Aur pentru "Why Don't You Come Over?" initiata de GMP si Gandul
Luni, 02 Septembrie 2013
 ( adplayers, info )Semnata de GMP pentru Gandul, "Why Don't You Come Over? a castigat un aur la festivalul Ad Stars 2013. Competia a acordat medalia de aur campaniei romanesti care a mai fost selectata pe lista scurta in acelasi festival la inca trei categorii: Effectiveness, Direct si PSA (Public Service Announcements).

Unul din festivalurile de publicitate importante la nivel mondial, Ad Stars a avut peste 12.000 de inscrieri din 59 de tari si este singurul festival generalist care premiaza castigatorii premiilor Grand Prix cu cecuri in valoare de 10.000 USD. An de an, festivalul a reusit sa aduca in juriu nume de prestigiu, in 2013 cea mai de seama personalitate fiind legendarul publicitar francez Jacques Seguela, Vice President & Chief Creative Officer, Havas Worldwide.

Mihai Gongu, Director de Creatie al GMP: “Ma bucura foarte tare trofeul, dar cel mai important premiu ramane pentru mine faptul ca este prima campanie romaneasca care a avut un articol dedicat in Time Magazine. Mi-ar fi placut sa primim Grand Prix-ul si cei 10.000 de dolari, pe care sa-i investim intr-o campanie noua pentru Romania.”

“Este un premiu pe care il merita romanii, cei care au inteles ca este timpul sa venim cu un raspuns, care au preluat campania inceputa de GMP si Gandul.info si au transformat-o intr-o cauza personala. Sper sa ii avem alaturi in continuare pentru ca nu planuim sa ne oprim.” declara Claudiu Pandaru, Editorial Director Gandul.info.

Finantata din fonduri private si neafiliata cu nicio institutie politica sau guvernamentala din Romania sau din alta parte, campania initiata de GMP Advertising si Gandul si continuata cu ajutorul Webstyler, a pornit ca un raspuns prompt si plin de umor la campania ”You won't like it here!”, planuita de guvernul britanic. 

Initiativa, popularizata de The Guardian, se adresa romanilor si bulgarilor, pentru a-i determina pe cetatenii celor doua state sa nu vina in Marea Britanie incepand cu 1 ianuarie 2014 cand se vor ridica restrictiile pe piata muncii. In doar doua saptamani, campania s-a raspandit in intreaga lume si a aratat strainilor ca romanii pot fi si subiectul unor stiri pozitive in media internationala.

 

Campania a crescut semnificativ numarul de cititori Gandul si rata de engagement a paginii Facebook/Gandul.info, dar mult mai important, a devenit peste noapte una din cele mai importate campanii de imagine pentru Romania. Sute de publicatii din intreaga lume, inclusiv cele mai prestigioase titluri americane si europene precum Time Magazine, Boston.com, Financial Times, The Economist, The Independent, El Mundo, Le Figaro, El Pais, Der Spiegel, The Huffington Post, agentii de presa ca Reuters si Associated Press si posturi TV si radio cum ar fi BBC, Channel 4, Arte si ZDF au mentionat gratuit campania.

 Despre GMP

Mai mult in Festival


PUBLICITATE: