CEVA de la KFC semnata de McCann Worldgroup, cea mai creativa reclama a lunii martie, ADC*Ro
Joi, 06 Aprilie 2017

Ceva de la KFC
Creatie: McCann Worldgroup Romania

CEVA de la KFC, selectata cea mai creativa reclama a lunii de catre ADC*Ro

adplayers.info

Campania CEVA de la KFC a fost selectata de catre ADC*Ro cea mai creativa reclama a lunii martie. Lansata la jumatatea lunii trecute, mesajul central al comunicarii este „Decat sa-ti iei orice, mai bine iti iei CEVA de la KFC din 17 martie!”.

Campania a fost dezvoltata McCann Worldgroup Romania si a fost implementata pentru KFC. Echipa care a lucrat la proiect a fost formata din Ioana Munteanu (Senior Copywriter) si Alin Sirbu (Art Director).

In fiecare luna, membrii Art Directors Club Romania aleg top trei cele mai creative executii realizate de agentiile de publicitate in luna respectiva. Proiectul isi propune sa evidentieze ideile bune ale echipelor de creatie si sa ofere o imagine a pietei romanesti cat mai aproape de adevar.

Reclama CEVA de la KFC, pe facebook, aici

“CEVA a fost ALTCEVA. Mi s-a parut o idee foarte cool, true to stilul KFC cu care ne-a obisnuit in ultimii ani, cu o executie super fresh, un text bine scris, art direction impecabil. Imi place cand un brand imprumuta CEVA din limbajul de zi cu zi, dar intr-un mod smart, fara sa incerce prea mult sa se bage in sufletul tau” declara Simona Suman - Group Creative Director Jazz & Membru ADC Romania.

Celelalte reclame premiate de ADC*RO pentru luna martie:


2. Praktiker / UNELE LUCRURI CHIAR MERITA SCHIMBATE!
Agentie: MullenLowe Romania

Locul al doilea a revenit creatiei UNELE LUCRURI CHIAR MERITA SCHIMBATE! pentru Praktiker, semnata de MullenLowe Romania. Campania care reinterpreteaza versurile melodiei Fotoliul din odaie al Mirabelei Dauer a fost creata de Robert Șoparlache (Senior Art Director), Valentin Ionescu (Art Director), Valentin Lica (Senior Copywriter) si Raul Gheba  (Copywriter)


3. Timp din timpul tau  - AVON pentru Ziua Femeii / Jazz Communication


Locul trei merge la creatia Jazz Communication pentru Timp din timpul tau . Campania AVON pentru Ziua Femeii a fost creata de Raluca Matei (Senior Art Director) si Alina Varlanuta (Copywriter)

Mentiunile lunii

Mentiunile lunii martie sunt Dexonline.ro - Simulare bacalaureat, Zizin - Ziua nesfarsita a lui Giraf ( Agentie: MullenLowe Romania) si Hope & Homes for Children - Rostul Postului (Agentie: Cohn & Jansen JWT).

Dexonline.ro - Simulare bacalaureat  <http://www.hotnews.ro/stiri-esential-21662752-farsa-facuta-dexonline-elevilor-care-vrut-triseze-simularea-evaluarii-nationale-schimbat-definitia-doua-cuvinte.htm> (Electric Castle 2017).

Zizin - Ziua nesfarsita a lui Giraf <https://www.facebook.com/apamineralazizin/videos/1213067495481068/?hc_location=ufi> (MullenLowe Romania, echipa formata din Valentin Ionescu, Art Director si Raul Gheba, Copywriter)

Hope & Homes for Children - Rostul Postului <http://rostulpostului.ro/> (Cohn  & Jansen JWT, echipa formata din Octavian Budai, Art Director,  Andrei Cohn, Art Director, Alexandra Popa, Copywriter si Adina Stanescu, Copywriter).

Art Directors Club Romania (ADC*RO) a fost infiintat in 2008 si reprezinta o asociatie non-profit, al carei obiectiv este acela de a promova si de a recunoaste excelenta in creativitate. Art Directors Club Romania este cea mai densa concentratie de talente creative si lideri de creatie din industria de publicitate romaneasca. Activitatea creativa si recunoasterea publica obtinuta de membrii ADC Romania pot defini fara dificultate traiectoria, momentele cheie si succesele industriei publicitare locale dar si regionale.

Mai mult in Festival


PUBLICITATE: