Catavencu a achizitionat Bilant, IQads, Psihologia azi si va mai scoate J’adore
Miercuri, 20 Decembrie 2006

Catavencu a achizitionat Bilant, IQads, Psihologia azi si va mai scoate J’adore

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Asa arata Catavencu (foto), la primul numar al revistei. Începând din 2007, Grupul Catavencu va edita nu mai putin de 14 branduri de presa tiparita si online. Editorul adauga, de la 1 ianuarie, înca patru publicatii: Bilant, IQads, Psihologia azi si J’adore,  se arata într-un comunicat de presa al grupului remis AdPlayers. Primele trei - Bilant, IQads, Psihologia azi reprezinta achizitii noi, iar al patrulea titlu - J’adore reprezinta a fost lansat deja ca numar pilot si în Bucuresti.

Catavencu a achizitionat Bilant, IQads, Psihologia azi si va mai scoate J’adore

Portofoliul Catavencu este structurat pe diviziile quality  (Cotidianul, Academia Catavencu, Idei în Dialog, Le Monde Diplomatique, IQads), business (Bilant, Investitii si Profit (I&P)), reviste pentru femei (Tabu, J’adore, Superbebe), ghiduri de timp liber (reteaua 24 FUN) si publicatii de interes special (Bucataria pentru Toti, Aventuri la Pescuit, Psihologia Azi). Grupul Catavencu face parte din Realitatea Media, trust care detine si canalul de stiri RealitateaTV, postul TV de business Money Channel si agentia de stiri NewsIn.

Noile titluri,

Lansata în octombrie 2004, revista Bilant este, potrivit grupului, un lunar dedicat oamenilor de business care iau decizii pe analize financiare, date statistice si indicatori de specialitate. Revista a dezvoltat si o linie de evenimente si seminarii dedicate diverselor sectoare de piata.

IQads este o publicatie online cunoscuta atât în industria de advertising si comunicare, cât si de publicul pasionat de publicitate. Iqads mai organizeaza si o serie de evenimente cum sunt  editiile AdBreak, Adfel si BestAds. Potrivit Catavencu, lunar, 100.000 de utilizatori acceseaza paginile Iqads.

J’adore este  o revista glossy de shopping care se va distribui gratuit în cele mai importante magazine si cabinete de infrumusetare, dupa cum precizeaza reprezentantii Catavencu. Conceptul a fost lansat si testat cu succes la Cluj, spune editorul. Particularitatea revistei este ca informatia de shopping este 100% utila – prezinta doar lucruri care pot fi cumparate în orasul respectiv. Revista J’adore a aparut si în Bucuresti luna aceasta, sub forma unui numar pilot, într-un tiraj test de peste 30.000 de exemplare, mai precizeaza reprezentantii editorului. J’adore va fi lansata oficial, la finalul lunii ianuarie 2007, în peste 50.000 de exemplare.

Psihologia Azi apare din mai 2004 si, spune grupul de presa, a avut în ultimii ani o crestere continua în ceea ce priveste tirajul (auditat BRAT) cât si în calitatea audientei. Potrivit Studiului National de Audienta (SNA) citat de Catavencu, publicatia este locul 1 pe piata revistelor lunare premium, din punct de vedere al calitatii cititorilor. Titlul mai realizeaza si un evenimentul anual Salonul National de Psihologie.


PUBLICITATE: