Rezultatele cautarii dupa : "art"
Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 15 Septembrie 2016
In linie cu adaptarea la nevoile observate in randul clientilor, Floraria Mobila anunta parteneriatul cu AZAY, Furnizor Oficial al Casei Regale a Romaniei, care gestioneaza in Romania un portofoliu de branduri de lux – cadouri si decoratiuni interioare
Luni, 22 August 2016
Punctul de vedere al casei de avocatura pe marginea dezbaterilor legate de cine plateste taxa de publicitate este ca „prestator este doar cel care presteaza efectiv serviciile de publicitate, acesta fiind obligat sa verse/plateasca taxa la bugetul local, potrivit art. 477 alin. 7”. Iar „Beneficiarul va suporta taxa prin refacturare de la prestator sau agentia de...
Vineri, 05 August 2016
Disponibile din 4 august 2016, sedintele Consiliului National al Audiovizualului sunt transmise in regim “direct”, pe pagina oficiala a C.N.A. (http://www.cna.ro/stream/stream.html)
Joi, 30 Iunie 2016
Noua campanie Arctic a fost dezvoltata impreuna cu grupul de comunicare McCann Worldgroup Romania (McCann Bucuresti, UM si MRM//McCann Romania) si Image PR.
Vineri, 27 Mai 2016
Consiliul a sanctionat postul de televiziunepentru incalcarea prevederilor art. 39 alin. (2) din Legea audiovizualului referitoare la protectia minorilor
Vineri, 13 Mai 2016
Regia mai arata ca: „In statiile metroului se pot amplasa spatii comerciale si panouri de publicitate fixate rigid, avizate de S.C.T.M.B. METROREX S.A. si de proiectantul general. Proiectarea si exploatarea spatiilor comerciale se va face fara sa se aduca atingere functionalitatii si sigurantei metroului, cu...
Joi, 14 Aprilie 2016
Conform CNA, postul de televiziune a incalcat Leagea Audiovizualului potrivit careia “Proportia de spoturi publicitare televizate si spoturi de teleshopping dintr-un interval de o ora nu poate depasi 20%, respectiv 12 minute (...)”
Joi, 14 Aprilie 2016
Campania promotionala care a avut marele premiu o casa in valoare de 50.000 euro s-a desfasurat in perioada 15 decembrie 2015 – 30 martie 2016 si a beneficiat de peste 15.000 de participari.
Marti, 12 Aprilie 2016
Valentin-Alexandru JUCAN, Secretar de Stat si Membru in Consiliul National al Audiovizualului solicita DNA numele televiziunilor din dosarul referitor la punerea in miscare a actiunii penale si dispunerea luarii masurii controlului judiciar in legatura cu un candidat propus la primaria generala a Capitalei. Desi nu este nominalizat, cererea membrului CNA face referire la candidatul PNL la...
Luni, 11 Aprilie 2016
Cu investitii estimate de surse adplayers din piata de media la 150.000 - 200.000 de euro, campania integrata care sustine Creditul de Nevoi Personale de la Piraeus Bank include servicii de strategie, ATL, digital, comunicare interna, direct marketing si materiale de promovare in toate sucursalele bancii
Luni, 04 Aprilie 2016
In anul de gratie 2016, stau si ma intreb de ce acesti vigilantes mioritici tac malc si nu iau atitudine vizavi de reclama la cipsuri in care Hagi apare alaturi de fi-su si de alti cativa copii.
Marti, 15 Martie 2016
Printre cele mai populare campanii din Romania la Ads Of The World se numara “Opreste barbaria, Salveaza Ciocarlia” de Jazz Communication si Rogalski Damaschin PR si “Orchestra Simfonica de la Bucuresti la Therme” de Rogalski Damaschin PR pentru Therme
Vineri, 26 Februarie 2016
Cu incurajari si mesaje de sustinere pentru initiativa de a semnala investitorilor in publicitate intrarea in legalitate a campaniilor de publicitate outdoor care uratesc peisajul din jurul nostru, adplayers va prezinta si alte cazuri relevante in peisajul comunicarii stradale care incalca Legea nr.185/2013, cunoscuta popular si sub numele de Legea Publicitatii Stradale.
Miercuri, 24 Februarie 2016
“Dear PepsiCo, your problem is that you grossly violate Law 185 Article 15 ( 2) displaying these advertisements over windows. But, sure, your profits are more important than the buildings (some of them historic monuments) that you mutilate by installing your advertisement” said Adrian Moraru, from IPP
Joi, 18 Februarie 2016
CNA a emis decizii de intrarea in legalitate a unor spoturi TV pentru Pest Repeller - pentru incalcarea prevederilor art. 93 din Codul de reglementare a continutului audiovizual (monitorizare: decembrie 2015 – februarie 2016) si Maybeline - pentru incalcarea dispozitiilor art. 94 lit. a) din Codul audiovizualului (monitorizare: ianuarie 2016).
Joi, 18 Februarie 2016
Ca si cum intrarea in vigoare a Legii Publicitatii stradale la finalul anului 2015 n-ar fi de ajuns ca aceasta va matura mii de reclame in fiecare oras din tara, o alta poveste, cu aplicare imediata la taxele de la sfarsit de luna, da batai de cap tuturor furnizorilor de media din publicitatea stradala. Taxa locala.
Joi, 11 Februarie 2016
Motivele opririi pentru intrarea in legalitate: Espumisan, Parasinus Penta - pentru incalcarea prevederilor art. 124 alin. (4) din Codul audiovizualului si Hepamix - pentru nerespectarea dispozitiilor art. 120 alin. (1) din Codul audiovizualului.
Miercuri, 10 Februarie 2016
Bomba in publicitatea stradala. Odata intrata in vigoare din luna noiembrie 2015, Legea Publicitatii Stradale poate intra cu flexul oricand in 5.000 pana la 10.000 de reclame care nu o respecta.
Marti, 09 Februarie 2016
131 de spoturi TV analizate. CNA a decis intrarea in legalitate a spoturilor Detrical, Doppel Herz Omega-3, Proenzi Artrostop Rapid si Prospan
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: