Sensiblu se muta de la Saatchi&Saatchi la OgilvyOne Romnia
Marti, 26 Septembrie 2006

(AdPlayers.ro , Iulian Toma, iulian.toma@adplayers.ro )

Sensiblu a desemnat OgilvyOne ca partenerul sau de comunicare integrata ncepnd din luna septembrie. Contul se afla n portofoliul agentiei Saatchi&Saatchi. Sensiblu a fost primul job n publicitate al sefului de creatie Saatchi & Saatchi, spunea agentia la numirea Mihaelei Pascu n functia de Director de Creatie, n luna martie a.c.

Decizia a fost luata n urma unei licitatii organizate de companie, parte dintr-un efort de accelerare a evolutiei brandului si de ntarire a avantajului competitiv, anunta oficialii de comunicare OgilvyOne.

OgilvyOne va gestiona contul Sensiblu, furniznd servicii de strategie si creatie, marketing direct si below the line pentru toate marcile din portofoliul grupului Sensiblu, LOccitane, Boots, Tony & Guy, Dermalin, Herbology.

Re-orientare 360 de grade a comunicarii brand-ului Sensiblu

Am optat pentru OgilvyOne deoarece a raspuns cerintelor noastre de re-orientare a comunicarii brand-ului Sensiblu printr-o abordare complexa, de tip 360 grade, avnd la baza o strategie clara si coerenta, a declarat Roxana Firmanciuc, Consumer Relationship Manager la Sensiblu.

Conceptele creative propuse au reusit sa scoata n evidenta un brand puternic, cu misiune si valori solide, deloc dispus la compromisuri, care nsa nu si negljeaza latura emotionala. Mai mult, conceptele respective au beneficiat de declinari originale pe diverse suporturi media, unele dintre ele absolut inedite

Sensiblu se muta de la Saatchi&Saatchi la OgilvyOne RomniaCel mai puternic n categoria retail-ului farmaceutic

Acest brand (Sensiblu n.r.) este cel mai puternic n categoria retail-ului farmaceutic este n fond compania care a inventat farmacia moderna n Romnia si cu siguranta unul din cele mai importante branduri romnesti, n general. a declarat Cristofor Iosub (foto) , Deputy Managing Director OgilvyOne. Suntem onorati de alegerea facuta de echipa Sensiblu, mai adauga oficialul.

AdPlayersFile OgilvyOne

Sensiblu se alatura unui portofoliu de clienti OgilvyOne care include branduri cum sunt Carrefour, Germanos, Ozone Laboratories, SEAT .

Potrivit companiei, OgilvyOne este cea mai mare retea mondiala de comunicare directa, comunicare interactiva si CRM, cu 120 birouri n 56 de tari.

OgilvyOne Romnia a fost creata n octombrie 2005 n urma re-branding-ului agentiei Red Cell si integrarii sale n Ogilvy Group Romnia, grup ce include de asemenea companiile Ogilvy & Mather, Ogilvy PR, 141, Mindshare, Media Insight, si care apartine WPP.


PUBLICITATE: