Investitie 2Parale in Black Friday 2015. Vrea peste 100.000 de vanzari intr-o luna.
Joi, 12 Noiembrie 2015
„Doar anul trecut, afiliatii 2Parale au generat vanzari de peste 2,6 milioane de euro cu ocazia Black Friday, iar anul acesta, ne asteptam sa depasim 100.000 de vanzari generate intr-o singura luna” a declarat Dorin Boerescu, CEO 2Performant Network S.A

adplayers. info

Reteaua de afiliere 2Parale, parte din 2Performant Network S.A., a investit aproximativ 25.000 de euro in organizarea, promovarea si sustinerea Black Friday in 2015, anunta reprezentantii de comunicare ai companiei. Potrivit informarii, in contextul investitiilor, compania estimeaza pentru acest an o crestere de 30% a vanzarilor online generate prin intermediul platformei de afiliere.

„Doar anul trecut, afiliatii 2Parale au generat vanzari de peste 2,6 milioane de euro cu ocazia Black Friday, iar anul acesta, ne asteptam sa depasim 100.000 de vanzari generate intr-o singura luna” a declarat Dorin Boerescu, CEO 2Performant Network S.A. “In contextul in care implicarea magazinelor online a crescut de la an la an – de la pregatirea infrastructurii pana la comunicarea in jurul ofertelor disponibile –, este firesc sa observam un impact direct la nivel de vanzari”.

Conform presedintelui companiei, la Black Friday-ul de anul acesta, se pune accent pe importanta de a oferi o experienta din ce in ce mai buna de utilizare pentru cumparatori, dar si pe mentinerea unui uptime de 100% a site-urilor care prezinta oferte. “In plus, ne asteptam ca magazinele online sa aiba reduceri reale, care sa fie tentante pentru client si sa genereze volume mari de vanzari”, a mai spus Boerescu.

Potrivit reprezentantilor 2Parale, investitia de 25.000 de euro a fost realizata intr-o campanie ampla de sustinere a Black Friday 2015 prin: upgrade de infrastructura, dezvoltarea unei platforme pentru informarea si educarea advertiserilor si afiliatilor, realizarea unui eveniment care a adunat la aceeasi masa peste 150 de afiliati si reprezentanti ai magazinelor online, organizarea de challenge-uri pentru afiliati si superafiliati (cu premii in valoare de peste 10.000 de euro). 2Parale lanseazain premiera anul acesta si challenge-uri zilnice pentru afiliatii care se implicain campanii cu ocazia Black Friday.

Din estimarile companiei, intre 250 si 300 de magazine online sunt asteptate sa participe la Black Friday prin platforma 2Parale. Pe langa premiile oferite direct de reteaua de afiliere, magazinele participante la Black Friday pregatesc premiiin valoare totala de aproximativ 20.000 de euro pentru cei mai performanti afiliati din cadrul challenge-urilor.

Categoriile estimate ca vor genera cele mai multe vanzari online, conform estimarilor 2Parale, sunt cele de carti, IT&C, jucarii, cosmetice, home&decosifashion. Segmentul de IT&C, apreciaza compania, beneficiaza si de cea mai mare valoare medie a unei comenzi online plasate in contextul Black Friday. Dintre magazinele care participa la Black Friday anul acesta, in reteaua 2Parale, se numara: Elefant, Orange, Avon, evoMAG, Noriel, Clickshop, Germanos, Libris, Cel, Somproduct si DeClub. 

Mai mult in Business


PUBLICITATE: