642 de milioane de vizualizari si peste 34 de milioane de ore cu muzica Global Records in 2018
Joi, 10 Ianuarie 2019

 

Credit: Global Records / Fabrica de PR

Fanii artistilor din portofoliul  Global Records au petrecut peste 34 de milioane de ore ascultand muzica Global Records, ceea ce in ani inseamna 3.970!

adplayers. info

2018 a fost un an in care muzica Global Records s-a auzit peste tot in lume! De la INNA, la The Motans, Delia, Vanotek sau Carla’s Dreams, muzica artistilor Global Records a cucerit mapamondul si s-a aflat constant in cele mai importante topuri internationale.

Piesele lansate in 2018 sub marca Global Records nu numai ca s-au auzit in 195 de tari, adica in toate tarile de pe Glob, dar au si adunat nu mai putin de 642 de milioane de vizualizari. Fanii artistilor din portofoliul  Global Records au petrecut peste 34 de milioane de ore ascultand muzica Global Records, ceea ce in ani inseamna 3.970!


Global Records sounds different, iar 2018 in cifre a aratat astfel:

•            Un total de 642 de milioane de vizualiari pe YouTube

•            20 de piese prezente in Top 10 Mediaforest

•            60 de piese in trending pe YouTube

•            34,8 milioane de ore au petrecut fanii ascultand piesele artistilor Global Records lansate in 2018. Asta inseamna 3.970 de ani.

•            din 47 de saptamani, Global Records a fost constant 25 de saptamani no. 1 pe radio si 30 de saptamani no. 1 pe TV.

•            120 de lansari intr-un an

Cu un portofoliu impresionant, Global Records a lansat anul ce tocmai s-a incheiat 120 de piese care au ajuns repede in topurile de specialitate. 2018 a stat sub semnul unor proiecte importante. The Motans a lansat primul album, „My Gorgeous Drama Queens”, pe 7 martie. Printre piesele incluse pe album se numara „August”, „Nota de plata”, „Versus”, „Drama Queen”, „Friend Zone”, „1000RPM”, dar si „Weekend”, lansata impreuna cu Delia, cu peste 24 de milioane de vizualizari, care a devenit piesa anului 2017, potrivit Mediaforest.

Tot anul acesta, The Motans a lansat impreuna cu INNA piesa „Pentru ca”, o colaborare mult asteptata care are in acest moment peste 16 milioane de vizualizari si care a fost prezenta in cele mai importante topuri muzicale.  Tot in 2018 The Motans a lansat „Inainte sa ne fi nascut” si „Maraton”.

Platforma Global, formata din Global Records, casa de discuri, Global Booking, agentie de impresariat, Global Events, agentie de evenimente si Global Talent United, agentie de talente, reprezinta artisti de top precum INNA, Antonia, Carla's Dreams, Delia, Irina Rimes, The Motans, Mark Stam, Nicoleta Nuca, Vanotek si influenceri de referinta precum BRomania, Laura Giurcanu, Alina Ceusan, Carmen Grebenisan, Laura Musuroaea, Selly, Vlad Munteanu, Cristi Munteanu si multi altii.

Mai mult in Entertainment, Influencers, Ambasadori de Brand,


PUBLICITATE: