Rezultatele cautarii dupa : "engagement"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 2 3 4
Mona Opran, COO Centrade Integrated,  in juriul EURO EFFIES 2015
Marti, 09 Iunie 2015
 Cu o experienta de peste 19 ani in comunicare si business management, de-a lungul carierei sale, Mona Opran a acordat o atentie speciala inovatiei in comunicare si s-a implicat in proiecte destinate cresterii industriei de advertising pe plan local si regional

La doar 28 de ani, creativa din spatele Bibliotecii Digitale Vodafone, in juriul CLIO AWARDS.
Marti, 11 Februarie 2014
 Ioana Filip, Group Creative Director McCann face parte din Juriul Clio Awards, la Categoria Direct & Engagement.

Aur pentru Why Don't You Come Over? initiata de GMP si Gandul
Luni, 02 Septembrie 2013
 „Mi-ar fi placut sa primim Grand Prix-ul si cei 10.000 de dolari, pe care sa-i investim intr-o campanie noua pentru Romania.” Spune Mihai Gongu despre campania GMP pentru Gandul care a castigat un trofeu de aur la Ad Stars 2013
Smartphone-ul si tableta – televizorul noii generatii. Elena Badea, Ernst & Young.
Marti, 23 Iulie 2013
 Ce inseamna pentru advertiseri si branduri apropierea de consumatori oferita de smartphones? Elena Badea, Director Marketing, Ernst & Young Romania vorbeste despre cate companii din Romania se promoveaza pe mobil sau cate campanii de publicitate reusite s-au intamplat in acest mediu la noi:

 

Marketing pentru tineret de 750.000 EUR pe an. Ambition.
Marti, 07 August 2012
 Daca vi se pare ca cifra de afaceri ar trebui sa fie pe masura varstei echipei Ambition, aflati ca lucrurile stau altfel. O firma cu orizonturi de afacere de 1 milion de euro nu mai este deloc o trotineta in complicata masinarie a serviciilor de marketing pe praful crizei din jurul nostru  
De la 1,3-1,4 Mil. EUR pe an, la conturi de milioane. G4. Noua viteza GolinHarris.
Vineri, 30 Martie 2012
 Noul model de business g4 de la GolinHarris Bucuresti a adus agentiei de relatii publice in 2011 un business de 1,3-1,4 Mil. EUR, valoare care poate reprezinta doar un singur cont al retelei, pe alte piete din lume.
PR: 40 - 50 Mii EUR Kika la GolinHarris
Marti, 30 August 2011
Contul de media Kika este administrat de Initiative, agentia de media sora din grupul Lowe Romania, iar creatia de Draftfcb
7 Nominalizari McCann Erickson si una GMP (actualizare) dupa anuntarea finalistilor a 7 sectiuni Cannes Lions
Luni, 20 Iunie 2011
 McCann Erickson si GMP (update) au spart deja gheata nominalizarilor romanesti la Cannes Lions, dupa anuntarea finalistilor a 7 dintre sectiunile de concurs ce reunesc pana acum aproape 70 de executii din Romania inscrise in festival (69): DIRECT, PROMO & ACTIVATION, PR, MEDIA, OUTDOOR, RADIO, PRESS

100.000 EUR buget online Primola, Anidor si Ulpio, la Strategad
Joi, 05 Mai 2011
 Agentia interactiva specializata in Online Reputation Management va administra pentru brandurile Supreme Group strategii online axate pe cresterea...
4,39 Mil. EUR Tempo: Publicitate de 2,74 Mil. EUR, PR de 775 Mii EUR, si Digital de 871 Mii EUR (II)
Miercuri, 16 Februarie 2011
 Fondat de Dragos Grigoriu si condus astazi de Eliza Rogalski, Tempo Creative Group a scos in 2010 un business de  4,39 Mil. EUR: 2,74 Milioane EUR din publicitate integrata (Tempo Advertising), 775,4 Mii euro din PR (Rogalski Grigoriu) si 871 Mii EUR din comunicare digitala (Kinecto).
Marius Deak (Green Pixel) despre Internetics: Nu este reprezentat inca digital marketing-ul
Vineri, 19 Noiembrie 2010
 „Au lipsit destule agentii, clienti, si proiecte bune, iar campanii digitale bune au pierdut in fata unor campanii bune de PR sau ATL la care online-ul a avut o contributie prea mica”, a afirmat pentru AdPlayers fondatorul Green Pixel, Marius Deak
Mediaedge:cia asimileaza Media Insight, iar Young&Rubicam isi afiliaza media la Maxus
Joi, 03 Mai 2007
Cele doua operatiuni de media locale din Romania care colaborau cu reteaua Mediaedge:cia derulau anul trecut, fiecare, volume de media estimate la aproximativ 13,5 – 14 Mil. EUR cu un avantaj usor al bugetelor de media derulate de agentia de media Media Insight, fata de cele ale agentiei de publicitate Y&R
Cristian Kit Paul (Brandient) jurizeaza la IDENTITY: BEST OF THE BEST 2007
Vineri, 26 Ianuarie 2007
Concursul international are drept scop premierea celor mai bune logo-uri, identitati de corporatie si de produs, platforme de brand si trademark-uri din lume si este organizat la Moscova, termenul limita de înscriere a lucrarilor fiind 31 ianuarie
« 2 3 4