Metrorex vrea dublarea preturilor. Spectacular continua lupta in justitie.
Joi, 16 Iulie 2015
 adplayers. Iulian Toma

Regia autonoma Metrorex si-ar dori dublarea preturilor pentru proiectele speciale de publicitate dezvoltate la Metrou, potrivit unor surse adplayers  din piata de publicitate care au solicitat expunere la Metrou.

Contactati de catre adplayers, reprezentantii Spectacular OOH & Printing, companie care a castigat licitatia de conducere si administrare a publicitatii la metrou in 2011, nu au comentat dublarea preturilor proiectelor speciale pe care le negociaza in prezent cu regia.

Reprezentantii de vanzari ai Spectacular considera ca “oricum, incepand din noiembrie 2014, de cand Metrorex a decis ca unele proiecte speciale de afisaj, dezvoltate in cea mare parte de Spectacular, sa devina portofoliu separat de vanzari in afara contractelor de asociere, aceasta directie de business ar putea disparea in scurt timp”.

Motivul? Nimeni nu poate negocia fiecare spatiu din fiecare statie de Metrou in parte cu furnizorul de spatiu. Metrorex nu are dreptul legal sa inchirieze spatii in afara contractelor de reprezentare castigate prin licitatii publice, iar Spectacular este singura companie in aceasta pozitie pe piata de publicitate.

“Metrorex se asteapta ca noi sa creem un proiect cu agentiile, sa-l negociem cu ele, dupa care sa ne intoarcem la reprezentantii regiei si sa vedem daca proiectul este acceptat, daca le place, daca are pretul bun. Regia Autonoma a Metroului se comporta in fapt, ca managerul cu experienta in publicitate, adica exact invers decat a fost licitat contractul si de aceea cred ca noi trebuie sa avem buna crestere si sa ne dam la o parte, lasandu-i pe ei sa faca publicitate in locul nostru”.

“Prin toate barierele ridicate pana acum, din septembrie anul trecut, Metrorex a pierdut aproximativ 500,000 Euro si va mai pierde inca pe atat in urmatoarele luni, din estimarile bazate pe proiectiile noastre de business. Dar ce inseamna  acesti bani la o casa mare? Avem insa credinta ca vor reusizambeste Vlad Ruta. “Poate cineva face si  un apel public, sa-i primeasca in IAA ca membru si sa le ofere premiul de excelenta in media  pe doi ani consecutivi. Poate chiar 2014-2015”

Intrebat cum se asteapta sa evolueze demersul in justitie privind blocarea de catre metrorex a activitatii de decorare a unor noi campanii pe panourile de la Metrou, reprezentantii Spectacular au declarat ca sunt convinsi ca actiunile in instanta ale companiei vor aduce din nou in portofoliul Spectacular panourile asa cum au fost aprobate intial de Metrorex in urna licitatiei din 2011 si ca i se va permite astfel sa finalizeze si investitia pe locatiile licitate.

Compania este convinsa ca acest demers este posibil; sa dureze o perioada de timp, avand in vedere ca astazi, Metrorex a ales ca singura cale de rezolvare a conflictului, modul litigios.

“Este pacat ca pe aceasta perioada de timp Metrorex si statul roman vor pierde multi bani care trebuia sa mearga la buget . Unele lectii nu sunt niciodata bine predate si de aceea elevii raman tot repetenti. In final, vor trai pe spatele parintilor sau altor membrii din familie.”, spune Vlad Ruta, reprezentantul legal Spectacular.

Mai mult in Licitatii

Cine a blocat usile? Metrorex cere respectarea “formei si dimensiunilor". Spectacular - revenirea la contractul licitat in care au fost acceptate forma, dimensiunile si platile lunare 2011-2015

60 de oameni de la Spectacular acuza: Metrorex a decis unilateral blocarea activitatii

Bomba in publicitatea Metrorex. Exclusiv adplayers.

Bomba zilei. Publicitatea la Metrou, blocata. Spectacular da in judecata Metrorex. Exclusiv.


PUBLICITATE: