Rezultatele cautarii dupa : "educatie"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Un gand bun si o productie cu loc de mai bine. Gerovital, Unirea la Feminin.
Marti, 06 Martie 2018
 "De centenar, alatura-te Unirii la feminin si hai sa ne schimbam povestea in bine! Cumpara produse Gerovital si da sansa la ingrijire personala femeilor din grupurile vulnerabile” invita cea mai recenta reclama a cunoscutei marci din portofoliul Farmec. 
La inceput de 2020, Editura NICULESCU KIDS aduce titluri dedicate tinerei generatii
Vineri, 10 Ianuarie 2020
 Constienta de importanta educatiei copilului in cadrul familiei, Editura NICULESCU a creat colectia KIDS care reprezinta un excelent suport informativ pentru parinti si copii. 
Retete de la bunici descoperite de elevi din sase sate, in cea mai noua campanie pe consolid8
Marti, 22 Noiembrie 2022
 consolid8, platforma romaneasca de crowdfunding bazata pe recompense pentru proiectele intreprinse de antreprenorii sociali si cei din industriile creative, gazduieste pentru comunitatea My Transylvania o campanie cu obiectivul strangerii de fonduri pentru lansarea a sase carti cu retete culinare culese de elevii...
Primul roman responsabil de cel mai mare Smart City din lume. Eduard Dumitrascu (ARSC) in dezvoltarea proiectului de 500 miliarde dolari, din Arabia Saudita
Vineri, 17 Noiembrie 2023
 Romanul va fi implicat in dezvoltarea orasului-viitorului, complet sustenabil, cu facilitati futuristice si 170 km de pereti din sticla.
Student in strainatate, in doar 30 de minute, la Spot Admissions in Bucuresti, pe 16 si 17 iulie
Vineri, 12 Iulie 2019
Prin intermediul Spot Admissions, evenimentul in care, pe 16 si 17 iulie, in Bucuresti, cei interesati pot sustine interviuri de admitere cu raspunsuri pe loc pentru studiul international, pregatirea dosarului si obtinerea raspunsului poate dura doar 30 de minute.
 Studiu de caz Lighthouse PR & XTB Romania: Cum a pozitionat comunicarea strategica XTB ca lider de opinie in industria financiara din Romania
Luni, 08 Iulie 2024
 Daca in 2019, XTB Romania a avut circa 220 de aparitii media, in 2020, prezenta in media a crescut la peste 1,300 aparitii. In anul 2023, XTB a inregistrat peste 3,700 de aparitii media si analisti XTB la emisiuni TV
7 din 10 romani merg la mall cel putin o data pe saptamana . Suma medie cheltuita este 300 lei. Reveal Marketing Research pentru Brand Management
Marti, 23 Mai 2023
 Barbatii viziteaza centrele comerciale mai des decat femeile, dar ele petrec mai mult timp per sesiune. Barbatii sunt cei care cheltuie mai mult in mall, in timp ce principalul motiv pentru care femeile merg la mall este...
The Alternative School lanseaza TalentBet 2021. Aplicatii pentru burse, pana pe 28 iunie.
Marti, 15 Iunie 2021
 The Alternative School lanseaza TalentBet 2021, o platforma de evolutie profesionala si personala adresata tinerilor creativi care vor sa-si contureze memorabil prezenta in industrie. Ei vor lucra la brandul personal, dar si pe briefuri oferite de clienti locali si internationali care, la randul lor, vor beneficia...
Cunoscuti sub numele de Generatia Z, tinerii nascuti intre 1996 si 2010 refuza compromisuri in cariera, sanatate si relatii sociale pentru succesul financiar
Luni, 16 Decembrie 2024
 In ciuda contextului, o treime dintre ei demonstreaza incredere si responsabilitate in gestionarea finantelor personale - atitudine care denota o maturitate timpurie in administrarea resurselor si refuzul de a accepta compromisuri semnificative in viata personala.
Locuri si legende la un click distanta. Prima galerie virtuala dedicata Muntilor Fagaras.
Joi, 07 Aprilie 2022
„Muntii Fagaras sunt renumiti pentru frumusetea peisajelor, pentru padurile virgine, pentru bogatia speciilor de animale salbatice care inca se mai gasesc aici, pentru istoria locurilor si a oamenilor. Aici s-a nascut una dintre cele mai longevive miscari de rezistenta anticomunista, la poalele acestor munti se...
Absolventii celei de-a-X-a editii a Scolii ADC*RO
Vineri, 01 Iunie 2018
 Board-ul de tutori al editiei 2018 a fost format din: Adrian Preda – Creative Director GAV, Andrei Tripsa – Creative Partner Three, Catalin Rusu – Chief Creative Partner & CEO Rusu+Bortun Brand Growers, Claudiu Dobrita – Creative Director FCB Bucharest, Laura Nedelschi – Creative Director Kubis Interactive, Liviu Turcanu – Creative Director...
Premiera Nestle. Smarties devine primul brand international de dulciuri care trece la 100% ambalaje din hartie reciclabila
Miercuri, 31 Martie 2021
Smarties este primul brand global de dulciuri care trece la 100% ambalaje din hartie reciclabila, eliminand astfel aproximativ 250 de milioane de ambalaje din plastic la nivel global in fiecare an.
11 campanii in librarii si un obiectiv principal atins. A inceput ,,Te asteptam in librarie 2019
Vineri, 09 August 2019
 Sorin Lucaci, Editura Herald, pentru AdPlayers: ,,Cartile pot schimba vieti! Lectura ne dezvolta din punct de vedere uman, spiritual, devenim mai creativi, mai buni, mai intelegatori, mai intelepti, si,de ce nu, ne ajuta sa avem propria noastra viziune despre lume si viata"".
64% din deseurile colectate prin sistemul de pubele inteligente Big Belly, din centrul Capitalei, redirectionate catre reciclare
Joi, 09 Mai 2019
In cadrul campaniei ,,Dupa Noi, strangem tot noi", de la inceputul lunii februarie si pana la jumatatea lunii aprilie, prin reteaua Big Belly, au fost colectate 8,4 tone de materiale reciclabile in cele 15 containere dedicate colectarii deseurilor reciclabile, acest volum reprezentand 64% din volumul total...
Safety Awards 2017 a desemnat castigatorii din peste 30 de studii de caz inscrise
Marti, 19 Decembrie 2017
 Aflata la cea de-a doua editie, printre companiile care au inscris studii de caz in competitia Safety Awards s-au numarat Ansel, Apa fara Plastic, BLS, Caroli Foods Group, Draeger Romania, EDPR Romania, Holcim Lafarge Romania, Iasisting Grup, Lanzi-Safety System, Monsanto Romania, Omniasig Vienna Insurance Group,...
35 de copii din comunitati sarace, prima data la mare. Proiect CSR Reality Check, sprijinit de Kaufland.
Marti, 29 Mai 2018
Pe 25 mai, 35 de copii din sapte comunitati sarace din tara au vazut marea pentru prima data datorita Asociatiei Reality Check, cu sprijinul Kaufland Romania, in cadrul programului „Bucurie in Miscare”.
Crew member, pana la 2.800 de lei net, Manager Trainee , 3.700 de lei net, in campania „Credem in tinerii din Romania” cu peste 1.000 de noi locuri de munca la McDonald’s.
Joi, 23 Iunie 2022
 McDonald’s in Romania a lansat o noua campanie de recrutare la nivel national prin care ofera oportunitati profesionale si un pachet consistent de beneficii. Peste 1.000 de locuri de munca sunt disponibile pe parcursul anului in reteaua de restaurante cu servire rapida, ca parte a campaniei de recrutare...
Oxford Business Group a publicat Emerging România 2007
Vineri, 02 Februarie 2007
Lucrarea contine analize si statistici documentate asupra mediului politic, macroeconomic si privitoare la dezvoltarea sectoriala, atât pentru piata româneasca cât si pentru cea internationala, potrivit editorilor, si este tiparita într-un tiraj de 67.000 de exemplare, distribuite la un cost cuprins între 120 si 150 EUR, în Europa, America de Nord, Asia, Africa si Orientul Mijlociu
Proiectul Acum 100 ani, la urmatorul nivel: Programul Ora de istorie interactiva - Acum 100 ani
Joi, 08 Noiembrie 2018
 Dupa lansarea primei paltforme de Visual History din Romania www.acum100ani.ro, un demers ce faciliteaza  intelegerea perioadei Primului Razboi Mondial si a Marii Uniri in cheie digitala, initiatorii proiectului isi propun sa lanseze anul viitor o serie de cursuri interactive pentru elevi si studenti.
Viitorii studenti, la un click distanta de universitatile din Romania la primul targ educational online.  HE.RO Virtual Exhibition, 25-27 iunie.
Joi, 25 Iunie 2020
 Sute de programe educationale din toata tara, reunite pentru prima oara intr-un singur spatiu virtual, in care accesul vizitatorilor la expozitie este gratuit