Rezultatele cautarii dupa : "banica"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 »
O noua campanie LaDoiPasi, cu Pavel Bartos, „Mistery Shopper”
Luni, 10 Mai 2021
 In noua campanie dezvoltata in colaborare cu agentia Idea Film pentru reteaua de magazine sub franciza METRO Cash & Carry, Pavel Bartos, ambasadorul brandului LaDoiPasi, este protagonistul principal al proiectului care scoate in evidenta, de data aceasta, beneficiile directe pe care le au clientii retelei
Castigatorii Effie Awards Romania 2020. 41 de premii la Gala Effie, prima in format digital.
Miercuri, 02 Decembrie 2020
18 agentii si companii au fost premiate la editia a XVII-a a Galei Effie, care s-a desfasurat pentru prima data in istoria competitiei in format online pe paginile de Facebook EFFIE Romania si IAA si pe platforma Discord. In total, au fost acordate 1 Grand Effie, 8 Gold Effie, 13 Silver Effie si 19 Bronze Effie.
Legende Urbane: Safire Rosii este Lucrarea Lunii Septembrie in Top 3 ADC
Marti, 08 Octombrie 2019
Luna septembrie a Top 3 ADC aduna - in categoriile Digital, TV si Experiential/BTL - 15 proiecte si 10 agentii castigatoare. Toamna aduce, astfel, campanii diverse, despre inceperea scolii, noutati in the food corner, pariuri si meme-uri, dar si idei de viitor,...
Cerbul de Aur 2019 pe o scena cat 1.000 de televizoare
Luni, 12 August 2019
Potrivit organizatorilor, artistii prezenti la Cerbul de Aur 2019, concurenti sau invitati, vor urca pe o scena de 800 m2, cu 400 m2 ecrane de LED - echivalentul a 1.000 de televizoare! - si cu peste 50.000 de piese demontabile de scenotehnica.
Kiss FM, Magic FM si Rock FM promit ONE! Cel mai mare festival al muzicii romanesti.
Miercuri, 24 Iulie 2019
Seria de evenimente artistice din cadrul festivalului va debuta pe 26 iulie si isi propune sa transforme Piata Ovidiu din Constanta in cel mai fierbinte loc de pe litoralul romanesc, timp de 4 weekend-uri.
 Noua campanie de imagine ,,Suntem de-ai locului'', La Doi Pasi. Co-productie METRO Cash & Carry, Porter Novelli si casa de productie Stay Sharp
Miercuri, 17 Aprilie 2019
Retailerul METRO Cash & Carry lanseaza o noua campanie pentru reteaua de francize soft LaDoiPasi. Denumit „Suntem de-ai locului”, proiectul aduce in prim-plan modul in care magazinul devine locul de intalnire in comunitate, unde antreprenorul insusi este gazda.
87% dintre oameni vor o asigurare care sa le faca viata mai usoara.  Metropolitan Life lanseaza #SunaUnPrieten, de MRM Worldwide Romania
Joi, 23 August 2018
Semnata de MRM Worldwide Romania, potrivit autorilor, campania a fost creata pentru promovarea asigurarii de viata "Asa cum vrei tu" – o...
Transmisie Live si peste 17.000 de vizualizari in total pentru Conferinta Educatia incepe in uterul mamei
Joi, 22 Martie 2018
Organizata de Social Moms, conferinta a tratat cum impacteaza nutritia si emotiile mamei din perioada sarcina, sanatatea viitorului copil 
Fanta a creat Fantastic Office.  In fiecare luna, sase tineri din Romania in echipa Fantastic marketing.
Miercuri, 17 Mai 2017
Campania va fi comunicata printr-un mix de canale: TV, digital, campanie de PR, social media si platformele influencerilor parteneri in Fantastic Office
Vandalizarea vandalizarii 2015. Afisaj anulat 2013.
Vineri, 02 Octombrie 2015
 Afisaj ANULAT. Acesta a fost raspunsul publicitatii impotriva afisajului ilegal la inceput de an 2013. 
Vandalizarea a invins marele general francez. Publicitatea in Piata Charles de Gaulle.
Joi, 01 Octombrie 2015
 
Bergenbier a pompat in Ziua Barbatului intre 700.000 si 800.000 EUR
Joi, 06 Mai 2010
 Producatorul marcii de bere a organizat Ziua Barbatului din Capitala cu intre 90.000 si 100.000 EUR, in timp ce seria de evenimente din cele 15 orase din tara ar putea avea un buget...
Stefan Banica smulge din piata de evenimente cu taxa 5 zile de concerte consecutive la Sala Palatului
Luni, 23 Noiembrie 2009
 Dupa anuntul epuizarii biletelor la “Concertul Extraordinar de Craciun” pe 11,12,13 si 14 decembrie, organizatorii au mai programat un eveniment in ziua de 15 
Contul Iancu (Prodvinalco), in campanie Odyssey
Miercuri, 12 Noiembrie 2008
Noua campanie de imagine semnata Odyssey marcheaza lansarea la nivel national a produsului Iancu, apartinand companiei Prodvinalco din Cluj
Aproape 550.000 EUR de la Teledonul Realitatea TV – Unicef pentru victimele inundatiilor
Marti, 05 August 2008

Teledonul organizat de Realitatea TV si UNICEF a strans pentru victimele inundatiilor 490.000 de euro si alte ajutoare materiale, in valoare de peste 56.000 de euro

Viva! acuza Libertatea de furt intelectual
Luni, 31 Martie 2008

Edipresse AS Romania acuza editorii Libertatea ca au publicat mai multe fotografii care apartin revistei Viva, fara acordul publicatiei

IMSG intra pe piata regiilor de vanzari cu Upgrade Media
Vineri, 28 Martie 2008

Regia se pozitioneaza o structura de vanzari concentrata pe media de nisa, strategia Upgrade Media fiind aceea de a-si ajuta clientii printr-o targetare cat mai precisa si eficienta a mesajelor de comunicare

Next face Creditul de doua ori cat casa (Banca Transilvania)
Luni, 17 Martie 2008
Noua campanie cuprinde un spot TV si unul radio si se desfasoara in perioada 5 martie – 20 aprilie pe Europa Fm, Kiss Fm, Antena1, Kanal D, TVR 2, Antena 3, Realitatea TV, National Geographic, Discovery, Money...
FHM a pus-o pe Andreea Banica sa cante la saxofon si la chitara
Luni, 03 Martie 2008

Vedeta a acceptat propunerea echipei editoriale FHM de a poza „imbracata” doar de o chitara, pe una dintre coperti, si de un saxofon pe cealalta

Fundatia Dinu Patriciu, sprijinita de CNA
Sambata, 15 Decembrie 2007
Comunicata de Odyssey, Fundatia Dinu Patriciu este sprijinita de CNA, pentru promovarea programului “Inventeaza-ti viitorul”
1 2 »