Rezultatele cautarii dupa : "and"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 8 9 10 11 12 »
Zero Based Budgeting. Bugetarea pe baza zero. Mai mult inspre viitorul marketingului. Raluca Kisescu.
Marti, 24 Ianuarie 2017
 
Bugetul de comunicare Philips TV pentru Europa, la Weber Shandwick. In Romania, la McCann PR.
Luni, 09 Ianuarie 2017
 TP Vision a desemnat Weber Shandwick ca agentie de lifestyle PR si social media in Europa, pentru brandul licentiat Philips TV.
Oh, brad frumos! Reinterpretat de Friends/TBWA, Rogalski Damaschin PR si Conservation Carpathia
Luni, 19 Decembrie 2016
 Agentiile Friends/TBWA si Rogalski Damaschin PR alaturi de Fundatia Conservation Carpathia lanseaza campania „O, brad frumos”, care isi propune reducerea pe termen lung a numarului de pomi de Craciun taiati din padure si incurajarea oamenilor sa apeleze la surse alternative: brazi crescuti in pepiniere, in ghiveci sau...
Campanie de exceptie anti-SIDA. 10.000 de ore interpretarea in V Ray si 5 filme multi-platforma.
Luni, 05 Decembrie 2016
 Semnata de atelierul new yorkez The Studio, o animatie cu 10.000 de ore pentru rendering V-Ray intra in seria de 5 filme multi-platforma pentru campania "The Foundation for AIDS Research" impotriva SIDA
Agentie digitala fidelizeaza masini iesite din garantie.
Joi, 01 Decembrie 2016
Agentie: Infinit Agency. Produs: VW mai vechi de 5 ani, Client: Porsche Romania. 70.000 de interactiuni, 37 mln. afisari, 7.5 mln. unici, 2 mln. in teasing, in campania „Volkswagen Direct Express”
Impactul consumului de alge marine in sanatatea alimentara
Marti, 29 Noiembrie 2016
 Mai putin cunoscute pe piata romaneasca, beneficiile aduse de algele marine in sanatatea alimentara sunt argumentate de cercetari care au studiat impactul acestora in viata consumatorilor, dupa cum releva o comunicare si un infografic, remise de agentia Galeriu and Partners (The Group).
Efectul Trump: Soros nu mai are bani de Freedom House si Revista 22. Cauta vanzator de publicitate.
Joi, 10 Noiembrie 2016
Freedom House Romania si Revista 22 angajeaza om de vanzari de publicitate pentru proiectele de presa scrisa online si evenimente speciale
15 premii pentru design de ambalaj romanesc la Pentawards. Exclusiv adplayers.
Marti, 11 Octombrie 2016
 ie ca vorbim de Ampro Design(2015, 2014, 2013, 2012, 2012), Insus (2015), Remark Studio(2014, 2013), Brandient (2014, 2010) sau Grapefruit (2011, 2009), adplayers va prezinta mai jos premiile companiilor de design si consultanta de brand din Romania care au adus in tara trofeele Pentawards.
“Testul Puritatii AQUA Carpatica de Cohn&Jansen JWT a castigat White Pencil la D&AD Impact
Vineri, 07 Octombrie 2016
 Campania  AQUA Carpatica a oferit intrumentul de masurare al apei pe care o bem, fie ca este cea imbuteliata, fie cea de la robinet sau din fantani. Rezultatele au fost centralizate pe platforma www.testulpuritatii.ro, unde consumatorii au inregistrat peste 2514 de teste.
American Advertising Federation isi alege liderii din generatia 40 si mai tineri cu cele mai mari realizari
Miercuri, 05 Octombrie 2016
The Advertising Hall of Achievement (AHOA) este cea mai importanta distinctie pentru realizari deosebite in industria de publicitate americana pentru liderii din generatia de 40 de ani sau mai tineri.
Doctor Vitamin este castigatorul programului de branding de 10.000 EUR pus in joc de Brandathlon
Miercuri, 05 Octombrie 2016
 Castigatorul a fost anuntat in cadrul unui eveniment organizat marti, 4 octombrie, in parteneriat cu Kaufland Romania, Alpha Bank, HP, Antalis si Graphtec Design la la Athenee Palace Hilton.
Invitatie la concurs: Castiga un proces de branding de 10.000 de euro. Ultimele zile de inscrieri.
Vineri, 16 Septembrie 2016
Inoveo, initiatorii competititei in care aplicantii pot castiga un proiect de branding in valoare de 10.000 de euro, au prelungit pana la 20 septembrie data la care antreprenorii isi pot inscrie brandul in concurs.
Cum va arata publicitatea dupa Brexit? Masa rotunda Midas Awards (New York Festivals)
Joi, 11 August 2016
Festivalul de publicitate specializat in marketing si comunicare financiara Midas Awards a intrebat creativii din agentii cum va arata publicitatea dupa iesirea istorica din Uniunea Europeana a Regatului Unit al Marii Britanii.
Breaking news Pokémon Go! Tribal Worldwide Romania si OMD au adus Pokémon Go la McDonald’s
Miercuri, 20 Iulie 2016
 Potrivit bucatarilor McDonald’s Romania, agentiile Tribal Worldwide Romania si OMD au adus Pokémon Go in restaurantele din Piata Victoriei si Piata Unirii, in Bucuresti.
 BREXIT? Divort cu umor pentru britanicii indecisi
Marti, 21 Iunie 2016
 Spotul indeamna britanicii sa ramana "inauntru" pentru a pastra "beneficiile" pe care le-ar putea pierde daca raman "pe dinafara".
Noua campanie de vara Activia cu Geometry Global, MEC, Image PR, Fieldstar si Syscom Digital
Luni, 06 Iunie 2016
 Avand ca public tinta principal publicul feminin, consumatoarele sunt invitate sa incerce orice iaurt Activia de baut, sa intre pe www.activia.ro sau sa trimita un SMS la 1772 cu numarul bonului fiscal si pot castiga doua bilete la cele mai dorite concerte ale verii
Doi romani vorbesc la Digital Media Forum Dubai. Live de la eveniment. Exclusiv adplayers.
Marti, 26 Aprilie 2016
 Alex Cernatescu si Adrian Enache au vorbit in aceasta dimineata (marti, 25 aprilie), in exclusivitate pentru cititorii adplayers, ce au fost invitati sa prezinte la Digital Media Forum Dubai:
Best Use of Facebook in competitia In2 Sabre Awards EMEA pentru Tribal Romania si McDonald’s
Luni, 25 Aprilie 2016
 Agentia Tribal Worldwide Romania si McDonald’s Romania au primit 3 premii pentru campania #MecSalutaJunimea in Competitia In2 Sabre Awards EMEA, anunta reprezentantii de comunicare ai campaniei
15.000 de participari in promotia Casa Carolistilor. Marele premiu Caroli si-a gasit locuitorii.
Joi, 14 Aprilie 2016
 Campania promotionala care a avut marele premiu o casa in valoare de 50.000 euro s-a desfasurat in perioada 15 decembrie 2015 – 30 martie 2016 si a beneficiat de peste 15.000 de participari.
Buyer Brain Romania invitata sa vorbeasca la Forumul Mondial de Neuromarketing in Dubai.
Luni, 04 Aprilie 2016
 Saptamana aceasta are loc, la Dubai, Forumul Mondial de Neuromarketing, serie de evenimente in cadrul caruia voi vorbi despre impactul pe care noile tehnologii il vor avea asupra industriei cercetariide marketing si asupra comportamentului consumatorului.
« 8 9 10 11 12 »