(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
Asa arata Catavencu (foto), la primul numar al revistei. ncepnd din 2007, Grupul Catavencu va edita nu mai putin de 14 branduri de presa tiparita si online. Editorul adauga, de la 1 ianuarie, nca patru publicatii: Bilant, IQads, Psihologia azi si Jadore, se arata ntr-un comunicat de presa al grupului remis AdPlayers. Primele trei - Bilant, IQads, Psihologia azi reprezinta achizitii noi, iar al patrulea titlu - Jadore reprezinta a fost lansat deja ca numar pilot si n Bucuresti.

Portofoliul Catavencu este structurat pe diviziile quality (Cotidianul, Academia Catavencu, Idei n Dialog, Le Monde Diplomatique, IQads), business (Bilant, Investitii si Profit (I&P)), reviste pentru femei (Tabu, Jadore, Superbebe), ghiduri de timp liber (reteaua 24 FUN) si publicatii de interes special (Bucataria pentru Toti, Aventuri la Pescuit, Psihologia Azi). Grupul Catavencu face parte din Realitatea Media, trust care detine si canalul de stiri RealitateaTV, postul TV de business Money Channel si agentia de stiri NewsIn.
Noile titluri,Lansata n octombrie 2004, revista Bilant este, potrivit grupului, un lunar dedicat oamenilor de business care iau decizii pe analize financiare, date statistice si indicatori de specialitate. Revista a dezvoltat si o linie de evenimente si seminarii dedicate diverselor sectoare de piata.
IQads este o publicatie online cunoscuta att n industria de advertising si comunicare, ct si de publicul pasionat de publicitate. Iqads mai organizeaza si o serie de evenimente cum sunt editiile AdBreak, Adfel si BestAds. Potrivit Catavencu, lunar, 100.000 de utilizatori acceseaza paginile Iqads.
Jadore este o revista glossy de shopping care se va distribui gratuit n cele mai importante magazine si cabinete de infrumusetare, dupa cum precizeaza reprezentantii Catavencu. Conceptul a fost lansat si testat cu succes la Cluj, spune editorul. Particularitatea revistei este ca informatia de shopping este 100% utila prezinta doar lucruri care pot fi cumparate n orasul respectiv. Revista Jadore a aparut si n Bucuresti luna aceasta, sub forma unui numar pilot, ntr-un tiraj test de peste 30.000 de exemplare, mai precizeaza reprezentantii editorului. Jadore va fi lansata oficial, la finalul lunii ianuarie 2007, n peste 50.000 de exemplare.
Psihologia Azi apare din mai 2004 si, spune grupul de presa, a avut n ultimii ani o crestere continua n ceea ce priveste tirajul (auditat BRAT) ct si n calitatea audientei. Potrivit Studiului National de Audienta (SNA) citat de Catavencu, publicatia este locul 1 pe piata revistelor lunare premium, din punct de vedere al calitatii cititorilor. Titlul mai realizeaza si un evenimentul anual Salonul National de Psihologie.