Rezultatele cautarii dupa : "brand"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 7 8 9 10 11 »
2 milioane euro in media, crestere 50% la indicatori de brand si 4% cota de piata. J&B Blending Spirits
Miercuri, 02 August 2017
 „Comparativ cu anul 2016, in acest an am atins o cota de piata pentru J&B de 17,2% conform Nielsen Report ON16, bautura care a devenit, in acelasi timp, cel mai vandut whisky din Romania” a afirmat pentru adplayers Raluca Oana Sava, Regional Brand Manager Diageo Romania, Croatia, Slovenia,
Campanie in-store OgilvyAction cu Milli, în 76 de supermarketuri din 23 de orase
Miercuri, 14 Martie 2007
Friesland Foods România deruleaza împreuna cu Ogilvy Action o campanie in-store pentru Milli în principalele orase din tara, desfasurata sub sloganul Ai grija de sanatatea familiei!
Tempo Advertising a câstigat Sindan
Joi, 25 Ianuarie 2007
Dupa o licitatie câstigata în decembrie, agentia condusa de Dragos Grigoriu furnizeaza producatorului de medicamente oncologice Sindan servicii PR, media, BTL si creatie, colaborarea vizând atât comunicarea corporativa, cât si comunicarea de produs, pentru toate brand-urile aflate în portofoliul companiei
Odyssey a intrat in finala licitatiei Adevarul Holding in echipa cu McCann Erickson, dar a castigat singura
Joi, 29 Iulie 2010
Peter Imre (foto), Director General la Adevarul Holding, a afirmat pentru AdPlayers ca  
Carrefour Veranda, pentru 500.000 de oameni. Reteaua Billa in proces de rebranding
Joi, 27 Octombrie 2016
 Andreea Mihai a afirmat pentru adplayers ca procesul de rebranding Billa, magazine care vor intra in totalitate sub brand Carrefour, este un proiect de anvergura care se va derula pana la sfarsitul anului 2017.
The Ad Store ajuta Ascovit
Luni, 29 Ianuarie 2007
Sub sloganul "Îi ajuta pe cei mici", noua campania de rebranding vizeaza, conform agentiei conduse de Remus Frunza  (foto), construirea unei identitati noi pentru brandul Ascovit
Bogdan Branzas crede ca Explore Carpathian Garden are logo de 200 EUR platit cu 800.000 EUR
Joi, 29 Iulie 2010
 „Astfel de job-uri de 200-500 de euro se intalnesc des in meseria de designer atunci cand clientul fie nu are, fie nu vrea sa plateasca mai multi bani, iar in final se recurge la solutii aflate la indemana”, explica Branzas. „Sunt biblioteci intregi pe care le poti cumpara cu 200 de euro si probabil ca acest lucru s-a intamplat si in cazul logo-ului „Explore...
Papaya reasigura BCR Asigurari
Marti, 30 Mai 2006
5 spoturi tv cu "Peripetiile familiei Ghinionescu" sunt puse sa lucreze pentru 5 tipuri de asigurari
Inoveo organizeaza concursul de branding in valoare de 10.000 de euro Brandathlon 2016
Marti, 26 Iulie 2016
Initiat de acelasi consultant de branding in urma cu 6 ani, concurcursul „Cel mai promitator brand romanesc”, devine Brandathlon 2016
Publicis Romania schimba Gima cu G’Market
Luni, 19 Septembrie 2005
Dupa ce a castigat licitatia GimRom Holding, agentia de publicitate comunica prin Optimedia noul brand sub care va opera lantul de supermarketuri incepand de maine
Pernod Ricard a lansat Ballantine’s Super Premium
Duminca, 25 Noiembrie 2007
Cea mai extinsa gama de whisky din lume, potrivit Pernod Ricard, Ballantine’s are vanzari de peste 5,3 milioane de baxuri de 9 litri in intervalul 2005/ 2006
Rusu+Bortun comunica: 17 clienti in 5 luni
Vineri, 24 Octombrie 2008
Potrivit agentiei, printre clientii Rusu+Bortun Brand Growers™ se numara Procter & Gamble (Gillette Fusion, Gillette Balkans Talent Cup), Centrofarm,...
Design nou de la atelierele familiei. Noul Itsy Bitsy.
Marti, 16 Septembrie 2014
 Sub sloganul "Bucurie in familie", agentiile GMP Advertising (strategie si creatie) si Go Studio (brand design) au creat noile haine Itsy Bitsy.
 
FCB a razuit Libertatea si ProSport
Miercuri, 28 Februarie 2007
Cosmin Radoi - New Business Director la Foote Cone & Belding Bucharest a declarat pentru AdPlayers ca agentia de publicitate a câstigat contul de comunicare 7 Magic de la Ringier la sfârsitul lunii ianuarie, prin selectie de oferte
Rebranding Magura in patiseria McCann World Group
Duminca, 23 Octombrie 2005
Noua identitate a brandului de la Kandia-Excelent semnata de FutureBrand este insotita de campania "Placeri combinate" ce contine spotul TV cu "Barbatul perfect" de la McCann Erickson si este derulata de agentia de media Universal McCann
Premiu pentru Publicitate fara Client la Golden Drum
Miercuri, 17 Octombrie 2007
Graffiti BBDO a luat la Golden Drum marele premiu OpenAd cu o lucrare nepublicata: „Lucrarea castigatoare face parte din campania dezvoltata pentru brandul Yale, dar nu a putut fi publicata din motive legale. Speram ca pe OpenAd isi va gasi un brand si o tara in care sa poata fi vazuta”, spune Ema Prisca, Creative Director Graffiti BBDO
Arctic a decis sa continue cu Loco
Marti, 24 Aprilie 2007
Urmare a succesului primei campanii de brand din 2006, potrivit companiei, Arctic a decis sa continue si in 2007 cu agentia Loco Branding & Communication
PR, 23
Den Braven adera la Concepto
Luni, 12 Iunie 2006
Agentia de publicitate Concepto a dezvoltat pentru Den Braven Romania identitatea de brand pentru gama de adezivi Fix Flex 
Trei finalisti pentru 2 Mil. EUR si brandul turistic al Romaniei
Marti, 30 Iunie 2009
 In ultima etapa de selectie au ramas asocierea TBWA Bucuresti –GFK Romania, asocierea Saffron Brand Consultants– Brandient Consult – Acacia Avenue Limited si...
Lungu a absolvit Ogilvy, dupa 10 ani
Marti, 17 Octombrie 2006
"Ogilvy este si va ramâne prima mea dragoste – un brand legendar, o scoala extraordinara. Pentru mine însa a venit vremea absolvirii", declara Gabriela Lungu, Managing Director al companiei de relatii publice Ogilvy Public Relations Worldwide, care va parasi grupul Ogilvy, începând cu jumatatea lunii noiembrie
« 7 8 9 10 11 »