60 de oameni de la Spectacular acuza: Metrorex a decis unilateral blocarea activitatii
Vineri, 10 Iulie 2015
 

Sursa Youtube: Spectacular

adplayers. Iulian Toma

60 de oameni de la Spectacular acuza: Metrorex a decis unilateral blocarea activitatii. Este concluzia comunicatului de presa trimis de compania care a revolutionat publicitatea la Metrou din ultimii 4 ani, de la standarde si tehnici de decorare de ultima ora pana la "spectacularitatea" continutului. Asta dupa ani in care infrastructura de publicitate de la Metrou a ramas prafuita de formate si panouri din anii 90.

Potrivit comunicatului de presa Spectacular, dupa un contract care garanta 750.000 de euro pe an, compania Spectacular, castigatoarea licitatiei de publicitate din 2011, a adus regiei autonome Metrorex peste 4 milioane de euro doar in Bucuresti, dintr-o piata in care toata publicitatea stradala din Romania este cuprinsa intre 35-40 milioane de euro.

Un material video pe youtube al companiei Spectacular trece in revista doar cateva dintre aceste campanii.

Mai jos comunicatul de presa al companiei Spectacular:

"Spectacular OOH & Printing este cel mai important asociat al Metrorex pentru valorificarea potentialului de publicitate indoor in statiile de metrou.

Spectacular OOH & Printing este singura companie de afisaj publicitar din Romania, care a castigat drepturile pentru operarea unor locatii destinate publicitatii in statiile de metrou, prin licitatie publica, oferind ca suma minim garantata Metrorex de aproape 3 ori mai mult, decat urmatorul clasat in licitatie, respectiv minim 700,000 Euro anual, raportati la 57% din veniturile obtinute in anul respectiv.

Metrorex a decis dupa mai bine de trei ani de derulare a contractului, sa blocheze activitatea Spectacular OOH & Printing, incalcand obligatia de aprobare a campaniilor publicitare, pe panouri care au fost instalate exclusiv cu semnatura reprezentantilor Metrorex si restrictionand finalizarea investitiei Spectacular OOH & Printing, conform contractului de asociere nr.70/2011.

Spectacular OOH & Printing a incercat sa rezolve acest litigiu pe cale amiabila, dar fara succes.

La mijlocul lunii iunie 2015, Spectacular OOH & Printing a deschis trei cai de atac in justitie impotriva Metrorex, solicitand un prejudiciu de peste 3,5 milioane de euro, pentru nerespectarea contractului si abuz in serviciu cu consecinte deosebit de grave. Separat, printr-un calcul simplu, blocarea contractului creeaza suplimentar Metrorex un prejudiciu de peste 4,6 milioane de euro. In total prejudiciul suportat de Metrorex, s-ar ridica la minimum 8 milioane de Euro pentru perioada derularii contractului.

Echipa Spectacular OOH & Printing multumeste tuturor clientilor locali si internationali, care i-au fost parteneri si isi cere public scuze pentru daunele cauzate acestora, prin neexecutarea campaniilor publicitare contractate.

Prin actiunile sale abuzive, Metrorex a reusit intr-un termen scurt sa distruga compania Spectacular OOH & Printing infiintata acum 10 ani, aducand-o intr-o stare iminenta de faliment.

Metrorex a incasat in ultimii ani in mod direct sau indirect de la Spectacular OOH & Printing ( contractul Spectacular OOH & Printing – Sindomet ) o suma de peste 4 milioane de Euro.

In final, Spectacular OOH & Printing exprima rugamintea catre reprezentantii Ministerului Transporturilor ( Metrorex fiind regie de transport public care functioneaza sub administrarea sa ), sa clarifice in fata opiniei publice, cu lux de amanunte situatia contractului de asociere nr 70/2011, sa dea o dezmintire la comunicatul de presa aparut ieri pe site-ul Metrorex si sa ia masurile care se cuvin pentru deblocarea contractului.

Spectacular OOH & Printing nu urmareste in niciun fel executarea prejudiciului solicitat, ci dreptul sau legal de a opera contractul de asociere sub conditiile sale legale".

Mai mult OOH, Reglementare, Outdoor


PUBLICITATE: