Rezultatele cautarii dupa : "brand"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 5 6 7 8 9 »
INOVEO semneaza procesul de rebranding BRUNTEK
Luni, 19 Iunie 2017
 Potrivit Inoveo, procesul de rebranding a durat doua luni si a cuprins analiza categoriei, definirea platformei de brand, dezvoltarea numelui, dezvoltarea identitatii vizuale si implementarea brandului in mediile offline si online.
8-9 Milioane EUR pe an Ford, la Ogilvy & Mindshare
Joi, 04 Noiembrie 2010
 Dupa ce a devenit companie nationala si in Romania, Ford Motor Company si-a aliniat comunicarea de brand la agentiile WPP - Ogilvy & Mather (strategie, creatie, consultanta de...
Refresh de brand UTV cu BrandTailors
Marti, 20 Ianuarie 2009
 In cadrul procesului a avut loc redefinirea promisiunii brand-ului , schimbarea sloganului si dezvoltarea unei noi arhitecturi de brand
ARIA si-a lansat primul anuar de publicitate Indoor
Joi, 01 Noiembrie 2012
Cu un numar de noua companii membre, pana in prezent din ARIA fac parte Brand Management, Elevate, Indoor Media, Reteaua Info-Sanatate, Invent Media, Oops Media, Salon Style Media, Spectacular, Sugar Media.
Brand Management a batut palma pentru indoor-ul Baneasa Shopping City
Joi, 17 Iulie 2008
Compania de publicitate indoor va asigura intreg pachetul de servicii in mall-ul bucurestean care cuprinde 220 de unitati de shopping, amplasate pe o suprafata de 85.000 mp.
Gallina Blanca a gatit media la Brand Connection
Miercuri, 17 Ianuarie 2007
Primul val al campaniei de relansare pentru Gallina Blanca pe piata romāneasca s-a desfasurat īn perioada octombrie – noiembrie 2006 si a fost coordonat de o echipa a agentiei formata din Ileana Tomescu (foto) - sefa agentiei, Crina Bibicu si Ana Maria Negulescu
 Romanii fac peste 32 milioane de vizite la mall in fiecare luna. 1 in 3 in Bucuresti. Cercetare Brand Management
Miercuri, 05 Aprilie 2023
 Potrivit celor mai recente date colectate de Brand Management, lider pe piata romaneasca de comunicare indoor si prima companie de profil cu acoperire nationala, cele mai multe vizite, atat la nivel national, cat si in capitala, sunt facute de catre femei, care merg la mall in procent de 57%, spre deosebire de...
Astek vopseste cu Brandstalk
Miercuri, 26 Aprilie 2006
Agentia Brandstalk Advertising a fost aleasa de Astek Romania sa dezvolte identitatea noului brand de vopsea superlavabila Maxweiss, campania sub sloganul "Garantia lucrului bine facut" beneficiind de spoturi tv si sustinere outdoor
Julius Meinl investeste aproximativ 100.000 euro in poezia din Romania
Marti, 26 Noiembrie 2013
 Cu un buget local estimat pentru acest an la aproximativ 100.000 euro, Katharina Bartas -  International Brand Manager Julius Meinl vede vede piata romaneasca foarte interesanta pentru marca de cafea

Ovidiu Caprita este noul Director de Marketing al diviziei TV din cadrul Grupului Realitatea-Catavencu
Marti, 08 Ianuarie 2008
Cu o experienta de 12 ani in marketing si comunicare, Caprita a fost Communication & Events Manager la Kanal D pana in luna decembrie 2007, dar are un background solid in telecomunicatii, activand in...
Schimbari la varful Godmother. Alice Gavril preia functia de conducere a agentiei de brand experience de la Valentin Vacarus
Marti, 19 Septembrie 2023
 ,,In cei sase ani de experienta in cadrul Godmother, pot sa afirm cu mandrie ca am contribuit la consolidarea reputatiei ca agentie de brand experience, am trecut prin socul dat de pandemie business-ului de BTL prin capacitatea de adaptare rapida si inovatie si sunt nerabdatoare sa continui sa dezvolt pe baza...
PR de incaltaminte si accesorii de 15-20 Mii euro. IL PASSO la RAN Events.
Marti, 08 Aprilie 2014
Retailerul autohton de incaltaminte si accesorii pentru femei si barbati IL PASSO a ales agentia RAN Events sa administreze serviciile integrate de relatii publice pentru reteaua de magazine construita pe parcursul a 15 ani de activitate
Grey Bucuresti a cāstigat creatia si strategia Opus Land Development
Miercuri, 29 August 2007
Cristiana Spataru, Client Service Director, Grey spune ca proiectul de comunicare Opus Land Development “urmareste sa lanseze un brand, cu un concept rotund, declinat in media traditionala, dar si in actiuni de BTL, CRM, PR”
Wembley gaseste reteta: Loco
Vineri, 18 Noiembrie 2005
In urma unei licitatii in doua etape, Prodal’94  deruleaza campania Tv cu nou infiintata Loco, Branding & Communication
Cei mai buni de la Cannes Lions vor fi prezentati la The Best of Cannes 2018
Vineri, 08 Iunie 2018
Evenimentul este dedicat clientilor, oamenilor de marketing, brand, design, PR si digital. Cannes Lions, cel mai influent festival dedicat gandirii creative la nivel mondial, va avea loc in perioada 18-22 iunie, pe Riviera Franceza
Gerovital Tratament Expert, in haine noi, croite de BRAND NEW (Propaganda )
Marti, 09 Aprilie 2019
 Gama Gerovital Tratament Expert se prezinta publicului cu o noua imagine, in urma unui proces de facelift, realizat de consultantii de brand de la Brand New, divizie de marketing si comunicare parte din Propaganda. 
Bergenbier are lift Neconventional
Marti, 06 Februarie 2007
"Un proiect neconventional pornit din credinta ca barbatii Bergenbier sunt nu numai inteligenti, ci si descurcareti",  afirma, pentru AdPlayers, Stefan Teodorescu, Senior Brand Manager Bergenbier
AdPlayersREPORT Image PR: 1,2 Mil.EUR in 2010
Luni, 04 Aprilie 2011
 Cu aproximativ 500.000 de euro venituri din fee-uri de comunicare pe anul 2010, agentia de comunicare si relatii publice condusa de Alexandru Paius are o echipa de 27 angajati, din care 21 direct responsabili de comunicarea conturilor pe care le administreaza

Artista romano-americana Alexandra Nechita este noul Ambasador de Brand FUZETEA
Marti, 19 Iunie 2018
Potrivit responsabililor de comunicare ai marcii, colaborarea cu Ambasadorul de Brand presupune o campanie de marketing complexa, care include un spot TV cu Alexandra in rol principal, dar si o  componenta ampla dezvoltata in mediul digital.
Peroni pocneste sampaniile
Vineri, 13 Iulie 2007
"Aceasta marca se pozitioneaza ferm in randul categoriilor de sampanie si bauturi rafinate", a spus despre Peroni Nastro Azzurro,  Chris Taylor, International Brand Director in cadrul SABMiller odata cu intrarea marcii super-premium italiene in circuitul Frantei, pe la Monte Carlo
« 5 6 7 8 9 »