Fotograf american, fotomodel rus si designer japonez in germana “Obsession of an Icon" Mercedes-Benz
Vineri, 04 Decembrie 2015
 adplayers. info

Mercedes-Benz lanseaza campania toamna/iarna sub titulatura“Obsession of an Icon” (“Obsesia unei legende”), anunta pagina MercedesBlog dedicata marcii Mercedes din Romania. Campania are in prim plan masina lansata luna trecuta la Salonul Auto de la Los Angeles, Mercedes-Benz SL facelift si a fost realizata cu un fotograf american, un fotomodel din Rusia si un designer din Japonia. In doar o zi de la aparitie, Spotul TV are deja cateva mii de vizualizari pe Youtube.

Fotografiile si clipul au fost realizate la Miami, Florida, de catre Jeff Bark, artistul care a adus in prim plan gustul sau pentru culori puternice, insotit de o abordare pop hiperrealista, toate acestea pentru a infatisa noul cabrio de la Mercedes intr-o ipostaza inedita.

“Pentru mine, fotografia inseamna doar lumina si culoare, asa ca, in acest caz, am vrut ca prin tehnica mea, sa scot in evidenta formele si caracteristicile tridimensionale ale unei masini care foloseste latexul ca o a doua caroserie.”

Designer-ului Atsuko Kudo, specializat in lucrari care implica folosirea latexului, a avut intentia de a sublinia liniile senzuale ale decapotabilei de la Mercedes in cele mai fine detalii. Kudo este celebra in domeniul modei, dupa ce a dezvoltat proiecte in colaborare cu VIP-uri ca Beyonce, Kate Moss si Lady Gaga.

SL-ul a fost acoperit cu 130 de metri patrati de latex facut la comanda, o folie alcatuita din cinci bucati, care au fost lipite cu meticulozitate si intinse pe masina, manual, centimetru cu centimetru. Diva blonda din clip, Natasha Poly, poarta si ea un costum din latex albastru, asortat cu outfit-ul improvizat al masinii.

“Ca niciun alt model, SL intruchipeaza mitul Mercedes-Benz. Ganditi-va numai la legendarul 300 SL sau la Pagoda – automobile cu adevarat eterne. Legende de genul Mercedes-ului SL nu au varsta si se redefinesc prin design-ul inovator, iar si iar, si adeseori isi atrag clientii ca un magnet”, spune Dr. Jens Thiemer, Vicepresedintele Departamentului de Marketing Mercedes-Benz Cars.

Potrivit reprezentantilor marcii, locatia in care s-a filmat clipul a fost special aleasa pentru a accentua contrastul creat cu design-ul elegant al SL-ului. Clipul arata cadre scurte cu masina, iar zgomotul motorului turat la maximum o trezeste pe diva imbracata in latex, Natasha. Aceasta se ridica alarmata si observa ca masina pe care o tinea sub stricta observatie a scapat din capcana din latex. Se grabeste sa ajunga la centrul de supraveghere si vede pe un monitor cum Mercedes-ul SL da ture cladirii. Dar cand ajunge in parcare, masina este la locul ei, incarcerata si domesticita sub prelata de latex. Aceasta este obsesia unei legende.

Mai mult in Conturi, Campanii, Campanii Internationale


PUBLICITATE: