Nou director de creatie MRM. Ioana Filip este Executive Creative Director al MRM//McCann
Vineri, 20 Noiembrie 2015
 
Ioana Filip este noul Executive Creative Director al MRM//McCann Romania

adplayers. info

Ioana Filip a fost promovata ca Executive Creative Director al MRM//McCann Romania, divizia de digital din cadrul McCann Worldgroup Romania.

Noul director executiv de creatie  si-a inceput cariera in publicitate in anul 2006. In 2011 s-a alaturat echipei de creatie McCann Bucuresti, lucrand pentru unele dintre cele mai mari branduri de pe piata locala, cum sunt Vodafone, Coca-Cola sau Unicredit. In 2013, ea a fost numita Group Creative Director in cadrul McCann Bucuresti, pentru toate brandurile din portofoliul Coca-Cola Romania.

„Sunt deja cativa ani de cand am inceput sa o rog si sa ma rog ca Ioana Filip sa se alature echipei MRM//McCann Romania. Sunt foarte bucuros ca acum a devenit o realitate. Dupa parerea mea, Ioana este unul dintre cei mai buni directori de creative din Europa Centrala si de Est. Cred ca de acum voi incepe sa o rog si sa ma rog sa nu plece prea curand din echipa mea”, a declarat Nir Refuah, Chief Creative Officer MRM//McCann Romania si Chief Innovation Officer pentru McCann CEE.

"Piata de digital evoluat enorm de mult in ultimii ani, dar multe dintre departamentele de creatie au ramas destul de fragmentate” este de parere Ioana Filip, Executive Creative Director MRM//McCann Romania. „ATL-ul stie ATL, digitalul stie digital. Dar deja vorbim de branded content, de digital storytelling, de digital utilities, de idei care nu pot fi atribuite doar unui departament de creatie sau altuia. Iar pentru asta ai nevoie de o echipa cu adevarat integrata, de oameni cu background in campanii integrate si digitale deopotriva. La MRM//McCann avem asta, de aceea am fost foarte entuziasmata sa accept propunerea de a construi si mai multe alaturi de aceasta echipa”

 „McCann a fost pentru mine cea mai buna scoala pentru campanii integrate. MRM a fost pentru mine cea mai buna sursa de inspiratie pentru digital innovation. Asa ca, odata cu mutarea la MRM, imi propun sa fim cu adevarat prima agentie de integrated innovation. O agentie de unde ideile pornesc din digital, dar pot ajunge oriunde. O agentie in care digital storytelling-ul nu e doar un termen in power point, content-ul nu sunt doar poze pe pagina de Facebook a brandului, iar inovatia nu inseamna doar un mobile app", a conchis omul de creatie.

Unul dintre cel mai tineri si mai premiati directori de creatie din Romania, in anul 2013, Ioana Filip a castigat 3 premii la cel mai important festival de publicitate din lume – Cannes Lions – cu campania „Digital Library”, dezvoltata pentru Vodafone Romania (doua premii de argint si unul de bronz). Au urmat alte premii importante la festivaluri ca Eurobest, Golden Drum, Webby Awards, Effie Awards. Membra a juriului New York Festivals in anul 2013, Filip a fost si prima romanca din juriul Clio Awards in anul 2014 si singurul speaker roman de la Eurobest in acelasi an. In 2015, a jurizat AdStar.

McCann Worldgroup Romania este agentia care se ghideaza dupa principiul fondatorului sau, Harry McCann: “O agentie se dezvolta mai repede daca se concentreaza mai degraba pe cresterea business-ului clientilor sai.” Astfel, in Romania, McCann are relatii de parteneriat indelungate cu unele dintre cele mai importante companii de pe piata: The Coca-Cola Company, Vodafone, L’Oréal, MasterCard Europe, Heineken, Kandia Dulce, Dedeman. Din grupul de comunicare McCann WorldGroup Romania fac parte agentiile McCann Bucuresti, Momentum, UM, McCann PR si MRM//McCann Romania. 

Mai mult in Oameni 


PUBLICITATE: