Fantome la Internetics?
Marti, 03 Octombrie 2006

(AdPlayers.ro, Iulian Toma, iulian.toma@adplayers.ro )

Fantome la Internetics?70 de autori de Site-uri de prezentare, Advertising Online si Campanii Interactive se bat pentru trofeele sectiunilor cu acelasi nume din cadrul competitiei Web Promo la Internetics 2006.

Sansele

Cele mai multe sanse de premiere le au, bineînteles, categoriile de produse mai slab reprezentate în festival, din sectiunea Site-uri de prezentare (A1) spre exemplu. Cel mai scurt timp de jurizare va lua sectiunea comunicatii, cu doar 2 proiecte înscrise. Dupa cum era oarecum de asteptat, cea mai grea batalie se va da la site-uri corporate, unde s-au aliniat nici mai mult nici mai putin de 42 de site-uri.

La sectiunea Advertising online (A2) este interesant de remarcat faptul ca, dupa cele 24 de campanii de banere, campaniile de email marketing intra si ele în joc, cu un numar de 13 proiecte înscrise.

O sectiune care a ramas, oarecum inexplicabil, fara categorii de concurs este cea a campaniilor interactive. Aici am putea spune ca festivalul a facut aproape o greseala ca nu a segmentat competitia pe categorii, asa cum a facut-o la sectiunile precedente.

Fantome pe internet?

Una peste alta va invitam sa vedeti în rândul celor 70 de înscrisi o împletire interesanta între, pe de o parte, autori si lucrari nemaivazute ori nemaiauzite – celebrele fantome puse pe câstigat premii, asa cum le-ar putea numi cei mai aspri critici ai unui festival de publicitate, si, pe de alta parte, proiecte care pot rani usor mândria unor companii interactive de renume international, daca acestea ar fi înscrise în competitii interactive din întreaga lume.

Am putea spune ca Internetics promoveaza totusi fantomele? Da si Nu. Un lucru se poate spune  insa cert. Daca, în publicitate, o campanie importanta nu poate fi trecuta cu vederea si este usor de calificat drept fantoma dupa numarul de aparitii în media, pe Internet si implicit la Internetics, unde proiectele nu sunt neaparat vizibile, lucrurile stau putin diferit. Este adevarat ca un rol îl poate avea si barierele de intrare în competitie care, de ce sa nu o spunem, la Internetics 2006 sunt mai mult decât permisive.

Indiferent cum stau lucrurile, lasam placerea “juriului tare”, asa cum l-a numit Internetics,  sa amortizeze elanul unor proiecte care au fost înscrise doar pentru a pleca acasa cu un premiu, fara ca acestea sa slujeasca un interes de comunicare.

Mai multe pe http://www.internetics.ro/index.php?page=webpromo 

AdPlayersFile Internetics WebPromo

Înscrieri

A.1. Site-uri de prezentare

A.1.1. Auto (10)

A.1.2. Servicii financiare (9)

A.1.3. Comunicatii (2)

A.1.4. Produse de consum rapid (8)

A.1.5. Produse si servicii medicale si de ingrijire (8)

A.1.6. Magazine (9)

A.1.7. Articole vestimentare (6)

A.1.8. Produse de folosinta indelungata (16)

A.1.9. Timp liber/ Evenimente (12)

A.1.10. Publicatii si Media (7)

A.1.11. Turism (10)

A.1.12. Social/Politic (9)

A.1.13. Corporate (42)

A.1.14. Persoane (12)

A.1.15. Educatie si cultura (17)

A.2. Advertising online  (47)

A.2.1. Campanii de Banner-e (24)

A.2.2. E-mail marketing (13)

A.2.3. Viral video (4)

A.2.4. Jocuri (6)

A.3. Campanii interactive (14)

Înscrisi (70)

2Fresh,

Alvigo,

Art Net Corporation,

Avantaj Net,

BANCA TRANSILVANIA,

Beyond Advertising,

BlueChip Computers,

Brainery Grup,

British Council,

Cohn&Jansen / Ashley & Holmes,

Cratima,

Customer Focus,

IFFstudios,

Distortion Art,

DNL Web Design,

Dot Software Systems,

ECHO,

Emphasis Studio,

Epoint New Media,

ESol Expert.IT,

Firedive Interactive,

Fundatia DALA,

Gavrila&Asociatii,

Graffiti BBDO,

HiS | Herman Internet Services,

IDG Romania,

Infinity Art,

Studio,

Inteliplus,

IRSCA Gifted Education,

ITLand Multimedia,

Jasione,

Kinecto,

Kondiment,

Integrated Vision,

Leads Management,

LiterNet,

Madison Rand Promotions,

MB Dragan,

Media Consulta International,

Metromind Media,

Mobshop.ro,

rant Rossetya,

Retina Web Consulting,

ROM NET,

Biotic Web,

DIR SERV,

Baas Mediaplus,

CROSS ROADS,

desero,

Finzoom Financial Services,

Mediajuice,

Realmedia Network,

TravelMaker Company,

WELLNESS,

X3 Studios,

Selenis,

Senior Software,

SigmaNet,

SixtyFourEights Group,

softHost,

Speed Promotion,

t w e n t y,

The Adgency,

Today's,

VITRINA ADVERTISING,

Web Tour,

Webspot media,

Webstyler,

Webvertise.ro


PUBLICITATE: