Rezultatele cautarii dupa : "avantaj"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 3 4 5
Romanii au spart toba Golden Drum
Joi, 22 Septembrie 2005
Cu 268 lucrari inscrise din cele 2.483 inregistrate in total la festival, Romania a luat deja locul doi la inscrieri, lasand tarii gazda locul 1 si un avantaj usor de doar 30 de lucrari
Y&R dezvolta team-ul BTL
Miercuri, 17 August 2005
Ex-Focus Advertising si mai apoi Publicis, Lucian Codita este cel mai nou membru al echipei Young & Rubicam si responsabil de managementul de evenimente al agentiei
Violet Advertising scoate ratusca la atac
Vineri, 12 August 2005
"Ratusca nu este inclusa in oferta!" este titlul campaniei promotionale de vara Constam Constructii si Ambient semnata anul acesta de Violet Advertising
Promotie UniCredit Romania pentru creditele ipotecare si imobiliare
Luni, 01 August 2005
Pana pe 15 septembrie banca a redus pentru persoanele fizice dobanzile la 8% in valuta respectiv 13% in RON si a marit la 25 ani perioada de rambursare
Productia de premii Internetics 2005
Luni, 27 Iunie 2005
Festivalul a schimbat eticheta comunicarii digitale de la "ieftin" la "indispensabil"
Y&R
Hyundai Sonata face zgomot numai cu Y&R
Joi, 23 Iunie 2005
"Cel mai redus nivel de zgomot din clasa sa" a fost scos pe covorul media inclusiv in iunie
iMagic pune tigle pe contul de publicitate Tondach Romania
Joi, 02 Iunie 2005
Agentia de publicitate realizeaza atat strategia de comunicare, cat si serviciile ATL si BTL
Internetics expune deja public inscrierile 2005, inaintea premierii
Luni, 16 Mai 2005
Spre deosebire de alte festivaluri, cele 222 de lucrari inscrise la festivalul de comunicare digitala pot  fi vazute de catre oricine are un calculator legat la internet
Internetics mai vrea si (se) mai poate
Luni, 02 Mai 2005
Chiar daca are deja 208 de inscrieri, festivalul de comunicare digitala prelungeste intrarea in concurs pana vineri, 6 mai
Rebranding Ciucas de la munte semnat de Branzas de la Cluj
Marti, 26 Aprilie 2005
Dupa Ursus si Keller, consultantul de branding si design a redesenat brandul CBR pentru a transmite un raport optim intre mesajul brandului si elementele care ii transmit valorile
Publicitatea online din ultimul an se va bate in doua festivaluri
Miercuri, 20 Aprilie 2005
Internetics vrea sa recunoasca cele mai bune campanii online inaintea Ad’Or-ului
« 3 4 5