"Noi nu am mai fost la licitatii "mari" de nu mai tin minte, pentru ca nu am avut nevoie", Serban Alexandrescu (Headvertising) despre licitatia Romtelecom
Miercuri, 14 Ianuarie 2009
 (AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Serban Alexandrescu, Managing Partner la Headvertising, una din companiile de publicitate finaliste in licitatia pentru contul de strategie si creatie Romtelecom, spune ca agentia nu a mai fost la licitatii mari de multa vreme, pentru ca nu a avut nevoie. Oficialul companiei este insa  impacat cu deznodamantul concursului si ii felicita pe castigatori.

 „Nefiind familiar cu prezentarea lui BBDO nu pot sa trag concluzii despre justetea sau injustetea deciziei finale. Ii felicit pe castigatori si sunt convins ca echipa Emei Prisca e una de buna calitate si ca asta se va vedea in ce vor face in acest an pentru Romtelecom”, subliniaza partenerul agentiei de publicitate finaliste in pitch.

AdPlayers: Cum apreciezi organizarea licitatiei ( invitatia; numarul de agentii chemate )?

Serban Alexandrescu: In context, este explicabil ca atat de multe agentii au acceptat invitatia la pitch. De obicei chemi mai multe pentru ca destule au sa refuze - nu a fost cazul acum. Toate au aparut la briefare. Criza, deh.

Cum s-a desfasurat procesul de selectie (brieful, durata procesului de selectie versus cerinte)?

Toata lumea a avut 3 saptamani pentru prima prezentare, una strict de creatie. Dupa care trebuia sa existe o "finala" cu agentiile cu cele mai bune prezentari. Dupa stiinta mea, finala s-a desfasurat strict intre Headvertising si BBDO, care au fost rugate sa isi sustina inca o data prezentarea, in prezenta unui public usor diferit.

Cum apreciezi evaluarea, deznodamantul concursului din perspectiva Headvertising, ce ati castigat si ce ati pierdut?

Nefiind familiar cu prezentarea lui BBDO nu pot sa trag concluzii despre justetea sau injustetea deciziei finale. Ii felicit pe castigatori si sunt convins ca echipa Emei Prisca e una de buna calitate si ca asta se va vedea in ce vor face in acest an pentru Romtelecom.

Din punctul nostru de vedere, a fost un exercitiu foarte bun pentru 2009, pentru ca ne-am mai dezruginit masinaria de new-business in perspectiva a ce va veni. Noi nu am mai fost la licitatii "mari" de nu mai tin minte, pentru ca nu am avut nevoie. Ori ma astept sa trebuiasca sa ne intrebuintam in acest sens in acest an. Iar acum suntem bine incalziti in acest sens. deci, "Bring'em on!"

Stim ca Headvertising administra contul de strategie si creatie Dolce. Daca imi poti spune pe ce perioda ati colaborat si ce pondere reprezenta acesta in afacerea agentiei.

Headvertising nu mai avea Dolce de la inceputul lui 2008. Insa multa vreme marca a fost inactiva, si de aceea nu v-ati dat seama ca Grey era noua agentie Dolce. Noi am lucrat Dolce din toamna 2006 pana in primavara 2008.

Nu stiu exact ce pondere a avut in biznisul nostru, stiu insa ca incercam sa nu avem 'clienti dominanti', care sa poata dezechilibra agentia, prin eventuala lor relocare brusca. Evident, nici Dolce nu a fost un astfel de client, in perioada cand am lucrat pentru el.


PUBLICITATE: