Sensiblu se muta de la Saatchi&Saatchi la OgilvyOne Romānia
Marti, 26 Septembrie 2006

(AdPlayers.ro , Iulian Toma, iulian.toma@adplayers.ro )

Sensiblu a desemnat OgilvyOne ca partenerul sau de comunicare integrata īncepānd din luna septembrie. Contul se afla īn portofoliul agentiei Saatchi&Saatchi. Sensiblu a fost primul job īn publicitate al sefului de creatie Saatchi & Saatchi, spunea agentia la numirea Mihaelei Pascu īn functia de Director de Creatie, īn luna martie a.c.

Decizia a fost luata īn urma unei licitatii organizate de companie, parte dintr-un efort de accelerare a evolutiei brandului si de īntarire a avantajului competitiv, anunta oficialii de comunicare OgilvyOne.

OgilvyOne va gestiona contul Sensiblu, furnizānd servicii de strategie si creatie, marketing direct si below the line pentru toate marcile din portofoliul grupului – Sensiblu, L’Occitane, Boots, Tony & Guy, Dermalin, Herbology.

Re-orientare 360 de grade a comunicarii brand-ului Sensiblu

“Am optat pentru OgilvyOne deoarece a raspuns cerintelor noastre de re-orientare a comunicarii brand-ului Sensiblu printr-o abordare complexa, de tip 360 grade, avānd la baza o strategie clara si coerenta”, a declarat Roxana Firmanciuc, Consumer Relationship Manager la Sensiblu.

„Conceptele creative propuse au reusit sa scoata īn evidenta un brand puternic, cu misiune si valori solide, deloc dispus la compromisuri, care īnsa nu īsi negljeaza latura emotionala. Mai mult, conceptele respective au beneficiat de declinari originale pe diverse suporturi media, unele dintre ele absolut inedite”

Sensiblu se muta de la Saatchi&Saatchi la OgilvyOne Romānia“Cel mai puternic īn categoria retail-ului farmaceutic”

“Acest brand (Sensiblu n.r.) este cel mai puternic īn categoria retail-ului farmaceutic – este īn fond compania care a inventat farmacia moderna īn Romānia – si cu siguranta unul din cele mai importante branduri romānesti, īn general.” a declarat Cristofor Iosub (foto) , Deputy Managing Director OgilvyOne. “Suntem onorati de alegerea facuta de echipa Sensiblu”, mai adauga oficialul.

AdPlayersFile OgilvyOne

Sensiblu se alatura unui portofoliu de clienti OgilvyOne care include branduri cum sunt Carrefour, Germanos, Ozone Laboratories, SEAT .

Potrivit companiei, OgilvyOne este cea mai mare retea mondiala de comunicare directa, comunicare interactiva si CRM, cu 120 birouri īn 56 de tari.

OgilvyOne Romānia a fost creata īn octombrie 2005 īn urma re-branding-ului agentiei Red Cell si integrarii sale īn Ogilvy Group Romānia, grup ce include de asemenea companiile Ogilvy & Mather, Ogilvy PR, 141, Mindshare, Media Insight, si care apartine WPP.


PUBLICITATE: