Rezultatele cautarii dupa : "raluca borascu"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Orange Young: the future is bright, the future is Leo Burnett
Miercuri, 13 Iunie 2007
Orange Romania si Leo Burnett au lansat prima campanie de comunicare dezvoltata impreuna, campania Orange Young, dupa ce anul trecut agentia a inceput sa lucreze pentru Orange Moldova
Acces liber la blogul Leo Burnett
Marti, 08 Mai 2007
Intitulat 360 Digest, blogul este actualizat zilnic si este destinat clientilor Leo Burnett si publicului pasionat de domeniul comunicarii
Razvan Matasel (Leo Burnett) vrea 'Sânge proaspat care sa-i înlocuiasca pe hârsâiti'
Joi, 12 Aprilie 2007
"Poate sunt un idealist dar ma incapatanez sa cred ca industria asta are nevoie de o infuzie de sange proaspat care sa-i inlocuiasca pe harsaitii de care vorbea un coleg din breasla", spune Razvan Matasel, Deputy Managing Director & Head Of Planning al agentiei Leo Burnett, agentie care a semnat recenta campanie pentru Olimpiadele Comunicarii
Grupul Leo Burnett a angajat 17 oameni de la Olimpiadele Comunicarii
Vineri, 06 Aprilie 2007
"Satisfactia cea mai mare o avem atunci cand ii auzim pe directorii de agentii spunand ca au angajat participanti de la Olimpiade (Olimpiadele Comunicarii n.r.) si sunt foarte multumiti de ei", a declarat, pentru AdPlayers, Dragos Dehelean - Presedinte  la Asociatia de Comunicare Ethos, organizatorul evenimentului anual
Cris-Tim revine la Îti place sa manânci sanatos
Marti, 12 Septembrie 2006
"Prin noua campanie de imagine intentionam sa ne apropiem de capacitatea maxima de 160 – 170 tone/zi", afirma oficialii de marketing Cris-Tim legat de obiectivele campaniei semnate de Leo Burnett si derulate de Starlink, amintind de campania de lansare a Salamului Sasesc Cris-Tim, care, sub acelasi slogan, în anul 2002, a condus rapid compania catre vârfuri de vânzare de 60 tone/zi
Leo Burnett are Cris Tim din plin
Marti, 25 Octombrie 2005
Campania sub sloganul "Carne din plin" precum si parteneriatul dintre cele doua companii nu au loc in urma unei licitatii de publicitate ci a unei invitatii din partea CrisTim