Brands&Bears a castigat HVB-Banca pentru Locuinte
Joi, 03 Noiembrie 2005

( AdPlayers.ro ) Brands&Bears a castigat HVB-Banca pentru Locuinte. Decizia luata de conducerea HVB-Banca pentru Locuinte a fost comunicata de curand  iar contractul a fost semnat joi, 27 Octombrie 2005.

Potrivit agentiei de publicitate, Brands&Bears urmeaza sa dezvolte si sa implementeze campania ATL cu care a castigat licitatia. La inceputul lunii octombrie, Brands&Bears a participat la pitchul organizat de HVB-Banca pentru Locuinte, alaturi de alte agentii cunoscute din piata, sustine castigatorul licitatiei.

Conform sursei citate, odata cu lansarea, HVB Banca pentru Locuinte ofera in premiera, prin Tariful Avantaj, un produs foarte atractiv prin care se poate obtine un credit reprezentand 150% din suma economisita timp de minim 18 luni.

“Brief-ul s-a dovedit extrem de ambitios si provocator - presupunea din partea echipei Brands&Bears o intelegere profunda a mecanismului financiar de economisire-creditare, relativ nou pe piata din Romania” spun oficialii agentiei. O alta provocare, mai adaaga ei, a fost gasirea modalitatii de comunicare care sa transmita incredere consumatorilor cu venituri mici si medii, in general sceptici fata de formele de economisire propuse de institutii private.

Propunerile Brands&Bears au starnit interesul clientului inca din prezentare, acesta declarand ca si-a bazat alegerea finala pe criteriul “comunicare creativa bazata pe o fundamentata strategie media, in limitele unui buget eficient”.

“Pentru ca banca noastra sa devina cunoscuta in randul populatiei, am hotarat sa dezvoltam campania ATL alaturi de agentia Brands&Bears deoarece modul de prezentare si intelegere al produsului nostru a fost elaborat ca un intreg pachet informational care trebuie sa ajunga la client” a afirmat Petre TULIN –Presedinte HVB-Banca pentru Locuinte.

Banca membra  a grupului german HVB, HVB Banca pentru Locuinte este, mai afirma presedintele, o  institutie de credit specializata in activitatea de economisire-creditare pentru domeniul locativ si a fost lansata in Romania la mijlocul lunii septembrie. “Produsele de economisire-creditare pe care le promoveaza noua banca sunt foarte avantajoase, au costuri reduse si conditii flexibile de obtinere, garantare si administrare a creditelor, ceea ce le face sa fie accesibile pentru toti clientii, indiferent de venitul pe care il au” spune Tulin.

 “Speram ca prin aceste spoturi sa informam cat mai exact consumatorii despre produsele oferite de banca noastra. Succesul il vom construi impreuna alaturi de cei puternici.“

Campania va fi coordonata, din partea HVB Banca Pentru Locuite de catre : Alina FELDMAN - Head of Marketing Department, Malina MARINESCU – Marketing Officer, Edgar PILLATH – General Manager.

Brands & Bears a castigat licitatia cu Tudor POTRA, Creative Director&Copywriter, Amandine HEYNDRICKS – Art Director, Raluca BULFINSCHI – Media Strategy, Emanuel GRIGORCEA – Client Service Director.

( Iulian Toma, info@adplayers.ro )


PUBLICITATE: