OgilvyOne concentreaza Olympia
Marti, 07 Noiembrie 2006

OgilvyOne concentreaza Olympia

(AdPlayers.ro, Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro )

OgilvyOne a dezvoltat strategia de comunicare pentru Olympia, de la Marathon Distribution, „primul brand romanesc din categoria de conserve din legume si fructe produse în Romania”, potrivit companiei de comunicare.

Conceptul

„Conceptul campaniei „Mai multe rosii, mai mult gust” ilustreaza printr-o executie de tip consecinte extreme impactul pe care-l are gustul unei mâncari pregatite cu Pasta de Tomate Olympia:  nu te mai dezlipesti de lingura.”, a declarat Dani Macarie, Creative Director OgilvyOne si 141.

“Exista un vid de branduri românesti în aceasta categorie”, spun oficialii agentiei, de aceea, adauga ei, recomandarea echipei OgilvyOne catre managementul Olympia a fost de a profita de aceasta oportunitate si de a construi primul brand românesc în categorie.

"Vrea sa devina lider de piata"

„Totul a început într-o dimineata din primavara acestui an, când clientul a asezat pe masa din sala de meeting o cutie mare de carton plina cu borcane si conserve si ne-a anuntat cu mândrie ca vrea sa devina lider de piata”, a afirmat Loredana Caradimu, Account Director OgilvyOne.

Caradimu mai spune ca „Brandul Olympia exista pe piata din 2000 si chiar fara a beneficia de promovare se afla în top 3  pe piata de rosii conservate. Asadar cu o campanie de imagine si un produs care poate construi „quality credentials”, Olympia are premisele de a deveni lider în categorie”, este de parere resposabilul contului de comunicare, de la OgilvyOne.

Analiza

OgilvyOne concentreaza OlympiaAgentia spune ca, în urma analizei portofoliului de produse, vânzarilor, pietei, obiceiurilor de consum si a profilului consumatorilor,  OgilvyOne a recomandat clientului sa înceapa constructia brandului Olympia prin promovarea unui produs flagship - Pasta de tomate cu cea mai mare concentratie de rosii (28-30%) de pe piata.

Potrivit OlgilvyOne, campania de imagine dezvoltata pentru brandul Olympia este construita chiar pe atributul unic al acestui produs: „cea mai mare concentratie de rosii”.

Autorii

Echipa care a contribuit la realizarea acestei campanii este formata din Aifun Suliman – General Manager si Bogdan Bira – Key Account Manager din partea Marathon Distribution; iar de la OgilvyOne, Dani Macarie – Copywriter & Creative Director, Paul Dersidan – Art Director, Alexandra Theodorescu – Strategic Planner, Loredana Caradimu – Account Director, Alma Cazacu – AV Producer. 

Producatorul, din partea casei de productie Tandem, este Giuliano Domani.


PUBLICITATE: