Comunicare și PR 2026, comparat cu saltul aparitiei Internetului, de acum 30 de ani
Miercuri, 05 Noiembrie 2025
Conform unei analize a V+O Communication, impactul folosirii sistemelor bazate pe AI reprezintă un salt al profunzimii și vitezei de dobandire a cunoașterii similar cu cel de acum 30 de ani, cand apariția internetului ne-a schimbat modul de documentare. 
Campanie aniversara “Plusul care contează, pentru că știi că merită” Lidl România semnata de McCann Worldgroup România, la 5 ani de la lansarea aplicației Lidl Plus
Joi, 02 Octombrie 2025
 Vezi spotul video al campaniei cu Chef Dumitrescu, INNA și Horia Tecău - endorseri ai campaniei
 Cu o piata estimata la 5,4 miliarde USD in 2025, piata bauturilor alcoolice din Romania, in crestere. The M Works si UNLOCK Researh
Vineri, 07 Martie 2025
 ,,Cu o piata estimata sa atinga 5,4 miliarde USD in 2025 si un volum de 1,8 miliarde de litri de alcool consumat, recomandam jucatorilor din industrie sa-si concentreze eforturile pe o comunicare autentica, personalizata si aliniata cu valorile publicului lor”,a spus Imola Zoltan, Managing Partner, The M...
Campania de atragere de fonduri cu tematica sportiva Swimathon Bucuresti 2024 a strans 1.471.246 lei pentru 34 de proiecte din diverse domenii
Vineri, 05 Iulie 2024
 In cele 12 editii desfasurate pana acum, cea mai mare campanie de strangere de fonduri cu tematica sportiva din tara - Swimathon Bucuresti, organizata de Fundatia Comunitara Bucuresti, a sustinut 292 de proiecte, a atras peste 5.800 de inotatori si a strans mai mult de 1,5 milioane de euro de la 49.000 de...
IAB Romania invita specialistii romani la inscrieri in MIXX Awards Europe si lanseaza prima serie de podcast-uri MIXX Perspective
Luni, 13 Mai 2024
 IAB Romania a lansat primul dintr-o serie de cinci podcasturi MIXX Perspective, al carui prim protagonist este Stefan Chiritescu, Chief Strategy Officer, McCann Worldgroup Romania.
Godmother a luat Aur la ,,Ideea creativa a anului in comunicare” pentru campania pro educatie ”UTCB Got Charm”
Miercuri, 20 Martie 2024
 Pornind de la faptul ca Industria videochatului este o poarta de  intrare pentru industria exploatarii umane, pentru a atrage atentia publicului, agentia a mizat in campanie pe un contra narativ, folosind aceleasi tactici, formate si plasare de mesaj precum studiourile de videochat. Mai multe autoturisme...
Doua premii GOLD pentru Cognition in cadrul Webstock 2023 pentru campania UTCB „Reconstruim Bucurestiul in Minecraft”
Luni, 23 Octombrie 2023
 Cele doua distincii au fost acordate in categoriile „Best Brand Engagement Campaigns” si „Special Projects”
Ghidul marketerului digital: Revolutia GA4. Tot ce trebuie sa stiti despre reconfigurarea Web Analytics din Iulie 2023.
Luni, 03 Aprilie 2023
 Google Analytics va aduce incepand cu luna Iulie o serie de modificari care vor avea un impact enorm in intreaga industrie de digital marketing la nivel international, cat si la nivel local.
Exploratist lanseaza serviciile integrate de marketing experiential Project Atom. Cu partenerul strategic AHA Media estimeaza o crestere cumulata cu 50%
Marti, 29 Noiembrie 2022
 ,,Colaborarea cu AHA Media ne permite sa extindem proiectele dincolo de zona de employee experience, catre zona de consumer experience, valorificand intreg potentialul marketingului experiential, atat din punct de vedere creativ, cat si din punct de vedere tehnologic”, declara Silviu Andrei Petran, Managing...
MCCANN HEALTH BRAIN & HEART. Cea mai mare retea globala de comunicare si marketing medical, IPG Health formeaza o alianta strategica cu Brain & Heart Communications din Romania.
Joi, 24 Noiembrie 2022
 Cu sediul in Bucuresti, McCann Health Brain & Heart este condusa de Ruxandra Vasilescu, un veteran al industriei de comunicare si advertising, cu peste 16 ani de experienta. Vasilescu a facut parte din proiectele globale McCann Health incepand din anul 2015 si are un palmares de peste 70 de premii locale si...
31.1 milioane de vizualizari si sute de clipuri pe Kaufland Summer TV. Postul online lansat de Kaufland si v8 au adus festivalurile pe telefoane
Joi, 01 Septembrie 2022
 Prin intermediul proiectului, Kaufland a devenit cel mai activ brand in digital in timpul festivalurilor muzicale de anul acesta, fiind pe buzele tuturor celor care au mers la UNTOLD si la Neversea, dar si ale celor care au urmarit de la distanta evenimentele si au creat energia de la stand-uri si de la scenele de...
,,In 8 din 10 situatii in care mancati, nu este din cauza de foame Mihaela Bilic. Sodexo si Ogilvy:,,Plus de conversatie in starea de bine la locul de munca.
Joi, 07 Iulie 2022
Platforma de comunicare a aparut pe fondul urmarilor pandemiei, care a generat un impact semnificativ asupra mediului de lucru, aducand schimbari majore si noi abordari atunci cand vorbim despre binele de la locul de munca. Componenta de mental health devine tot mai importanta in programele angajatorilor, la fel ca si...
Singura agentie romaneasca membra a Neuromarketing Science & Business Association. Godmother lanseaza Cognition, agentie de digital specializata in comunicare online integrata
Joi, 30 Iunie 2022
 Membri fondatori si asociati in cadrul Cognition sunt Claudia Archip, Alice Gavril si Valentin Vacarus, cea dintai coordonand si activitatea agentiei digitale. Printre clientii cu care Cognition porneste la drum se numara companii precum: Profi, Novaservis FERRO Group, WebTalk, UTCB, Bioderma, agentia gestionand in...
Godmother devine partenerul oficial pentru piata din Romania al 27Names - cea mai mare retea de agentii independente de evenimente din Europa
Vineri, 13 Mai 2022
 De 22 de ani, specializata in furnizarea de servicii de tip BTL, agentia bucuresteana se alatura celor mai mari agentii independente de evenimente din Europa, intr-o retea care reuneste peste 500 de specialisti in domeniu.
Oportunitati de cariera in media pentru tinerii absolventi de facultate oferita de specialistii Group M, una dintre cele mai mari retele globale de media.
Marti, 03 Mai 2022
 GroupM Romania, parte din grupul international WPP confirma angajamentul pe care si l-a luat la inceput de an pe termen lung si deschide, o noua sesiune de recrutare in programul de formare Campus Media Academy.
Recrutare provocatoare. Cum este sa lucrezi la Playtika? O campanie cu Ionut Rusu
Miercuri, 16 Februarie 2022
 ,,Try before you apply” este o campanie care depaseste zona videoclipurilor clasice, creand engagement si continut printr-o experienta online interactiva, abordare diferita de cea cu care este obisnuit publicul. Astfel, candidatul devine personajul principal al povestii, avand posibilitatea de a alege modul...
Studiu Ogilvy: Influence Trends Report 2022. De la influencing-ul purpose-driven, la metavers si fenomenul incluziunii
Vineri, 28 Ianuarie 2022
 In al treilea an consecutiv de la declansarea celui mai puternic eveniment global contemporan, pandemia, industria comunicarii si instrumentele aferente acesteia trebuie sa se reinventeze astfel incat sa fie relevante pentru noua realitate.
GroupM lanseaza INCA, platforma de influencer marketing WPP de automatizare data-driven bazata pe AI. Costin Cocioaba, INCA Romania, Lead.
Miercuri, 20 Octombrie 2021
 Costin Cocioaba, INCA Romania, Lead: ,,INCA ofera neutralitate si planificare, precum si un proces de implementare mult mai usor, prin folosirea tehnologiei in toate etapele unei campanii, de la zona de discovery, pana la amplificare si raportare integrata si in timp real, toate acestea in premiera pentru piata din...
1 2 3 4 »