Rezultatele cautarii dupa : "branduri"
Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 26 August 2021
„Fiind folosita, in mod frecvent, de peste o treime dintre utilizatorii de internet cu varste cuprinse intre 16 si 64 de ani din tara noastra2 si oferind advertiserilor un reach solid in randul tipurilor de public comercial”, potrivit Biancai Vlaston, Country...
Vineri, 06 Octombrie 2023
Brandul Milka lanseaza in perioada 2 octombrie – 12 noiembrie campania „Castiga tandrete generatie cu generatie”. Premiile campaniei combina preferintele mai multor generatii - o vacanta pentru intreaga familie, pick-up-uri si boxe, aparate de fotografiat analog si digitale, ceasuri mecanice si...
Miercuri, 25 Iunie 2025
1 din 2 respondenti au făcut o achiziÈ›ie online in ultima săptămana, potrivit studiului United Media Services „Online Shopping Habits 2025”, care oferă o radiografie detaliată a consumatorului conectat: un consumator care caută autonomie in procesul...
Luni, 13 Aprilie 2009
In Franta, 50% din bugetele de internet se duc catre Google, dar si „cel mai folosit motor de cautare este Google”. Nu si in Statele Unite!”, sunt doar o parte dintre concluziile Ad:tech, punctate de Andreea Guidea, Managing Partner, Zenergy
Marti, 22 Septembrie 2020
Rom, primul baton de ciocolata din Romania, lansat in 1964 si invelit in culorile drapelului national, lanseaza ROM BUZZ -cel mai nou produs din portofoliu si, pentru a-l face faimos, propune oferte de sponsorizare evenimentelor anulate locale si internationale.
Miercuri, 22 Februarie 2006
Despre noul redactor sef Imagoo - Alexandru Bratianu, Iulian Trasa (foto), Publishing Director, Imagoo, mai spune ca il inlocuieste pe fostul redactor sef si autorul editorialului "Viata e frumos dar greu, iar femeia e pentru ca sa-l f..."
Luni, 02 Iulie 2018
Cu o suprafata totala de 90 de hectare si preturi pronind de la 135 euro pe metru patrat, Dumbrava Vlasiei are obiective interesante pentru cel in jur de 1000 de gospodarii care se vor apropiate nu doar de cadrul natural ci si de facilitatile de pozitionare si transport.
Marti, 18 Octombrie 2011
Cristian Burci despre “Innovate or Die”, despre lumea continutului de la 1 ecran la 4 ecrane – Televizor, Computer, Mobil si Tableta, sau “Criza” care a pus o presiune mare pe industria de publicitate din Romania, pentru ca aceasta nu s-a inovat, dar si cum vor fi “urmatorii 2-3...
Vineri, 27 August 2021
Platforma ocupa primul loc in clasamentul “Top 10 most innovative companies in augmented and virtual reality”1! Iar realitatea virtuala nu este doar un instrument atractiv, ci si foarte indragit de persoanele din acest segment de varsta.
Joi, 15 Martie 2007
Fost Senior Vice President, Household Care la Unilever Londra si President Unilever and Chairman Lever Faberge, Austria si având 30 de ani în marketing si comunicare, Erich Buxbaum – Presedinte IAA Europe prezinta pe 28 si 29 martie workshop-ul cu tema "Pozitionarea de brand", adresat segmentului de middle management din industria de comunicare, costul participarii la eveniment fiind de...
Vineri, 17 Februarie 2006
Agentia de BTL se ocupa de evenimentele de deschidere ale hipermarketurilor Kaufland, retea care, dupa intrarea pe piata romaneasca din 13 octombrie ( Bucuresti), a mai deschis magazine la Ramnicu Valcea, Ploiesti si Alba Iulia
Vineri, 30 Mai 2025
Prin intermediul primului Copilot AI, startup-ul romanesc de tehnologie Footprints AI transforma fiecare magazin intr-un „radar” inteligent ce oferă insight-uri de aprovizionare, sortimentaÈ›ie È™i marketing in timp real, accelerand expansiunea internaÈ›ională a celei mai mari reÈ›ele de retail...
Luni, 10 Decembrie 2018
Cu peste 200 de talente din toate zonele de entertainment si avand cele mai mari si relevante comunitati online, Global Talent United se pozitioneaza cea mai mare agentie de endorsement din Romania
Marti, 14 Iunie 2011
Daca in majoritatea cazurilor, castigatorul Effie Awards Romania este doar o agentie de publicitate, americanii nominalizeaza langa trofeele de eficienta...
Miercuri, 24 Aprilie 2024
Profi si Footprints AI, startup de tehnologii avansate pentru monetizarea datelor dedicate retailerilor, anunta ca extind catre toate brandurile si agentiile de media oferta de campanii media si date privind comportamentul si profilul consumatorilor.
Miercuri, 26 Septembrie 2018
Desi mai putin accesibil studentilor sau juniorilor care vor urmari cel mai probabil invitatii pe canalele pe care acestia vor iesi public, costul biletului la eveniment este pe masura desfasurarii de forte. Bilete isi pastreaza costul de late bird si incep de la 345 eur +TVA pentru membrii IAA si ajung la 425 eur...
Luni, 03 Octombrie 2022
Agentia de comunicare integrata si data intelligence Cheil | Centrade, hub-ul pentru Europa de sud-est al retelei Cheil Worldwide, devine, in urma unui proces competitiv de pitch, noul partener pentru servicii de comunicare integrata al Alpin 57 Lux, o companie cu peste 30 de ani de traditie pe piata locala in...
Joi, 31 Octombrie 2019
Initiativele Dove se numara printre cele mai complexe planuri de acest tip din industria de profil si vor avea un impact semnificativ, eliminand utilizarea unei cantitati de peste 20.500 tone de plastic virgin in fiecare an. Aceasta cantitate este suficienta pentru a masura planeta, de jur imprejur, de 2,7 ori1. Brandul a optat pentru implementarea unor initiative pe termen lung in locul...
Marti, 22 Decembrie 2020
„Fara indoiala, anul 2020 a fost, dincolo de orice definitie, un an exceptional si revolutionar. Industria noastra se confrunta deja cu schimbari fundamentale, iar pandemia COVID-19 a accelerat aceste schimbari si ne-a fortat sa mergem mai repede intr-o directie spre care ne indreptam deja”, spune Radu...
Miercuri, 16 Octombrie 2019
O toaleta curata si sigura in scoli trebuie sa fie un drept, nu un privilegiu. Cu aceasta viziune, Domestos, in colaborare cu Crucea Rosie Romana si in parteneriat cu Ministerul Educatiei Nationale, lanseaza cea de-a cincea editie a campaniei „Domestos sustine igiena in scoli”.
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE:



















