Rezultatele cautarii dupa : "deci"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 2 3 4 5 6 »
Banii din licitatii publice trebuie tinuti in tara! Radu Boeru, Alchemy -The Branding Society
Vineri, 30 Iulie 2010
 „Licitatiile publice trebuiesc sustinute cu specialisti din Romania”, opinie de Radu Boeru de la consultantii Alchemy, The Branding Society
Teddy Dumitrescu: E nerealist sa credem ca primele 8 Grupuri insumeaza 421.5 Milioane EUR
Joi, 24 Iunie 2010
 Presedintele grupului din care fac parte Publicis Romania, Publicis Events si Optimedia subscrie opiniilor exprimate de Bogdan Enoiu si Radu Florescu, dar vine si cu o perspectiva a pietii in cifre si o ilustrare sugestiva a invingatorilor
Cine imparte 83 de jurati pentru 10 minute de jurizare? Culisele Effie (II)
Vineri, 04 Iunie 2010
Membrii juriului vor puncta fiecare campanie timp de doar 10 minute. Cine imparte cei 83 de oameni din juriu la categorii si care sunt categoriile de concurs ?
Ocolul Thailandei in 6 saptamani, cu 1.500-2.000 EUR
Vineri, 12 Martie 2010
 Daca Ministerul Turismului din Romania
Intalniri cu Andra si Catalin Maruta, premii de la Delikat
Luni, 21 Decembrie 2009
 Lowe si Lowe PR au lucrat pentru activarea promotionala „Ghici cine vine la masa?”, in care marele premiu al promotiei pentru 10 familii de romani il reprezinta intalniri...
Categoria Telecom a fost practic rasa de pe fata pamantului Manuela Necula, Ogilvy contesta la Effie reincadrarea Cosmote la Promotii
Miercuri, 03 Iunie 2009
 „Nu vreau sa lovesc absolut in niciun fel festivalul, ci vreau sa punem umarul si sa indreptam cateva lucruri care, cred eu, ca anul acesta au condus la o poveste aberanta, asa cum o vedem noi”, motiveaza Manuela Necula, CEO Ogilvy Group Romania, contestarea deciziei de reincadrare a unor campanii Cosmote din categoria Telecom, la categoria promotii Non FMCG.
Ex CEO Chartered Institute of Marketing, Peter Fisk revine in Romania
Miercuri, 29 Aprilie 2009
 Fisk va sustine pe 22 mai workshop-ul “Marketing Genius”, in care va prezenta 50 de idei si tehnici de marketing pentru vremuri de criza si schimbare economica
Cine urca pe scena Effie, si cine este castigatorul?
Miercuri, 15 Aprilie 2009
 Indiferent cine urca pe scena, Client sau Agentia care inscrie cazul, (main agency in regulamentul Effie) castigatorul festivalului este Brand-ul si echipa din spatele acestuia,...
Promotia Nu se mai face (II): Banii sunt in alta parte. In negocierile promotiei cu furnizorii
Luni, 13 Aprilie 2009
 Martorul AdPlayers spune ca agentia de publicitate care ar fi castigat licitatia pentru Promotia „Nu se mai face” ar fi avut numai ea un „agency fee” de 1-2%...
Licitatie Unilever pentru Promotia Nu se mai face (I)
Vineri, 10 Aprilie 2009
 In septembrie-octombrie 2008, Unilever a avut in plan o promotie de 4-5 Mil. EUR. Unul dintre participantii la brief-ul pentru ceea ce se dorea sa fie „cea mai mare promotie” Unilever facuta vreodata pe piata romaneasca rupe tacerea si spune ca la capatul a trei saptamani de munca si propuneri ale agentiei raspunsul clientului a fost ca promotia „Nu se mai face”
Noi nu am mai fost la licitatii mari de nu mai tin minte, pentru ca nu am avut nevoie, Serban Alexandrescu (Headvertising) despre licitatia Romtelecom
Miercuri, 14 Ianuarie 2009
 Serban Alexandrescu, Managing Partner la Headvertising, una din companiile de publicitate finaliste in licitatia pentru contul de strategie si creatie Romtelecom, spune ca agentia nu a mai fost la licitatii mari de multa vreme, pentru ca nu a avut nevoie, insa este impacat cu rezultatul si ii felicita pe castigatori.
Internetics si Premiile Nobel pentru poezie in vers alb si tratamente alternative Catalin Tenita, TreeWorks
Marti, 04 Noiembrie 2008

„Interneticsul se afla la acelasi nivel ca si industria”, mai spune Tenita, managerul TreeWorks, unul dintre premiantii festivalului

Golden Drum, banii inapoi!
Miercuri, 08 Octombrie 2008
Golden Drum jurizeaza cu „un om care nu a fost niciodata implicat in procesul creativ” dupa cum a afirmat pentru AdPlayers Ema Prisca - Creative Director, Graffiti BBDO, si...
'Agentia anului am iesit deja, deci nu mai era un deziderat' Ioana Manoiu, GMP PR
Vineri, 03 Octombrie 2008

AdPlayersCRITIC PR Award: Ioana Manoiu, Managing Partner, GMP: „Agentia anului am iesit deja, deci nu mai era un deziderat”

Campanie pentru gama Jacobs 3 in 1, de la Scala JWT
Luni, 16 Iunie 2008

Pe langa componenta ATL (spot, outdoor), campania cuprinde diverse actiuni BTL de sampling in campusuri, dar si o importanta parte de Internet

Stefan Voloaca, AdPlayersCRITIC – Viral Lowe: Nu stiu daca sunt ridicole sau geniale, dar obiectivul lor este atins
Luni, 14 Aprilie 2008
Stefan Voloaca, Creative Director, BIGGER Group mai spune ca l-au amuzat multe din comentariile malitioase ale colegilor de breasla
AdPlayersCRITIC – Viral Lowe, Robert Tiderle: ''Deci astia sunt Lowe? Astia cu ''sa moara mama si ''ce p…a mea!''
Joi, 10 Aprilie 2008
„Faptul ca se fac asemenea gesturi de comunicare, ar trebui sa ne bucure pe noi toti. Pe noi toti care avem in coada la numele nostru Advertising. Lowe n-are. Ei au Lintas.”, afirma seful de la Papaya...
Mihaela Radulescu face aproape 1 Milion EUR pe an din publicitate
Vineri, 14 Martie 2008
"Anul trecut am avut in jur de 800.000 - 900.000 de EUR din publicitate” a declarat Mihaela Radulescu, pentru AdPlayers, vedeta de televiziune care, de la 100 de dolari pe care ii lua in urma cu 11 ani,...
Zenith Media confirma lansarea Zed Digital, pe o piata care estimeaza ca va creste cu 50% in 2008
Miercuri, 27 Februarie 2008
Divizia digitala va fi condusa de Cristi Parvan, Interactive Media Director al Zed Digital, care estimeaza ca piata pe care a intrat compania va creste in acest an cu 50%
4,5 - 5 Milioane EUR: Tinta pachetului online Realitatea – Catavencu si Adevolution
Miercuri, 20 Februarie 2008
Sorel Radu, Director de Vanzari pe diviziile Presa Scrisa, Radio si Internet din grupul Realitatea Catavencu, raspunde intrebarilor AdPlayers privind influenta noii structuri de business a grupului in vanzarile de...
« 2 3 4 5 6 »