Campania Kaufland, Noul TU, pusa la zid de un alt creativ de 20 de ani in publicitate
Marti, 23 Mai 2017

sursa: Facebook / Kaufland

„Cel mai grav mi se pare impresia de stingacie si chinuiala lasata de noua directie creativa Kaufland. Sloganul pare o traducere smulsa cu forcepsul a unui mesaj electoral american. Si spunind asta ma bazez pe toata sintagma: Noul Tu traieste fresh”, este de parere Adrian Poenaru, freelancer in creatie de publicitate

adplayers. Iulian Toma

Cu 20 de ani jertfiti pe altarul publicitatiii la BBDO, Ogilvy, Grey agentii unde a fost Copywriter sau director de creatie, Adrian Poenaru (alias Poe), acum freelancer in creatie de publicitate, nu se fereste sa isi ascunda identitatea criticand directia creativa si executia celei mai recente campanii de comunicare Kaufland, Noul Tu, asa cum se vede astazi pe toate canalele.

Dupa parerea mea, scrierea mesajului cu majuscule e cea mai mica problema a noii campanii Kaufland. *Majuscularizarea* se poate justifica printr-o optiune a art-directorului - textele sunt scurte si nu e afectata lizibilitatea”, este de parere creativul. „Mult mai serioasa este problema dezacordului flagrant. Dar si el poate fi justificat prin "inventarea" unei locutiuni substantivale - daca exista asa ceva”.

„Cel mai grav mi se pare impresia de stingacie si chinuiala lasata de noua directie creativa Kaufland. Sloganul pare o traducere smulsa cu forcepsul a unui mesaj electoral american. Si spunind asta ma bazez pe toata sintagma: Noul Tu traieste fresh”, este de parere Adrian Poenaru.

„Nu e nici in romana, nici in engleza, ci intr-un idiom de facebook care nu respecta regulile nici unei limbi. Din pacate, acest idiom este din ce in ce mai prezent in comunicarea brandurilor in Romania si nu m-as mira sa o dam pe frantuzisme si sa interzicem prin lege romgleza” continua el.

Creativul ofera si o *solutie* pentru campania vizibila de o luna de la panouri si prisme outdoor in  Piata Obor, la canale media online. „Ar fi un mesaj simplu, in Romana: Improspateaza-te la Kaufland! Adica *Refresh yourself* pe intelesul maselor care se inghesuie in magazine” conchide Adrian Poenaru.

Mai mult in Conturi, AdPlayersCritic, Analize adplayers


PUBLICITATE: