Start în Heineken Music Thirst Studio
Vineri, 25 August 2006

Start în Heineken Music Thirst Studio

(AdPlayers.ro , Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro )

Heineken a dat aseara start Heineken Music Thirst Studio 2006. Începând de astazi, DJ-ii români cu abilitati de producator pot înscrie demo-uri în competitie. Marele premiu consta într-o sesiune de productie organizata în studiouri profesioniste din Londra si Barcelona, alaturi de cei doi membri ai renumitului grup de producatori Groove Armada, precum si un set Pioneer CDJ 1000. Înscrierile se desfasoara pâna pe data de 15 septembrie când va începe procesul de jurizare a demo-urilor.

„Credem ca interesul industriei va fi la un nivel ridicat nu numai pentru ca Heineken Music Thirst Studio poate ajuta DJ-ii români sa devina cunoscuti la nivel international, sa produca piese în studiouri profesioniste si sa mixeze alaturi de DJ renumiti, dar mai ales pentru ca poate da masura pietei muzicii electronice urbane din România.”, a afirmat Ilco Kwast (foto), Group Brand Manager Heineken, la evenimentul de lansare oficiala Heineken Music Thirst Studio, din Romania.

Într-o declaratie recenta pentru AdPlayers si AdPlayers.ro, oficialii competitiei au afirmat ca evenimentul Heineken Music Thirst de anul trecut a înregistrat, în România, un public de 6.500 de persoane si 60 de DJ care s-au înscris pentru un loc în finala europeana din Croatia.

Juriul

Juriul din România care va selecta un numar de zece demo-uri din totalul celor înscrise în competitia Heineken Music Thirst Studio este format din: DJ Raoul, ambasadorul programului Heineken Music Thirst Studio, Mihai Câmpineanu / Michi - producator Suie Paparude, Catalin Muraru - Director A&R al casei de discuri Roton, Electric Brother / Cristian Stefanescu – DJ  si producator Yama Studios, precum si Tom Wilson, DJ si jurnalist specializat în muzica de club.

Demo-urile evaluate si selectate de reprezentantii industriei muzicii electronice urbane din România vor fi trimise apoi spre jurizare membrilor grupului britanic Groove Armada, Andy Cato si Tom Findlay, care îi vor alege pe cei trei finalisti ai competitiei Heineken Music Thirst Studio 2006.

Start în Heineken Music Thirst Studio„În lume, sunt multe exemple de DJ renumiti care au devenit producatori: Fatboy Slim, Basement Jaxx, David Holmes, Xpress 2, Erick Morillo sau Roger Sanchez. Asadar, DJ-ii sunt capabili si sa produca si sa mixeze muzica ceea ce le ofera un avantaj net.”, a firmat DJ Raoul (foto), ambasadorul programului în România si membru al juriului din acest an.

Componenta de DJ a juriului ramâne un criteriu important în alegerea marelui câstigator, cei trei finalisti având ocazia de a-si demonstra calitatile de DJ în concertele organizate în Constanta, Timisoara, si Cluj unde publicul va vota favoritul competitiei Heineken Music Thirst Studio 2006 ( www.heinekenmusic.ro ) .

Câstigatorul va avea sansa de a crea o piesa de muzica originala împreuna cu idolii celor mai multi dintre DJ-ii din întreaga lume – grupul Groove Armada, iar la întoarcerea sa în tara va mixa alaturi de Andy Cato, Tom Findlay si de alti DJ renumiti pe scena unui eveniment de amploare organizat împreuna cu Emag!c Entertainment la Bucuresti în cadrul Heineken Music Thirst Studio 2006.

Pe lânga oficialii de marketing ai Brau Union, la evenimentul care a dat startul competitiei au mai participat, printre altii, de la Grey Worldwide România, Sorin Predescu - Director de Creatie, , Razvan Gavrilescu - Client Services Director , Alina Stanciu - PR Director.

Coordonatorii evenimentului din România

Campania este coordonata si implementata în România de Brau Union, Grey Worldwide, Mediacom si Senior Software.

De la Brau Union proiectul este coordonat si implementat în România de o echipa formata din Ilco Kwast, Group Brand Manager Heineken, Antonia Stere – Brand Manager, Andreea Veress - Junior Brand Manager si Iosefina Frolu – Public Relations Manager.

Grey Worldwide România “mixeaza” evenimentul cu Sorin Predescu – Creative Director, Razvan Gavrilescu – Client Services Director si echipa de BTL : Olivia Catana si Vasile Hodorogea, Mihai Fetcu – Art Director, Cosmin Nicolae - Copywriter, Ruxandra Mirea – Account Manager, Alina Stanciu – PR Director, Laura Pana – PR Executive. Suportul web Senior Software este asigurat de Mihai Tataru si Florin Secanu.

Având vânzari de 23 de milioane hl în 2006, marca de bere Heineken este prezenta pe aproape toate pietele din lume. În România, marca Heineken face parte din portofoliul Brau Union Romania, alaturi de marcile Gösser, Schlossgold, Silva, Ciuc, Golden Brau si Bucegi.


PUBLICITATE: