Rezultatele cautarii dupa : "editorial"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 5 »
Intre Dumnezeu si neamul meu publicitar
Luni, 02 Noiembrie 2015
 E greu sa incepi cu "Intre Dumnezeu si neamul meu" a Omului Petre Tutea. Cer ingaduinta celor care citesc pentru ca vreau doar sa atrag atentia ca publicitatea inseamna si altceva decat bani si reclamele care se vad. 
10.000 de invitatii Slowly Veggie de la Burda. Vegetarieni, poftiti la masa!
Vineri, 23 Octombrie 2015
 Cati dintre cei chemati vor veni sau cati vor ramane, urmeaza sa vada editorul revistei care a trimis la cititori invitatii intr-un tiraj, cel putin deocamdata, de 10.000 de exemplare, dupa cum au afirmat pentru adplayers reprezentantii de comunicare.
Premii de 750 de euro pentru jurnalism pe teme de viata privata si protectia datelor personale
Miercuri, 05 August 2015
 Jurnalistii din presa scrisa, audiovizuala sau online, jurnalistii independenti, bloggerii sunt invitati sa trimita pana in data de 15 august articole de presa care documenteaza incalcari ale dreptului la viata privata sau ale regimului datelor cu caracter personal.

Rasaritul. 45 de ani de rasarituri.
Luni, 13 Iulie 2015
 
400 de IP-uri pe bani la Revista Piata Premium. Tinteste cateva mii de IP-uri abonate.
Vineri, 03 Iulie 2015
 Cu 400 de IP-uri abonate la Revista Piata Premium, editorul tinteste cateva mii de terminale legate la sectiunea cu plata a publicatiei online.
Un Effie rade si un pitch plange
Miercuri, 03 Iunie 2015
 “NE-ATI UMILIT? AFARA DIN CASA NOASTRA!”
100 de marketing si brand mangeri din FMCG & Retail la conferinta Brand Building 2015
Vineri, 20 Martie 2015
 “Asteptam la eveniment cei mai buni 100 marketing si brand manageri din FMCG”  a declarat pentru adplayers Cristian Badescu, Redactor Sef Piata
SPAM-ul. Noua ordine mondiala a marketingului prin e-mail.
Joi, 11 Septembrie 2014
 Ceea ce ma intriga este cum se face ca printre adresele care au raspuns la email se afla inclusiv oameni din firme de software cu adrese care nu sunt publice. 
Publisher si Director Editorial, Radu Coman paraseste Burda Media
Miercuri, 20 August 2014
Experienta lui Coman numara produse de la Publishing - Men Cluster (Esquire, Men’s Health, auto motor si sport, FHM) si Travel Cluster (National Geographic, NG...
De la libertatea privitului la TV, la plimbarea libertatii pe ultimul drum
Luni, 11 August 2014
 Daca cei pusi sa cantareasca si sa sanctioneze derapajele intre libertatea cuvantului in media si invitatia la o plimbare “libera” nu-si fac treaba, atunci sa nu fim surprinsi cand oamenii “liberi” se vor amesteca impreuna cu “propagandistii” care au venit cu mesaje dintr-o strategie electorala...
Verdictul IML: Miocardita. Inima i-a murit, dar traieste in inima noastra.
Joi, 03 Iulie 2014
Miocardita este verdictul IML la trecerea la cele vesnice a fondatorului imagoo, dupa ce proprietarul  apartamentului in care locuia si fratelelui Iulian l-au gasit la ore bune distanta dupa ce l-a lasat “ceasul”. 
Aur pentru Why Don't You Come Over? initiata de GMP si Gandul
Luni, 02 Septembrie 2013
 „Mi-ar fi placut sa primim Grand Prix-ul si cei 10.000 de dolari, pe care sa-i investim intr-o campanie noua pentru Romania.” Spune Mihai Gongu despre campania GMP pentru Gandul care a castigat un trofeu de aur la Ad Stars 2013
Fiecare marca pe televiziunea ei piere.
Vineri, 08 Februarie 2013
 Vor invata televiziunile sa-si indrepte programele spre un continut de calitate, castigand oamenii si pierzand un client de publicitate sau doi in goana dupa rating? Poate ca da. Mai curand, nu. Sa nu uitam ca televiziunea nu vinde calitatea, ci ratingul.

Noi tendinte de eficienta in marketing si comunicare. Innovative AdPlayers.
Vineri, 25 Ianuarie 2013
 Intr-o lume cu tot mai putini bani pentru marketing, inovatia in comunicare este vazuta ca una dintre primele solutii de eficientizare a...
Victor Dobre, IAA, despre Ordonanta: “Pierd toate cele 3 categorii implicate, de la clienti, la media si agentii
Luni, 03 Decembrie 2012
 “Pe de alta parte, exista o sansa (mica, ce-i drept) ca mediile din audiovizual sa piarda chiar si in termeni de independenta. Disparand interfata agentiilor, furnizorul de media poate fi expus direct (la extrem) chiar si unor interventii pe continutul editorial sau, invers, clientii pot deveni victime de santaj.”

Drumul rebate-ului neauditat in publicitatea online. Cheltuielile intre Net si Rate Card.
Joi, 18 Octombrie 2012
 Cum  ar putea avea astazi publicitatea online din Romania 40-45 Milioane de euro? Cam tot la fel cum populatia tarii ar fi de 40 Milioane de cetateni. Virtual.

 

Vaci de muls sau cai de incalecat? Mixul de borhot in comunicare.
Miercuri, 22 August 2012
 Cum sa aduni vaci si boi, cai si magari in topurile de comunicare din Romania.
Interzise publicitatii. De interes editorial. Cine a distrus negocierile de publicitate in presa?
Miercuri, 18 Iulie 2012
 Pana acum doi ani la BRD, acum consultant in comunicare: Raluca Zamfir: Agentiile investesc doar in eficienta „audiovizuala”, ignorand practic interesul consumatorului de produse si servicii pentru ziare si reviste. In timp ce clientii pentru care lucreaza agentiile sunt interesati „sa apara” editorial in ziare si reviste, evident pentru consumator, acelasi cititor...
Cine a dormit in Noaptea Agentiilor?
Vineri, 18 Mai 2012
 
Televiziunea facuta cu dosul. Unde se indreapta publicitatea?
Miercuri, 15 Februarie 2012
 Dand vina pe un talk-show de televiziune, un editorial semnat de un redactor sef de gazeta acuza ca presa se face cu dosul. Oameni buni. Spre deosebire de presa, televizorul scoate banii din audienta TV. Deci nu presa se face cu dosul, ci televiziunea.
« 1 2 3 4 5 »