100 de marketing si brand mangeri din FMCG & Retail la conferinta Brand Building 2015
Vineri, 20 Martie 2015


Doar cateva locuri mai sunt diponibile la Conferinta BRAND BUILDING 

 adplayers. Iulian Toma

Piata tinteste cei mai buni 100 de marketing si brand mangeri la FMCG & Retail Brand Buildingt. Cu doar cateva locuri disponibile pentru participanti, conferinta va avea loc pe 26 martie la Sala Europa a hotelului Ramada Plaza in complexul din Bulevardul Poligrafiei

 “Asteptam la eveniment cei mai buni 100 marketing si brand manageri din FMCG”  a declarat pentru adplayers Cristian Badescu, Redactor Sef Piata. “Vorbim despre consolidarea brandului, de promovare, de optimizarea portofoliului si de comunicare eficienta” a mai spus despre eveniment responsabilul editorial al revistei.

Printre companiile din industria de retail care au confirmat participarea se numara Carrefour, Cora, Mega Image, Metro, Annabella, reteaua de magazine Agricola, dar si mari companii furnizoare de bunuri si servicii ca: Unilever, Ursus Breweries, Albalact, Mondelez, Cris-Tim, Coca-Cola, Marathon, Coty, Vincon, Contrast, Cotnari, Meda, Prutul, ISRA Center, Grup Sapte, FM Logistic, MPC Trade Marekting Services, Mercury Research si altii.

Eveniment sustinut de adplayers, BRAND BUILDING 2015, editia a treia a conferintei anuale de marketing organizata de Piata, are sustinerea partenerilor principali Carrefour Romania, Adnote, Albalact, Cris-Tim, Eco-Rom Ambalaje, Mondelez Romania, Unilever South Central Europe si Ursus Breweries, precum si a brandurilor Algida, Dero, Coccolino, Domestos, Delikat, Dove, Delma si Rama (din portofoliul Unilever), Milka, Barni, Belvita, Tassimo, Jacobs si Poiana (din portofoliul Mondelez) si a brandului Zuzu apartinand Albalact. Partenerii media ai conferintei sunt AdPlayers, RisCo, IQads, Smark si HotNews.

Detalii si cele mai recente informatii despre evenimentul Brand Building 2015, aici

Mai mult in Evenimente


PUBLICITATE: