Affichage Holding a achizitionat Romanian Billboard Network
Miercuri, 06 Decembrie 2006

(AdPlayers.ro , Iulian Toma )

Affichage Romnia a achizitionat RBN  (Romanian Billboard Network S.A), companie de media cu capital 100% romnesc, apropiindu-se astfel, spun oficialii companiei, de locul 2 n clasamentul companiilor de outdoor romnesti.

Achizitia RBN, sustin reprezentantii companiei de publicitate exterioara, se potriveste foarte bine cu strategia de dezvoltare a Affichage Romnia, aducnd cteva beneficii cheie: 486 de fete de diferite tipuri, prezenta n 10 municipii si 6 orase mici, resurse umane, RBN avnd propriile echipe de decoratori si alpinisti.  Prin achizitionarea RBN, cota de piata a Affichage Romania a crescut , potrivit companiei, de la 17% la 21%.

Affichage Holding a achizitionat Romanian Billboard NetworkAchizitionarea RBN ne ofera un excelent avantaj strategic si completeaza portofoliul de fete al Affichage Romnia, spune Lucian PaIaz, CEO Affichage Romnia: Astfel ne vom consolida pozitia pe piata outddorului, mai ales n sfera advertisingului transit, o arie n continua dezvoltare n Romnia.

La intrarea n 2007, oficialii companiei spun ca Affichage Romnia ridica stacheta si n ceea ce priveste calitatea serviciilor oferite clientilor, implementnd cel mai competitiv sistem de vnzari pe piata romneasca ce tinteste toate cele trei dimensiuni ale posterului:  impact, raport ideal calitate-pret si estetica.

Grupul elvetian Affichage Group, numarul 6 mondial n publicitatea outdoor, a preluat la nceputul acestui an  si Churchill View, acum Affichage Romania, numarul 3 pe piata publicitatii stradale autohtone.

Media AdPlayersFile

AFFICHAGE HOLDING

Affichage a fost fondata la Geneva n 1900 si este, potrivit companiei, lider de piata n publicitatea outdoor elvetiana. Principala grija a companiei, spun reprezentantii sai, este imaginea posterului n armonie cu locatia.

Piata outdorului din Elvetia reprezinta peste 15% din volumul total al publicitatii, iar posterul, spune Affichage, este canalul si suportul de baza al publicitatii, ce poate fi planificat si monitorizat cu instrumente moderne. Conform grupului, Affichage Holding este singurul furnizor care acopera ntreg teritoriul Elvetiei cu reteaua sa de postere: toate zonele si regiunile, indiferent de limba, fara exceptie.

Affichage Holding a achizitionat Romanian Billboard NetworkAFFICHAGE ROMNIA

Board-ul Affichage Romnia este format din: Christian Kauter - President,  Madelaine Linter - Member, Lucian Palaz Vice-president.

Management-ul Affichage Romnia este asigurat de: Lucian Palaz - Chief Executive Officer, Elvira Munteanu - Chief Operating Officer si Head of Sales Department, Octavian Lungu - Head of Media Department si Ionut Rosoiu - Head of Logistic Department.

RBN:

nfiintata n 1996, RBN este o companie 100% romneasca.

Numarul angajatilor: 15

Board:  Catalin Neagu Director General, Daniel Talpa Director Outdoor, Anca Neculau Chief Financial Officer

Cifra de afaceri n 2005: 1.976.852 RON

Structura venitului: 55% clienti locali, 45% clienti nationali

Acoperire:

1.            Municipii: Iasi, Suceava, Bacau, Bistrita, Botosani, Neamt, Galati, Vaslui, Focsani, Brlad

2.         Orase mici: Pascani, Falticeni, Brlad, Roman, Tg. Frumos, Gura Humorului


PUBLICITATE: