Godmother a luat Aur la ,,Ideea creativa a anului in comunicare” pentru campania pro educatie ”UTCB Got Charm”
Miercuri, 20 Martie 2024

Pornind de la faptul ca Industria videochatului este o poarta de  intrare pentru industria exploatarii umane, pentru a atrage atentia publicului, agentia a mizat in campanie pe un contra narativ, folosind aceleasi tactici, formate si plasare de mesaj precum studiourile de videochat. Mai multe autoturisme branduite cu UTCB si portretizand o femeie-inginer constructor, cu mesajul ”Noi construim caractere”, au fost parcate la inceputul anului universitar langa masinile unui studio de videochat, care promovau mesajul ”We create models”.

AdPlayers. info

Godmother, una dintre cele mai importante agentii de brand experience si evenimente a primit Aur la categoria ”Ideea creativa a anului” la competitia Comma - Communication Summit, cu o campanie pe care Universitatea Tehnica de Constructii Bucuresti (UTCB), clientul traditional al Godmother, a lansat-o anul trecut impotriva reclamelor la videochat in apropierea institutiilor de invatamant.

Potrivit Eurostat, Romania conduce in clasamentul abandonului scolar. Alte statistici arata ca Romania este o piata  importanta pentru traficul de fiinte vii – cele mai multe dintre victime fiind traficate in scopul exploatarii sexuale.

Industria videochatului este o poarta de  intrare pentru industria exploatarii umane.

Pentru a atrage atentia publicului, agentia a mizat pe un contra narativ, folosind aceleasi tactici, formate si plasare de mesaj precum studiourile de videochat. Mai multe autoturisme branduite cu UTCB si portretizand o femeie-inginer constructor, cu mesajul ”Noi construim caractere”, au fost parcate la inceputul anului universitar langa masinile unui studio de videochat, care promovau mesajul ”We create models”.

Alice Gavril, Managing Partner, Godmother a declarat: ”Desi nu exista studii care sa faca o legatura directa intre rata ridicata a abandonului scolar in mediul universitar si boom-ul industriei de videochat, narativul media al acestei uriase industrii si tacticile lor de marketing arata ca studentele sunt principala lor sursa de forta de munca. Iar banii de promovare nu sunt deloc putini. Credem in puterea industriei creative de a misca lucrurile in directia buna pe care educatia si tinerii o merita, de a pune umarul la constructia unei societati sanatoase.”

Cezar Vladut, Prorector, UTCB - responsabil de comunicare si imagine, Universitatea Tehnica de Constructii Bucuresti (UTCB), a completat:

„Ne bucuram ca o universitate, UTCB, a dat tonul intr-o campanie de constientizare care speram sa fie asumata mai departe de alte institutii, organizatii, personalitati, si nu in ultimul rand de catre studenti. Creativitatea si agilitatea Godmother ne-au convins sa intram in proiect, reactia publicului ne-a convins sa ramanem, iar recunoasterea primita din partea industriei marcomm ne da speranta ca - asa cum a sustinut campania noastra - chiar se poate si altfel.”

Campania Godmother a reusit un brand engagement pozitiv record pentru UTCB, a avut un reach organic estimat la 4 milioane utilizatori si a dominat spatiul social media in contextul debutului universitar. Initiativa a atras si atentia unor politicieni, care au cerut interzicerea reclamelor la videochat pe o raza de 1 km de scoli si universitati.

Godmother are in portofoliu jucatori de top in categoriile lor, care fac o prioritate din interactiunea de calitate cu publicul lor si experienta memorabila de brand oferita consumatorilor. Clientii Godmother provin din industrii precum: FMCG, retail, sectorul financiar, pharma, tehnologie, agrobusiness, electronice. Pentru 2024, Godmother anunta continuarea investitiilor in talente si in tool-uri de ultima generatie, care sa integreze inteligenta artificiala si alte noi tehnologii in experienta completa de brand pe care o livreaza clientilor.

Comma - Communication Summit se afla la prima editie si include 16 categorii deschise nominalizarilor publice si 5 categorii speciale.

Godmother este o agentie de publicitate specializata in experienta de brand si evenimente, cu 25 de ani de activitate. Are la activ peste 1.000 de evenimente organizate cu succes, si o echipa de profesionisti seniori pentru care implementarea fara cusur, inovarea si perfectionarea constanta reprezinta standardul.

Incepand din aprilie 2022, Godmother este membru al 27Names – o retea ce reuneste agentii independente de evenimente de top din Europa, implicandu-se constant in proiecte regionale. Accesul la resurse si know-how internationale aduce plusvaloare nu doar produsului de agentie, ci si la nivel de industrie pe plan local.

Mai mult in Campanii, Festival, Educatie 

PUBLICITATE: