Ordonare dupa: data / relevanta
Muzeul Kitschului, Muzeul Simturilor dar si alte noi experiente pentru bucuresteni, la AFI Cotroceni
Vineri, 12 Februarie 2021
,,Din pacate, unele sectiuni ale expozitiei au fost interpretate intr-o maniera eronata si tocmai datorita faptului ca, pentru noi, experienta si siguranta clientilor in mall sunt prioritare, am decis sa retragem acele exponate care au starnit dezbateri” motiveaza managementul retragerea unor exponate.
Miercuri, 10 Februarie 2021
Cat priveste informatiile legate de vaccinul anti-Covid si campania nationala de vaccinare oferite de autoritati pana acum, 32.6% dintre respondenti apreciaza ca acestea sunt utile si suficiente, 49.5% ca sunt utile, dar insuficiente, iar 15.1% ca sunt inutile.
Miercuri, 03 Februarie 2021
1 din 3 romani (33%) au aflat despre liberalizarea pietei de energie abia dupa 1 ianuarie 2021, iar 1 din 2 (48%) spun ca au aflat de liberalizarea pietei in ultimele 4 luni din 2020, releva un studiu Reveal Marketing Research. Mai mult 1 din 2 romani (54%) au aflat de la TV.
Marti, 02 Februarie 2021
,,Conceptul de coffee corner completeaza oferta noastra de cafea disponibila atat in magazine, pentru consumul acasa, dar si in localurile partenere HoReCa, preparata de specialisti barista. Astfel, Costa va fi sursa de energie perfecta pentru drum, oriunde in tara.”, spune Cristina Funieru, Coffee Business...
Vineri, 22 Ianuarie 2021
„Regista este o solutie usor de folosit de catre toti locuitorii Romaniei, indiferent de limba pe care o vorbesc. Prin introducerea variantelor in limbile maghiara, germana, rusa si sarba, facilitam comunicarea cetatenilor din comunitatile in care predomina o alta limba materna cu institutiile...
Joi, 14 Ianuarie 2021
Studiu Reveal Marketing Research despre perceptia romanilor fata de vaccinarea impotriva COVID-19; 36% dintre respondenti au declarat ca se vor vaccina de indata ce vaccinul va fi disponibil;
Miercuri, 23 Decembrie 2020
Doar 16% dintre respondenti au afirmat ca intentioneaza sa mearga in vizita la familie in aceeasi localitate in care locuiesc si doar 4% afirma ca si-ar vizita rudele din afara localitatii.
Marti, 22 Decembrie 2020
„Fara indoiala, anul 2020 a fost, dincolo de orice definitie, un an exceptional si revolutionar. Industria noastra se confrunta deja cu schimbari fundamentale, iar pandemia COVID-19 a accelerat aceste schimbari si ne-a fortat sa mergem mai repede intr-o directie spre care ne indreptam deja”, spune Radu...
Marti, 15 Decembrie 2020
Intr-o tara cu 14,000 localitati (dintre care doar 319 sunt orase, restul sunt comune si sate) au mai ramas cel mult 21,000 scoli (iar Institutul National de Statistica spune ca doar 7,204 au personalitate juridica); adica 1,5 scoli per localitate. Mai exact: 82% dintre aceste cladiri au fost construite inainte de 1970,...
Joi, 03 Decembrie 2020
Potrivit studiului Compari.ro, cei care declara ca anul acesta vor cheltui mai putin pe cadouri pun aceasta scadere pe seama dificultatilor financiare cauzate de epidemie (30%), a stilului de viata mai economic (25%) sau considera mai putin important cadoul in sine (22%), intentia fiind ceea ce conteaza cu...
Miercuri, 11 Noiembrie 2020
Sub semnatura KAFUNE – The Fun Coffee, Papaya continua “campania de angajari” pentru extinderea echipei de vanzari a brandului cu celebritati – anul acesta, Oana Pellea este prima vedeta care a trecut de faza de interviuri si a fost inrolata drept coach-trainer-mentor-guru in...
Vineri, 23 Octombrie 2020
Prin campania Modele pentru viitor, Teach for Romania si Ogilvy, alaturi de GroupM, au lansat o invitatie catre toti cei care vor sa investeasca in educatie pe termen lung.
Joi, 15 Octombrie 2020
Moto: „Orice client poate avea o masina vopsita in orice culoare doreste, atat timp cat este neagra.”
Miercuri, 07 Octombrie 2020
Fondatoarea a trei proiecte de marketing si comunicare, Mihaela Petrovan, povesteste in AdPlayers despre lansarea si evolutia proiectelor More Than Pub – agentie de Marketing Public Relations, Marketing in Direct – evenimente de profil si BookLand – ONG in domeniul educatiei
Marti, 29 Septembrie 2020
100.000 tineri, 1.960 speakeri, 23 orase vizitate anual – este bilantul pe scurt al primilor 6 ani ai Conferintelor BookLand Evolution. In al-VII-lea an, dupa doar editia din Bucuresti sustinuta in format offline, evenimentul trece integral in mediul online pentru a continua sa inspire tinerii din Romania.
Vineri, 25 Septembrie 2020
Potrivit informatiilor remise AdPlayers, cu echipa in intregime in modul de lucru de la distanta, Zitec a continuat intr-un ritm accelerat dezvoltarea proiectelor de transformare digitala impreuna cu clienti din industrii variate, pe fondul nevoilor de modernizare a infrastructurii de business si a proceselor IT in...
Vineri, 28 August 2020
,,Va rog sa publicati aceasta scrisoare deschisa a mea catre Consiliul National al Audiovizualului (C.N.A.) si Consiliul Roman pentru Publicitate (“RAC”) referitoare la reclama ''PISICAINE” pentru URSUS COOLER reclama care, dincolo de conceptul creativ discutabil, vizeaza in principal copii si mai...
Joi, 13 August 2020
,,Saptamanile trecute o institutie de stat a confiscat panourile unei alte societati de OOH concurenta cu noi, mai mult, de la sine putere a decis neutralizarea unor clienti comerciali ceea ce este deosebit de ciudat, incredibil si de neconceput in Romania care este stat UE.” mai spune managerul outdoor.
Joi, 13 August 2020
,,Se implinesc doua saptamani de cand panourile Mistic Media au fost confiscate de catre Compania Municipala Publivol” spune compania in scrisoarea catre clienti, intrata in posesia AdPlayers. ,,Am initiat toate demersurile legale pentru a readuce panourile in portofoliul companiei noastre” mai subliniaza...
Marti, 30 Iunie 2020
Printre cele mai importante arii acoperite de agentie sunt cele din zona de strategie, digital, transformare digitala, creatie, media si BTL.
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: