SPAM-ul. Noua ordine mondiala a marketingului prin e-mail.
Joi, 11 Septembrie 2014
 adplayers. Iulian Toma

Reglez  taria masinii antispam  a serverului de e-mail tot timpul. Degeaba. Astazi serviciul oferit este chiar unul … avocatesc.

“Echipa noastra de juristi vine in sprijinul dumneavoastra cu un pachet complet de servicii ce priveste relatia cu Registrul Comertului….”

In  fiecare saptamana cad prada spamului care deja face parte din viata fiecarui utilizator de calculator.  Nu ma mai mira ca ajung la mine ci faptul ca acesta "pacaleste"si servere de la case mari de software, asta ma face sa ma simt ceva mai bine. Exista asadar si altii mai destepti ca mine in ale calculatoarelor care sunt pacaliti.

“Cine v-a dat adresa mea de e mail? Stergeti-ma urgent de pe gardul vostru” suna raspusul nervos al lui A.G., Applications Sales Manager in cadrul unei mari firme de software de pe Calea Floreasca, din Bucuresti, raspuns care a ajuns din greseala si la adplayers alaturi de alte cateva cereri de scoatere din baza de date, cel mai probabil prin simpla apasare a tastei “reply”.

“Si pe mine. Inainte de a apela la avocati!!!!”  raspunde  si R.P., general manager al unei firme de productie publicitara, alt “client” care retransmite mai departe cererea de dezabonare primita si de el, din greseala.

Daca nu v-ati dat seama inca, suntem in fata unui spam unde e-mailurile de cerere de dezabonare pleaca inclusiv spre victimele spam-ului. Spre mine. Spre tine. Spre toti.

Si ca toata povestea sa aiba si o bomboana pe coliva, spamul de azi  promitea  ajutor avocatesc in servicii de infiintari de firme. Si eracat pe ce sa o calific la e-mail marketing.  De ce? Emailul eu este oarecum public iar expeditorul oferea detalii privind numele furnizorului de servicii, adresa de web sau email. Aproape  profesionist, ce mai tura-vura.

Ceea ce ma intriga este cum se face ca printre adresele care au raspuns la email se afla inclusiv oameni din firme de software cu adrese care nu sunt publice. Sa nu fi avut un antispam puternic? Sa nu fi stiu nici un astfel de softist ca multiplica numarul de e-mailuri exponential catre adresanti pe care nici nu ii cunosc? 

Asta a fost spam-ul astazi. Saptamana  asta aproape ca am scapat. Mai am  o zi de sters mesaje din acest gen de “email marketing”. Astept cu interes noutatile saptamanii viitoare. Promit sa va trimit doar noutatile tehnologice. Nu si continutul :).

Mai mult in Editorial


PUBLICITATE: