100.000 EUR buget online Primola, Anidor si Ulpio, la Strategad
Joi, 05 Mai 2011


 (AdPlayers, Iulian Toma)

Conturile de comunicare online ale brandurilor Primola, Anidor si Ulpio de la Supreme Group au intrat in portofoliul agentiei de comunicare interactiva Strategad.

Cu un buget estimat la aproximativ 100.000 de euro pe an, potrivit agentiei, Strategad va administra pentru brandurile Supreme Group strategii online axate pe cresterea notorietatii in mediul online, brand reputation si customer engagement.Agentia de comunicare online a dezvoltat deja primele campanii pentru Primola si Anidor, iar de curand pentru Cremita.

Contactat de catre AdPlayers, Alin Chiriac (foto), Managing Partner si Fondator al Strategad, a afirmat ca nu este prima data cand lucreaza pentru client. „Nu suntem la prima colaborare cu Supreme Group. De aceasta data ne ocupam de mai multe servicii pentru toate brandurile”. 

Cristian Stancu, Marketing Manager, Supreme Group a motivat alegerea agentiei prin prisma experientei echipei in online: "Am ales Strategad pentru ca sunt o echipa cu experienta in online, vin cu propuneri coerente si puncteaza exact elementele care ne intereseaza pentru marcile noastre. De aceea am decis sa extindem colaborarea din punct de vedere al comunicarii online, dezvoltand relatia de business cu agentia", a spus Stancu.

Agentia

Infiintata in 2010 de fondatori cu mai bine de 8 ani de exeprienta in  online, Strategad este o agentie de comunicare interactiva specializata in Online Reputation Management, Online Customer Engagement si Online Marketing ROI (Alin Chiriac 50%, Cristian Mihai 50%).

„Majoritatea campaniilor pe care le derulam sunt de tipul Cost Per Action”, a afirmat pentru AdPlayers Alin Chiriac, Managing Partner al Strategad, despre serviciile agentiei. „Fie ca vorbim de cresterea vanzarilor, colectarea de leaduri sau campanii de crestere a notorietatii, intotdeauna avem in vedere sa oferim clientilor si mijloace de masurare a rezultatelor."

Pe langa brandurile Primola, Anidor si Ulpio de la Supreme Group, in portofoliul agentiei se mai regasesc, proiecte de comunicare online pentru Porsche Romania, Eset Nod 32, Cinema City, Apla, Eltrix, Arabesque si parteneri din afara granitelor Romaniei, inclusiv SUA.

AdPlayersPROFILE Interactive

Strategad
Infiintata in anul 2010
Parteneri: (Alin Chiriac 50%, Cristian Mihai 50%).
Servicii: comunicare online, specializata in 
Online Reputation Management, Online Customer Engagement si Online Marketing ROI 
Clienti: Supreme Group: 
Primola, Anidor si Ulpio; Porsche Romania, Eset Nod 32, Cinema City, Apla, Eltrix, Arabesque 


Mai mult in Interactive, Licitatii.


PUBLICITATE: