BIC, la Brands&Bears, fara licitatie
Joi, 15 Februarie 2007

BIC, la Brands&Bears, fara licitatie

(AdPlayers.ro, Irina Toma)

Anul acesta agentiei Brands&Bears i-au fost încredintate, fara pitch, doua Campanii de comunicare importante, potrivit agentiei de publicitate: conturile BIC Papetarie si  BIC Aparate de ras.

Cristina Lambru (foto), Director de Creatie Brands & Bears spune ca agentia îsi doreste foarte tare sa repete, si chiar sa reuseasca sa depaseasca succesele din ceilalti ani.

“Desigur, avantajele noastre sunt evidente pentru ca experienta pe aceste conturi ne face munca cu mult mai usoara”, spune ea. “Un alt avantaj important vine din faptul ca lucram pentru un brand care cere creativitate mai presus de orice altceva. Vorbim cu un target format din copii si respectiv din tineri. De aceea, cu cât suntem mai creativi, cu atât suntem mai aproape de mintea si sufletul consumatorului iar mesajul este receptionat asa cum ne dorim noi” .

Mihaela Traistaru - Category Manager Aparate de Ras BIC spune ca este un brand dinamic, iar BIC Aparate de ras ilustreaza bine aceasta dinamica, atât prin gama de produse cât si prin modul de comunicare cu consumatorii-tinta.

Conform oficialilor companiei Brands&Bears, anul trecut aparatele de ras BIC Comfort 3 au reprezentat locomotiva care a tras întreaga campanie de comunicare pentru anul 2006. Agentia de publicitate anunta ca în prim plan vor fi actiunile neconventionale si ca a început deja pregatirea campaniilor promotionale. Acestea vor veni împreuna cu mesaje care sa fie 100% out of the box atât pentru BIC Aparate de ras, cât si pentru BIC Papetarie.

AdFile

Advertiser: BIC România,

Marketing - Magda Darac – Category Manager Papetarie

Mihaela Traistaru - Category Manager Aparate de Ras         

Agentie: Brands&Bears

Cristina Lambru – Director de Creatie,

George Turliu – Production Manager

Emanuel Grigorcea – Client Service Director.


PUBLICITATE: