500.00 de euro in noua campanie de imagine Coseli. Creatie, DDB Romania. Media, The Group.
Marti, 08 Decembrie 2015
 
adplayers. Iulian Toma

Producatorul de arome in domeniul industriei alimentare Coseli investeste 500.000 de euro in noua campanie Coseli, potrivit estimarilor unor surse adplayers din piata de media. Campania de imagine este declinata pe TV si OOH. Contactati de catre adplayers, oficialii de comunicare ai marcii nu au comentat bugetul celei mai noi campanii de imagine de brand.

Noua campanie Coseli este semnata impreuna cu agentia de creatie DDB Romania, parte din trustul de marketing si comunicare The Group. Media este administrata de acelasi grup de comunicare. Campania de imagine  Coseli anunta repozitionarea brandului sub forma esentei care aduce toata familia in bucatarie si care sustine timpul impreuna.

“Ideea de a imbunatati imaginea brandului Coseli a venit din dorinta de a ne apropia mai mult de consumatorul nostru, venind in intampinarea nevoilor sale. Fiecare bucatar are nevoie de un ajutor de baza, mai ales cand este vorba despre pregatirea meselor in familie. De aceea ii vom spune povestea si vom sustine timpul impreuna care este esenta echilibrului in familie.” a declarat Ionut Potinga, Director Marketing-Vanzari Coseli.

Potrivit autorilor campaniei, directia strategica si creativa a campaniei a urmarit un scenariu destul de familiar: povestea din spatele realizarii unei prajituri, iar personajul principal este “ajutorul de bucatar”. Asa cum ajutorul familiei in bucatarie face gatitul mai placut, la fel si rolul esentei este de a face prajitura mai placuta la gust, mai aromata.

“Inovatia acestei abordari este faptul ca de cele mai multe ori in lumina reflectoarelor sta persoana care gatesteNoi ne-am dat doi pasi in spate si am realizat ca orice bucatar are langa el un ajutor, chiar si cand este vorba de o masa pregatita in familie. ” afirma Roxana Memetea, Managing Partner DDB Romania.

“Mama, care de cele mai multe ori isi asuma rolul de bucatareasa, are nevoie de o persoana care sa ii tina companie, cu care sa stea de vorba, pentru ca timpul sa treaca mai usor, iar gatitul sa fie mai cu spor. Prin aceasta paralela am construit un univers al gatitului in familie.”

Sloganul campaniei “Prajituri pentru ai tai, facute cu ai tai” se alatura povestii in care toti membrii familiei se strang in bucatarie pentru realizarea prajiturii facute in casa. De asemenea, printurile Coseli prezinta “Prajitura in familie”, activitatile din interiorul familiei fiind materializate sub forma unei adevarate retete.

Cu o prezenta de peste 20 de ani pe piata, Coseli S.A. (coseli.ro) produce peste 150 de tipuri de arome, folosite in diferite domenii ale industriei alimentare si o gama bogata de produse de aromatizare pentru utilizatorii casnici. Producatorul a lansat pentru prima data pe piata conceptul de superesenta pentru a sublinia gustul puternic al esentelor  de rom, vanilie, lamaie si portocale. 

Mai mult in Conturi,


PUBLICITATE: