Rezultatele cautarii dupa : "campanii"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Publicitatea romaneasca a luat Media Agency of the Year la Eurobest cu UM Romania (McCann).
Vineri, 04 Decembrie 2015
 McCann Worldgroup Romania castiga un total 7 premii, cu 5 campanii diferite: 1 Grand Prix, 3 trofee de aur, 3 trofee de argint si unul de bronz.
Fotograf american, fotomodel rus si designer japonez in germana “Obsession of an Icon Mercedes-Benz
Vineri, 04 Decembrie 2015
Cu o imagine semnata de un fotograf american, un model din Rusia si un designer din Japonia, marca germana Mercedes-Benz lanseaza campania de toamna/iarna sub titulatura “Obsession of an Icon” (“Obsesia unei legende”) 
Primul instrument de masurare a audientei OOH TV trece de ARMA si ARIA. Digital Indoor TV Analytics.
Joi, 03 Decembrie 2015
 
Nou director de creatie MRM. Ioana Filip este Executive Creative Director al MRM//McCann
Vineri, 20 Noiembrie 2015
 „Sunt deja cativa ani de cand am inceput sa o rog si sa ma rog ca Ioana Filip sa se alature echipei MRM//McCann Romania” a spus Nir Refuah, Chief Creative Officer MRM//McCann Romania si Chief Innovation Officer pentru McCann CEE.

Dupa 20 de ani TBWA, CEO in fidelizare pentru retail
Vineri, 13 Noiembrie 2015
 
 Investitie 2Parale in Black Friday 2015. Vrea peste 100.000 de vanzari intr-o luna.
Joi, 12 Noiembrie 2015
 „Doar anul trecut, afiliatii 2Parale au generat vanzari de peste 2,6 milioane de euro cu ocazia Black Friday, iar anul acesta, ne asteptam sa depasim 100.000 de vanzari generate intr-o singura luna” a declarat Dorin Boerescu, CEO 2Performant Network S.A
Head of Marketing nou la Provident
Miercuri, 11 Noiembrie 2015
 Marilena Barliga preia coordonarea departamentelor de marketing si dezvoltare produse, din cadrul Provident
Creatie Headvertising si 50.000 EUR productie TV. Viva Credit Sustine prietenia media cu McCann.
Marti, 27 Octombrie 2015
 
40% din seniorii activi (55-65) nu au loc de munca! “Activ la orice varsta vrea sa schimbe ceva.
Vineri, 16 Octombrie 2015
 Identitate si campanie semnate de Rusu + Bortun Brand Growers pentru Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca (ANOFM).

Vandalizarea vandalizarii 2015. Afisaj anulat 2013.
Vineri, 02 Octombrie 2015
 Afisaj ANULAT. Acesta a fost raspunsul publicitatii impotriva afisajului ilegal la inceput de an 2013. 
Vandalizarea a invins marele general francez. Publicitatea in Piata Charles de Gaulle.
Joi, 01 Octombrie 2015
 
OOH, FCB
FCB canta George Enescu la Cutiuta Muzica uriasa. Proiect special Baneasa Shopping City
Joi, 10 Septembrie 2015
 Cu ocazia Festivalului International George Enescu, pentru a incuraja atat parintii cat si copiii sa descopere opera  marelui compozitor, Baneasa Shopping City expune o productie inovatoare sub forma unei cutiute muzicale de dimensiuni impresionante.

 

De 3 ani in Slovacia, s-a intors in Romania. Razvan Mitoiu este noul Director de Creatie al Godmother.
Vineri, 21 August 2015
Timisoreana n-ar fi Prima bere cu tatal tau. Povestea merge incotro?
Miercuri, 29 Iulie 2015
 
Spectacular cere executarea  100 % a contractului de publicitate cu partenerul sau Metrorex
Marti, 28 Iulie 2015
 Potrivit unei Adrese devenita Anexa la Contractul 70/2011, Metrorex a agreat " 
Exporta 30 %. De 10 ani in comunicare, Pastel estimeaza 1,5 Milioane EUR si in acest an.
Luni, 27 Iulie 2015
 Cu 12 ani in publicitate, la 32 de ani – Dana Popa si 31 ani – Ioana Mucenic, fondatoarele companiei Pastel, administreaza o agentie de comunicare integrata cu peste 30 de oameni si exporta aproape o treime din servicii pe piata externa. 
De 15 ani in publicitate, s-a mutat dupa 10 ani in ultima agentie.
Vineri, 17 Iulie 2015
 
Metrorex vrea dublarea preturilor. Spectacular continua lupta in justitie.
Joi, 16 Iulie 2015
 
Publicitatea comerciala e moarta-n casa presei scrise. Si noi ne distram cu 57% mai mult
Joi, 16 Iulie 2015
 Peste 650 de anuntatori si 750 de marci, totalizand 2.000 campanii, au renuntat la Presa Scrisa in  primul semestru din 2015, comparative cu perioada similara a anului trecut.

60 de oameni de la Spectacular acuza: Metrorex a decis unilateral blocarea activitatii
Vineri, 10 Iulie 2015
 Potrivit comunicatului de presa al companiei, dupa un contract care garanta 750.000 de euro pe an, compania Spectacular, castigatoarea licitatiei de publicitate din 2011, a adus regiei autonome Metrorex peste 4 milioane de euro doar in Bucuresti, dintr-o piata in care toata publicitatea stradala din Romania este cuprinsa intre 35-40 milioane de euro.