Vodanet vinde exclusiv cu NetBridge si renunta la Splendid Media Interactive
Vineri, 12 Ianuarie 2007

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Īn 2007, spatiul media al siteurilor Vodanet  va fi vāndut exclusiv de catre Netbridge, ca urmare a deciziei companiei de publishing online de a semna un parteneriat cu aceasta companie, se arata īntr-o informare a editorului online.

Vodanet vinde exclusiv cu NetBridge si renunta la Splendid Media Interactive„Suntem convinsi ca īn prezent, acest parteneriat reprezinta  alegerea optima pentru noi”, a spus Vlad Stan, Managing Director al Vodanet. „Netbridge este un partener traditional pentru Vodanet, avānd obiective care sunt īn concordanta cu ale companiei noastre. Pāna īn prezent am dezvoltat o relatie armonioasa, pe care o vom continua si pe parcursul acestui an”, declara Vlad Stan.

Alegerea NetBridge vine dupa o perioada īn care Vodanet a fost reprezentata īn exclusivitate atāt de NetBridge cāt si de Splendid Media Interactive, īn a doua parte a anului trecut.

"Regretam despartirea de Splendid Media Interactive"

„Regretam despartirea de Splendid Media Interactive”, a spus Stan, referitor la relatia cu Splendid Media. ”Cu siguranta, ei sunt unii dintre profesionistii cu care am colaborat cel mai bine īn domeniul vānzarilor media, iar prezenta unor companii asa cum este Splendid Media Interactive, care vin cu experienta si profesionalismul lor īn domeniu, aduce plus valoare jucatorilor de pe piata romāneasca de media online.

“Desi vom fi īn concurenta, le dorim mult succes īn 2007 īn atingerea scopurilor pe care si le-au propus”, a mai afirmat seful Vodanet.

Vodanet: 800.000 EUR īn 2006

Referindu-se la tinta de anul trecut a companiei, Vlad Stan a spus ca din cauza schimbarilor dese īn ceea ce priveste strategia de vindere a spatiului media, “am reusit sa atingem o cifra de afaceri de doar 800.000 de Euro, cu 20% mai putin decāt ne propusesem la īnceputul lui 2006”.

Potrivit oficialilor companiei, cota de piata a Vodanet Media pentru 2006 a fost cuprinsa īntre 12-15%, calcul facut pe baza estimarilor majoritatii jucatorilor pietei de publicitate online. Īn ceea ce priveste estimarile financiare pentru 2007, compania vrea o cota de piata de 15-18% din piata media oline traditionala, potrivit Vodanet, estimata de principalii jucatori ai pietei ca fiind cuprinse īntre 7.5 - 9 milioane de Euro.

Vodanet vinde exclusiv cu NetBridge si renunta la Splendid Media Interactive“Ne gandim foarte serios sa lansam si alte tipuri de servicii online care sa contribuie la cresterea cifrei noastre de afaceri in 2007”, a declarat Mirela Ciucur (foto) Business Development Manager Vodanet.

Pe drumul spre 1 Milion EUR

Dupa ce a renuntat la īnceputul anului 2006 la reprezentarea companiei de catre NetBridge, pe atunci condusa de Orlando Nicoara, Vlad Stan declara īn luna februarie, anul trecut, ca Vodanet se va reprezenta singura pe piata de publicitate si ca vizeaza o tinta de business de 1 milion de EUR pāna la finele anului.

Editorul online avea sa accepte īncepānd cu luna mai 2006 si reprezentarea de catre Splendid media Interactive, nou īnfiintata divizie interactive a regiei Splendid Media. Īn a doua parte a anului trecut Vodanet adauga īn lista reprezentantilor si o alta nou īnfiintata – compania AdEvolution, la care a renuntat īn cāteva luni pentru o reprezentare exclusiva, de catre NetBridge si Splendid Media Interactive, pāna la finele anului trecut.

Media AdPlayersFile Vodanet Media

Cu o activitate de 7 ani īn media si publicitatea online romāneasca Vodanet Media detine īn portofoliul sau de publisher branduri precum: www.acasa.ro, www.ele.ro, www.imagoo.ro, www.bloombiz.ro, www.smartbuy.ro. Potrivit companiei, proiectele īnsumeaza un trafic de peste 3,2 milioane de vizitatori luna conform www.trafic.ro.

Vodanet a mai dezvoltat serviciul de īnchiriere si cumparare DVD cu livrare la domiciliul exclusiv online, www.videomax.ro care serveste, potrivit companiei, peste 25.000 clienti doar īn Bucuresti.


PUBLICITATE: