Rezultatele cautarii dupa : "brand"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 7 8 9 10 11 »
Cel mai mare procesator de lapte cu capital romanesc lucreaza cu agentia fondata de Lucian Georgescu. Simultan, dupa branding - Lactate SIM, a ales GAV.
Marti, 20 Martie 2018
 Agentia de publicitate fondata de Lucian Georgescu semneaza noua pozitionare si identitate de brand SIM si lanseaza prima campanie a producatorului de lactate Simultan, cel mai mare procesator de lapte cu capital romanesc.
Starile ADDEI continua la Global. ADDA, Desculta
Vineri, 16 Martie 2018
 Noua piesa a artistei face parte din cel de-al treilea sezon a proiectului „Starile”
Selly (Global Influencers) a sarbatorit, la 17 ani, recordul de 1.000.000 de abonati pe YouTube
Vineri, 02 Martie 2018
Selly, cel mai tanar vlogger din portofoliul Global Influencers, a ajuns la 1.000.000 de abonati pe canalul sau de YouTube si a sarbatorit alaturi de prieteni ziua de nastere si succesul sau in mediul online, la doar 17 an
INNA. Ambasador Coca-Cola Zero Zahar. Zero Calorii.  #ZeroDiferente
Vineri, 09 Februarie 2018
„Sunt Elena Alexandra Apostoleanu – sau INNA, asa cum poate ma cunosti de cativa ani. N-o sa tin secret: inainte sa trimit acest mesaj, am incercat foarte multe variante. Am scris, am sters si-apoi am luat-o de la capat. Dar mi-am facut curaj pentru cateva marturisiri” spune artista care se alatura campaniei
Companie care a atras atentia Bursei de Valori de la Londra, ELBI Electric & Lighting a ales Zaga Brand.
Luni, 18 Decembrie 2017
 Nominalizata in 2017 in raportul Bursei de Valori Londoneze drept una dintre cele zece companii romanesti care pot inspira Europa, compania ELBI a ales Zaga Brand ca partener de PR pentru comunicarea corporate si a brandurilor proprii: Novelite, Total Green, Erste Lighting, Solentis, Ittus si Inlet.
1 din 4 romani din publicul comercial s-au uitat la INNA in Vocea Romaniei ( Pro TV)
Sambata, 09 Decembrie 2017
Semifinala Vocea Romaniei a fost lider de audienta pe toate categoriile de public si a inregistrat 8 puncte de rating si 24.1% share pe segmentul publicului comercial, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani,
Policolor a implementat cu Zaga Brand proiectul-pilot Culoarea Anului 2018 in Romania
Vineri, 08 Decembrie 2017
  Prin intermediul proiectului, producatorul si distribuitorul de lacuri si vopsele si-a asumat sa creeze spatiu de manifestare a creativitatii locale in alegerea Culorii Anului in Romania, intr-un mod original.
Batalie rezidentiala in diferentiatori de brand. Investitie in sculptura pentru One Herastrau Park
Miercuri, 22 Noiembrie 2017
 One United Properties ( One Floreasca Lake, One Herastrau Park si One Charles de Gaulle) a investit intr-o sculptura speciala conceputa pentru...
50 de designeri expun la hub-ul creativ The Ark in Cloud no 9 Pop Up Store
Marti, 14 Noiembrie 2017
 Uniti sub tema iernii #FellingBlue, cei 50 de designeri promit sa aduca in fata pasionatilor de fashion cele mai noi colectii, piesele cele mai trendy ale sezonului, dar si tinutele care au avut de-a lungul vremii cel mai mare succes la public.
Multinationala de media se schimba si la Bucuresti. MEC devine oficial Wavemaker Romania
Sambata, 11 Noiembrie 2017
Cu venituri globale de peste un miliard de dolari, fuziunea internationala de media intre MEC si Maxus  este reprezentata pe piata locala MEC Romania, parte din Group M (WPP), care devine oficial Wavemaker Romania sub conducerea Oanei Padure (foto)
FRF nu poate face public bugetul noii identitati a Echipei Nationale de Fotbal motivand ca este o entitate de drept privat
Vineri, 10 Noiembrie 2017
 „FRF este o entitate de drept privat si nu face publice date financiare” au raspuns oficialii de comunicare ai Federatiei Romane de Fotbal intrebati de adplayers care a fost bugetul de rebranding / noua identitate a Echipei Nationale a Romaniei.
Presedintia Romaniei la UE sub emblema Daciei. Studentii au fost preferati in locul profesionistilor.
Miercuri, 08 Noiembrie 2017
Competitia pentru imaginea Presedintiei Romaniei la UE a fost lasata pe mana studentilor, profesionistii fiind probabil menajati pentru treburi mai grele sau pentru ca proiectul nu cere neaparat si vreo calificare si nici macar vreo indrumare in servicii de consultanta de brand.
Noua semnatura a misiunii de brand Sanofi. Empowering Life.
Luni, 30 Octombrie 2017
 Promisiunea Sanofi este de a-i ajuta pe oameni sa traiasca mai bine si mai mult, spun reprezentantii de relatii publice ai companiei, care lanseaza deviza Empowering Life - noua semnatura pentru a exprima misiunea de brand.
CABY. Rebranding la primul sistem car-sharing, exclusiv cu masini electrice
Vineri, 06 Octombrie 2017
 Semnat de Boomerang, noul brand CABY explica potentialilor sclienti si beneficiile sistemului:  scapa de costurile si grijile utilizarii unui vehicul propriu: rate, revizii, combustibil, anvelope, asigurari si restul
Advertising Age rebranding. The new Ad Age for a new advertising age.
Miercuri, 27 Septembrie 2017
 Fondata in 1930, revista de publicitate, marketing si media Advertising Age prezinta noua imagine de brand, noul AdAge.
Phoenix Media a lansat primul instrument de management si administrare a campaniilor de publicitate digital out-of-home (DOOH)
Vineri, 22 Septembrie 2017
 Phoenix Media, lider pe piata locala din Romania in publicitatea digitala out-of-home (DOOH), a lansat primul instrument integrat de planificare si administrare a campaniilor de publicitate integrata , care include  STOC – modulul de administrare a campaniilor (Standard Tool for Organising Campaigns) si CSM – modulul de management al...
McCann Erickson, Leo Burnett, Zenith Media, Graffiti BBDO, Ogilvy&Mather si Springer & Jacoby invitate sa descopere noutatile Print & Sign 2017
Luni, 18 Septembrie 2017
McCann Erickson, Leo Burnett, Zenith Media, Graffiti BBDO, Ogilvy&Mather Advertising si Springer & Jacoby au fost invitate chiar de Mesagerii PRINT & SIGN 2017 sa descopere noutatile din print si semnalistica care vor veni la editia din acest an a targului.
 Airbnb a ales Wieden+Kennedy pe creatia globala
Marti, 12 Septembrie 2017

Contul se afla in licitatie din primavara acestui an, iar in finala au ajuns agentiile Wieden+Kennedy si DDB

Fuziune WPP de 1 Miliard USD vine si la Bucuresti. MEC si Maxus (Group M) devin Wavemaker
Joi, 07 Septembrie 2017
 Cu afaceri in 90 de tari si bugete de media de 38 de miliarde de dolari, noul brand de media va fi adoptat local, alaturi de noua identitate vizuala, pe masura ce fuziunea va fi completa, intregul proces urmand a fi finalizat pana in ianuarie 2018
Estimat la 100.000 euro pe an, bugetul de comunicare Areon a fost castigat de Infinit Agency
Vineri, 18 August 2017
 Miscarea are loc in urma unei licitatii licitatii pe Romania si Bulgaria, iar campania de comunicare contine deja doua spoturi lansate in mediul digital.
« 7 8 9 10 11 »