Rezultatele cautarii dupa : "and"
Ordonare dupa: data / relevanta
Marti, 24 Ianuarie 2017
Luni, 09 Ianuarie 2017
TP Vision a desemnat Weber Shandwick ca agentie de lifestyle PR si social media in Europa, pentru brandul licentiat Philips TV.
Luni, 19 Decembrie 2016
Agentiile Friends/TBWA si Rogalski Damaschin PR alaturi de Fundatia Conservation Carpathia lanseaza campania „O, brad frumos”, care isi propune reducerea pe termen lung a numarului de pomi de Craciun taiati din padure si incurajarea oamenilor sa apeleze la surse alternative: brazi crescuti in pepiniere, in ghiveci sau...
Luni, 05 Decembrie 2016
Semnata de atelierul new yorkez The Studio, o animatie cu 10.000 de ore pentru rendering V-Ray intra in seria de 5 filme multi-platforma pentru campania "The Foundation for AIDS Research" impotriva SIDA
Joi, 01 Decembrie 2016
Agentie: Infinit Agency. Produs: VW mai vechi de 5 ani, Client: Porsche Romania. 70.000 de interactiuni, 37 mln. afisari, 7.5 mln. unici, 2 mln. in teasing, in campania „Volkswagen Direct Express”
Marti, 29 Noiembrie 2016
Mai putin cunoscute pe piata romaneasca, beneficiile aduse de algele marine in sanatatea alimentara sunt argumentate de cercetari care au studiat impactul acestora in viata consumatorilor, dupa cum releva o comunicare si un infografic, remise de agentia Galeriu and Partners (The Group).
Joi, 10 Noiembrie 2016
Freedom House Romania si Revista 22 angajeaza om de vanzari de publicitate pentru proiectele de presa scrisa online si evenimente speciale
Marti, 11 Octombrie 2016
ie ca vorbim de Ampro Design(2015, 2014, 2013, 2012, 2012), Insus (2015), Remark Studio(2014, 2013), Brandient (2014, 2010) sau Grapefruit (2011, 2009), adplayers va prezinta mai jos premiile companiilor de design si consultanta de brand din Romania care au adus in tara trofeele Pentawards.
Vineri, 07 Octombrie 2016
Campania AQUA Carpatica a oferit intrumentul de masurare al apei pe care o bem, fie ca este cea imbuteliata, fie cea de la robinet sau din fantani. Rezultatele au fost centralizate pe platforma www.testulpuritatii.ro, unde consumatorii au inregistrat peste 2514 de teste.
Miercuri, 05 Octombrie 2016
The Advertising Hall of Achievement (AHOA) este cea mai importanta distinctie pentru realizari deosebite in industria de publicitate americana pentru liderii din generatia de 40 de ani sau mai tineri.
Miercuri, 05 Octombrie 2016
Castigatorul a fost anuntat in cadrul unui eveniment organizat marti, 4 octombrie, in parteneriat cu Kaufland Romania, Alpha Bank, HP, Antalis si Graphtec Design la la Athenee Palace Hilton.
Vineri, 16 Septembrie 2016
Inoveo, initiatorii competititei in care aplicantii pot castiga un proiect de branding in valoare de 10.000 de euro, au prelungit pana la 20 septembrie data la care antreprenorii isi pot inscrie brandul in concurs.
Joi, 11 August 2016
Festivalul de publicitate specializat in marketing si comunicare financiara Midas Awards a intrebat creativii din agentii cum va arata publicitatea dupa iesirea istorica din Uniunea Europeana a Regatului Unit al Marii Britanii.
Miercuri, 20 Iulie 2016
Potrivit bucatarilor McDonald’s Romania, agentiile Tribal Worldwide Romania si OMD au adus Pokémon Go in restaurantele din Piata Victoriei si Piata Unirii, in Bucuresti.
Marti, 21 Iunie 2016
Spotul indeamna britanicii sa ramana "inauntru" pentru a pastra "beneficiile" pe care le-ar putea pierde daca raman "pe dinafara".
Luni, 06 Iunie 2016
Avand ca public tinta principal publicul feminin, consumatoarele sunt invitate sa incerce orice iaurt Activia de baut, sa intre pe www.activia.ro sau sa trimita un SMS la 1772 cu numarul bonului fiscal si pot castiga doua bilete la cele mai dorite concerte ale verii
Marti, 26 Aprilie 2016
Alex Cernatescu si Adrian Enache au vorbit in aceasta dimineata (marti, 25 aprilie), in exclusivitate pentru cititorii adplayers, ce au fost invitati sa prezinte la Digital Media Forum Dubai:
Luni, 25 Aprilie 2016
Agentia Tribal Worldwide Romania si McDonald’s Romania au primit 3 premii pentru campania #MecSalutaJunimea in Competitia In2 Sabre Awards EMEA, anunta reprezentantii de comunicare ai campaniei
Joi, 14 Aprilie 2016
Campania promotionala care a avut marele premiu o casa in valoare de 50.000 euro s-a desfasurat in perioada 15 decembrie 2015 – 30 martie 2016 si a beneficiat de peste 15.000 de participari.
Luni, 04 Aprilie 2016
Saptamana aceasta are loc, la Dubai, Forumul Mondial de Neuromarketing, serie de evenimente in cadrul caruia voi vorbi despre impactul pe care noile tehnologii il vor avea asupra industriei cercetariide marketing si asupra comportamentului consumatorului.
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: