(AdPlayers.ro, Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro )
OgilvyOne a dezvoltat strategia de comunicare pentru Olympia, de la Marathon Distribution, primul brand romanesc din categoria de conserve din legume si fructe produse n Romania, potrivit companiei de comunicare.
ConceptulConceptul campaniei Mai multe rosii, mai mult gust ilustreaza printr-o executie de tip consecinte extreme impactul pe care-l are gustul unei mncari pregatite cu Pasta de Tomate Olympia: nu te mai dezlipesti de lingura., a declarat Dani Macarie, Creative Director OgilvyOne si 141.
Exista un vid de branduri romnesti n aceasta categorie, spun oficialii agentiei, de aceea, adauga ei, recomandarea echipei OgilvyOne catre managementul Olympia a fost de a profita de aceasta oportunitate si de a construi primul brand romnesc n categorie.
"Vrea sa devina lider de piata"
Totul a nceput ntr-o dimineata din primavara acestui an, cnd clientul a asezat pe masa din sala de meeting o cutie mare de carton plina cu borcane si conserve si ne-a anuntat cu mndrie ca vrea sa devina lider de piata, a afirmat Loredana Caradimu, Account Director OgilvyOne.
Caradimu mai spune ca Brandul Olympia exista pe piata din 2000 si chiar fara a beneficia de promovare se afla n top 3 pe piata de rosii conservate. Asadar cu o campanie de imagine si un produs care poate construi quality credentials, Olympia are premisele de a deveni lider n categorie, este de parere resposabilul contului de comunicare, de la OgilvyOne.
Analiza
Agentia spune ca, n urma analizei portofoliului de produse, vnzarilor, pietei, obiceiurilor de consum si a profilului consumatorilor, OgilvyOne a recomandat clientului sa nceapa constructia brandului Olympia prin promovarea unui produs flagship - Pasta de tomate cu cea mai mare concentratie de rosii (28-30%) de pe piata.
Potrivit OlgilvyOne, campania de imagine dezvoltata pentru brandul Olympia este construita chiar pe atributul unic al acestui produs: cea mai mare concentratie de rosii.
Autorii
Echipa care a contribuit la realizarea acestei campanii este formata din Aifun Suliman General Manager si Bogdan Bira Key Account Manager din partea Marathon Distribution; iar de la OgilvyOne, Dani Macarie Copywriter & Creative Director, Paul Dersidan Art Director, Alexandra Theodorescu Strategic Planner, Loredana Caradimu Account Director, Alma Cazacu AV Producer.
Producatorul, din partea casei de productie Tandem, este Giuliano Domani.